Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MartijnL

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MartijnL

Een L erbij om geen verwarring te krijgen met die andere Martijn. Ik rij nu in een Corsa diesel in afwachting van de definitieve leasewagen. Dat gaat naar alle waarschijnlijkheid een 308SW worden.

De rest van het verhaal is bekend denk ik: gummen viel op in de proxylogs van vorige werkgever aangezien Harry toendertijd ook intern was ingezet. Veel meegelezen en gelachen en ergens in 2007 maar eens een accountje aangemaakt.
    ------------------------------------------------
    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

MartijnL, zie ik het goed dat je Avatar de hoes is van Orbital - In Sides?

Mega goede CD ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Bekijk bericht
      MartijnL, zie ik het goed dat je Avatar de hoes is van Orbital - In Sides?

Mega goede CD ;-)
      Yep en yep :-)

Ideale muziek voor tijdens het autorijden. Zeker P.E.T.R.O.L.
      ------------------------------------------------
      We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Hola MartijnL, welkom :-)
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎