Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300zx Z31

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 300zx Z31

Ook maar weer even opnieuw voorstellen. Ik ben Marc, 32 jaar, woonachtig in Heinkenszand (Zeeland) en post nu zo'n jaar of 5 op Gummen. Ik ben vooral geinteresseerd in Italiaanse, Franse en Engelse ondergewaardeerde ouwe meuk en modelauto's (en dat zijn dan ook de topics waarin je me hoofdzakelijk terug kan vinden ;-)). Voor zover mogelijk wat afbeeldingen van mijn wagenparkje:

Van mijn 300ZX heb ik geen digitale foto's (staat al gestald sinds het pre-digitale tijdperk...), maar deze komt aardig overeen, als je de luchthapper wegdenkt (Turbo-uitvoering):

Automobiel verleden: o.a. '81 Porsche 924, '85 Alfa 33 1,5QV, '88 Alfa 75 1,8, '89 Lancia Delta 1300, '91 Peugeot 205 GTI 1.9 U9
    '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Die Capri is echt een blijvertje geworden he. Dat heb je soms wel eens, je koopt iets voor tijdelijk, en dan wil je die auto later toch eigenlijk niet meer kwijt - of hij blijkt onverkoopbaar, dat kan ook :-)

Comment

Of je doet er gewoon niet genoeg moeite voor...
      '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

De Capri is dan ook wel erg mooi! Een klassieker, zonde om weg te doen.

Comment

En nu was het gisteren dan eindelijk zover. Afscheid genomen van de Capri, deze heeft na 5 jaar een nieuwe eigenaar gekregen. Binnen een week verkocht via MP, en nog wel op een steenworp afstand van Heinkenszand. De nieuwe eigenaar is een echte Capri-fanaat die hem weer in ere gaat herstellen en hem gelukkig zo origineel mogelijk wil laten. Toch doet het best een beetje pijn om hem te laten gaan...

Comment

Gefeliciteerd/gecondoleerd (doorstrepen wat niet van toepassing is)

En wat komt er nu bij, Marc?

Comment

Voorlopig ff niks! ;-)

Comment

Oke dan. Gefeliciteerd lijkt me. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nou, proficiat Marc.
                  Volgens mij heb je me 3 jaar geleden eens verteld dat je toen al je Capri weg wilde doen, haha! (toen wilde ik mischien je oude Delta overnemen)

Dus nu heb je wel tijd en plek om de 300ZX weer op de weg te krijgen... ;)
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

Haha, wie weet, Rik. ;-)

Comment

Weer ff tijd voor een wagenpark-update:

Ik heb twee weken geleden (eerder dan gepland door opstapelende kosten) afscheid moeten nemen van mijn ouwe trouwe Xantia, die me in 7 jaar vrijwel probleemloos een keer of 4 rond de wereld heeft gebracht (in km-totaal dan he ;-)). Als tussenpaus heb ik nu een Peugeot 306 XR 1.9D Turbo Break (het moest gewoon weer een XUD-blok zijn voor mij!) uit '98 aangeschaft, zodat ik verder kan met sparen voor een Xantia of C5 HDi. Foto's volgen zodra het weer aantrekkelijk genoeg is om een Franse knoflook-burgerbak-traktor op de foto te zetten. ;-)

Comment

Jammer dat de Xantia weg moest, maar je hebt ongeveer net zoiets terug nu. :-)

306 rijdt best goed lijkt me en je kunt eerst weer vooruit.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Moet zeggen dat ik tot op heden de veerbollen nog niet echt mis idd, de Peugeot is bijna net zo comfortabel. Hij stuurt alleen iets minder scherp als de Xantia, dus iets minder enthousiast de bochten induiken voortaan. ;-)

Comment

Zoals beloofd nog ff een fotootje van de 'nieuwe' daily driver:

Kijken hoe 'ie zich houdt volgende week op de trip naar St.Tropez...

Comment

Working...
                            X