Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stéphane

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    Volgens mij is dat niet af te stellen en moet je echt nieuwe lampen kopen. Dat is nog een flinke kostenpost bij Elises.
    Bij S1 Elises valt het nog te overzien met zo'n €150 inclusief montage. Voor S2 Elises gaat het richting €1600 alleen al voor 2 koplamp-units. Dat gaat hard dan.

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
    Ah, okay, ik dacht uit een eerdere discussie al begrepen te hebben dat je de lichten zelf had laten vervangen (ging over de vlieg achter het glas), maar het is idd een stuk logischer dat het de afstelling betreft. Thx.
    Nee, dat was weer een ander verhaal. De headlight covers (die over de lampen heen zitten aan de voorkant) zijn achteraf gemonteerd. Die kun je er verder ook weer zo afhalen gelukkig. Oorzaak van dat probleem is dat er bij de lampen zelf een extra ring (soort isolatiemateriaal) in gemonteerd moet worden om de doorgang te belemmeren. Dat laatste heb ik nog niet kunnen laten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
      Volgens mij is dat niet af te stellen en moet je echt nieuwe lampen kopen. Dat is nog een flinke kostenpost bij Elises.
      Afstellen of nieuwe; potato, tomato. Gaan we zeuren of zo? ;-))

Groet
      GJ

Comment

leuk topic ;)
        Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
        A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Working...
        X