Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beestemans stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Je had het over autotrader zie ik nu. Je moet in Duitsland shoppen, niet hier, voor zulke auto's. Importeren is tegenwoordig zo eenvoudig; voor 13.00 een 5dagenkenteken + kentekenplaten scoren in Duitsland waar die auto staat. (70 euro) Vervolgens naar Nederland kachelen en binnen 5 dagen 's ochtends vroeg naar de RDW met je RWD voor de keuring. Da's 90 euro. 2 dagen later heb je de NL papieren binnen, dan gelijk even langs de APK boer en het is klaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
      B
      Waarom koop je niet een starlet of zo voor 500 euro? Is zuinig, gaat nooit stuk. D
      Ik heb volgens mij de enige starslet die wl stuk gaat verdomme :-)

Comment

Ja er zijn verschillende manieren om schade vrije jaren op te bouwen, maar om eerlijk te zijn kan ik daar nog niet wakker van liggen. Rij gewoon verder met deze "bolide", aangezien deze in een goede staat is met een aangename kilometerstand voor zijn leeftijd. Op de lange duur eerst maar eens voor een 328i coupe kijken zoals motroosje zegt. Vind het overigens leuk verhaal van Lennart kan ik mijzelf in vinden, veel (vooral oude klasgenootjes) bekende van mij rijden dus allemaal in van die sjonnie bakkies, je kent ze wel. En dan kom ik met een anonieme GTi-Cupra aan die toch veel mensen zoek rijd, plus het feit dat het een Seat is helpt al niet mee dan.

Had met een maat van mij over om eigenlijk iets van een oude ragbak te kopen en daarmee misschien racelicentie te halen en eventueele drift/circuit dagen met te rijden... Dus een oude bakkie kopen en op naam zetten en dan kan ik eigenlijk daar ook schade vrije jaren met opbouwen, toch? Is trouwens een plan dat op een zaterdagavond is bedacht dus vraagt nog wel enige aandacht ;).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
          ROFL! Player got played. :-)
          nou nou ;-) valt wel mee he eerder in de post noemde ik al verschillende modellen met 6 cilinder motoren , maar idd naar de letter was het niet juist ;-)
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
          X