Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier: Iep

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw hier: Iep

Beste Gummers,

Nu het erop lijkt alsof Gummen opnieuw begonnen is, lijkt het me een goed moment om me ook eens hier voor te stellen! Mijn naam is Gerard, ik ben 33 jaar en woon in de buurt van Rotterdam. In het dagelijks leven ben ik werkzaam als controlerend accountant en (bij andere ondernemingen) als consultant op het gebied van administratieve organisatie/interne beheersing. In 1999 ‘ontdekte’ ik het Autovisie-forum (met ook heel wat gummers volgens mij); nadat dit min of meer ophield te bestaan, ben ik al heel wat jaartjes (sinds 2001/2002 ofzo) een trouwe lezer op Gummen, zonder echt de behoefte te hebben om te participeren. Zoals de trouwe forumleden ook al opmerken, vind ik dat Gummen een bijzondere sfeer heeft in vergelijking met andere autofora, waar op een behoorlijk niveau en met de nodige humor over bijna alles gesproken wordt. Altijd vermakelijk (en vaak informatief) tijdens een verloren momentje op het werk of ’s avonds! Bedankt allemaal voor de bijdragen zover, en idd jammer dat het erop lijkt dat veel van de oude draadjes verdwenen zijn…

Even weer Gummen-on-topic: mijn ‘autohistorie’ is als volgt:
    2000: Lancia Delta 1.6 HPE (lease)
    2000: Peugeot 206 1.6 Roland Garros (lease)
    2004: Peugeot 407 2.0 XS (lease)
    2006: Volkswagen Golf IV 1.6 Comfortline, bj 1998 (koop, nog steeds in bezit)
    2007: BMW 525iA (E34), bj 1994 (koop (duh), nog steeds in bezit)
    2008: BMW 318i cabrio (E30), bj 1992

Daarnaast heeft mevrouw Iep nog achtereenvolgens in een Renault Twingo (koop), VW Polo (lease), Suzuki Swift (nw model, lease) en een Volvo C30 gereden. Toen ze door wisseling van werkgever afscheid moest nemen van de C30, heeft zij de Golf als daily driver overgenomen, en ben ik op zoek gegaan naar een frisse E34 (een jeugdliefde, zullen we maar zeggen…) met een niet al te hoge km-stand, die ik uiteindelijk in Duitsland gevonden heb. Inmiddels heb ik er al zo’n 20kkm met veel plezier in gereden.

De 3-cabrio heb ik ruim een maand geleden van Jeroen overgenomen, die ‘m via de Kofferbakhandel (en DF) had aangeboden. Ik had op Gummen al over zijn aankoop gelezen, en heb niet lang getwijfeld toen ie weer in de verkoop ging. Tot op heden nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop, echt een superauto! Zodoende was Jeroen de eerste gummer die ik IRL heb ontmoet, en vond ik toch wel eens tijd worden om eens een bijdrage (als donateur en als schrijver) te leveren aan het forum.

Beide Beamers zal ik (met foto’s) binnenkort eens de revue laten passeren in een ‘ Mijn auto & ik’ (bestaat dat nu nog?).

Groet,
    Iep

Welkom Iep! Leuk verhaal en een leuke collectie auto's zo. Zoals alle gummers: benieuwd naar de foto's :)
    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Welkom!!

Jouw auto-verhalen (incl foto's) kunnen gewoon hier!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gerard, leuk dat je je hebt aangemeld! En plaats eens snel wat foto's van de E34 en de cabrio, ze zijn echt de moeite waard tenslotte!
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Wat jammer dat je je nu pas hebt ingeschreven! Zoveel jaartjes meegelezen! Welkom Iep!
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ha, die Iep;

Welkom. Had je ook een nickname op het AVLP?
            Scherven brengen gelul.

Comment

Ha die Hansv;

Nee, ik had geen nick op het AVLP, ik was daar net zo'n muurbloem als tot op heden bij Gummen....ik kan me overigens niet meer precies herinneren waarom dat forum is opgehouden te bestaan. Kwam dat nu door ruzie tussen de deelnemers?

Comment

Ha, die Iep;

Zou best wel eens een oorzaak kunnen zijn. Dat en de vuilspuiterij (salamiverhalen) die er bij gebrek aan moderatie welig tierde.
                Klinkt eigenlijk een beetje als gummen.org....
                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                X