Auch wieder von der Partei!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gutentag!
Collapse
X
-
Is dit verfiëerbaar Der Richtige Stefan? Hij dook ineens op nadat Linedance Man het over hem had...Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
-
-
Kijk, da's grappig. JB die zich af gaat zitten vragen of een poster wel echt is.
Dat leverde ooit het 1e blauwe autoforum op.
Nu hebben we het 2e.
Als die bolle zo doorgaat, hebben we straks het 3e.
Kijk anders ff wie wanneer in en uitgelogt (<== obligate grammaticafout) is, dat is de clue in zulke gevallen, heb ik uit betrouwbare bron.You know that reality is immaterial
Comment
-
-
ROFL :)
OK, 't is de echte. Resume normal flaming. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
SchnitzelStephan
Junior Member
*blijft het gewoon over SE40-45 hebben*
Maar dan toch wel een Librije-schnitzel, hè?Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
-
Ik vind zelf War Ensemble, Dead Skin Mask, Seasons In The Abyss, Postmortem en Hell Awaits ook erg leuk om te spelen.
Solo's is een ander verhaal. Sommige zijn te doen, andere totaal niet. War Ensemble is bijvoorbeeld te doen, The Anti-Christ ook, maar bij de meeste andere nummers schiet het toch wel aardig op en wordt het snel slordig.
Comment
-
-
Spill the Blood is ook gaaf. Mooi slepend en melodisch met van die hele typische Slayer 'toonladders'. Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard trouwens.
Veel, heel veel muziek komt niet verder je hoofd binnen dan je trommelvliezen. Slayer komt eerst op je herstenstam binnen en gaat van daaruit naar je trommelvliezen. :)
Daarom ook die compleet gestoorde fans:
You know that reality is immaterial
Comment
-
-
Ah, hier is het gitaardraadje :)
Wist niet dat jij gitaar speelde, SS.
Nou ja, ik weet wel meer niet :)
Slayer nooit zo leuk gevonden om mee te spelen. Ging me soms ook te snel met over de 200 bpm. Speelde meer oude Metallica, Black Sabbath en Suicidal Tendencies als het metal was. Zit iets meer melodie in.
Dat gezegd hebbende: ik ben al enige tijd op zoek naar de tab van de Symptom of the Universe-cover van Sepultura (Nativity in Black) en dan met name de akoestische outtro. Super vind ik die.
Zou een mooie gelegenheid zijn om het spelen weer op te pakken.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
-
Vind de solo's op SOH niet veel soeps. Veruit de beste staan toch op SITA (hoef ik niet voluit te schrijven hier dunkt me :-)). De sound van SOH is wel veel beter.
In mijn gitaartijd, en op de spaarzame momenten dat we optraden, kon ik heel aardig soleren - maar altijd geimproviseerd, liefst "aan de hand" van een goede bassist die duidelijke "voorzetten" geeft. Instuderen leek me een ramp, en als je improviseert kun je de draad niet kwijtraken...Clio Mexx 1.4 '97
Fulvia Coupe 1.3 Rallye S '69
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk berichtSITA (hoef ik niet voluit te schrijven hier dunkt me :-)).
ST rulez!! Helaas maar 2 keer live gezien.
Solo's zijn leuk, maar zwaar technische solo's instuderen vind ik niet meer leuk. Tegenwoordig vind ik het veel uitdagender om met gevoel te spelen. Het best lukt dat mij met blues, bluesrock en grunge.
Ik luister nog wel eens liveopnames terug van 10 jaar terug en dat geloof ik bijna niet dat ik dat ben. Best een beetje trots op, tegelijkertijd mezelf schamen dat ik er momenteel zo weinig mee doe...
Comment
-
-
ST stond gisteren nog in de Melkweg.
Heb die gasten zeker een keer of 5-6 gezien. Er zijn nog maar twee originele bandmembers over (de twee Mike's - Clark en Muir). Zou mooi zijn als Rocky George er weer bij kwam. Vind ik met afstand de beste gitarist die ze ooit gehad hebben. Sowieso één van de betere metalgitaristen. Ook Trujillo was daar meer op zijn plaats dan nu bij de zeurpieten van Metallica-moeheid.
ST is wat mij betreft één van de meest onderschatte metalbands ooit. Waren gewoon geband in hun eigen stad, hoe hardcore is dat?
Tot en met Suicidal for Life (toen begon het verval) voor mij één van de beste metalbands ooit. Luister ze nog regelmatig.Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfisto Bekijk bericht@PACO:
Ik heb gehoord dat je zelfs les gaat geven. ;-)
Tot op heden is het oorverdovend stil!
*komt misschien wel goed uit, speel mezelf nog niet uit een natte krant tegenwoordig*Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette
Comment
-
Comment