Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen: chakotay

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen: chakotay

Hier nog een voorsteldraadje, het schijnt op prijs gesteld te worden om je even voor te stellen voor op een redelijk klein forum mee te gaan spammen :)

Ik ben dus chakotay, IRL luister ik ook wel naar Marco of andersoortige geluiden die aandacht trekken. Gebouwd in 1983, en ik krijg geld door IT-dingen te doen voor grotere bedrijven, misschien beter bekend als detachering. Op het moment heb ik helaas weinig nuttigs op 4 wielen voor de deur staan, maar ondanks dat ik vooral een motorrijder ben (zowel op straat als sinds kort op het circuit) weet ik me ook in de auto prima te vermaken :)

Mijn dagelijks vervoer is nu een weinig spannende oliegestookte Golf V als voorloop-leasert, en 2 motoren. Daarnaast heb ik via mijn pa toegang tot 2 Alfa Romeo Spiders van ongeveer hetzelde bouwjaar als ikzelf. Als er over een tijdje wat geld over heb is het de bedoeling dat er ook een leuk stuk metaal met RWD voor de deur komt om mee te spelen. De komende weken mag ik echter eerst een nieuw leasehok uitzoeken, als het toegestaan is zou ik daarvoor binnenkort graag een draadje opengooien waar jullie met adviezen kunnen smijten.

Geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen overigens, waarschijnlijk via een ander forum of vanuit google resultaten, maar na wat rondlezen zag dit er wel uit als een gezellig clubje, dus heb ik ook maar geregistreerd :)
    2008 VW Golf V 2.0 TDI (voorloophok, bak in de soep) | 2008 Suzuki GSX650F | 1993 Kawasaki ZZR-600

Welkom, kom maar op met die lease draad
    Daar kunnen 'we' een kort draadje van maken, of een heeeeeeele lange draad, wat jij wil :-)
    fka v164

Comment

Dat laatste klopt helemaal!
      Welkom Marco!

Wat voor motoren heb je staan?
      En wat moet jouw vader met twee Spiders van ongeveer hetzelfde bouwjaar?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
        Welkom, kom maar op met die lease draad
        Daar kunnen 'we' een kort draadje van maken, of een heeeeeeele lange draad, wat jij wil :-)
        Prima, even afwachten tot ik mijn login voor leaseplan heb, zodat ik zeker weet wat de opties precies zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Harry
        Dat laatste klopt helemaal!
        Welkom Marco!

Wat voor motoren heb je staan?
        En wat moet jouw vader met twee Spiders van ongeveer hetzelfde bouwjaar?
        Ik heb een Kawasaki ZZR-600 uit '93 die vooral als pekelfiets gebruikt word, en een Suzuki GSX650F van 2008. Waarom mijn pa 2 vergelijkbare Spiders heeft staan weet ik ook niet precies, maar dat hij redelijk lang in het bestuur van het NL Spider register heeft gezeten zal er wel iets mee te maken hebben :) Het zijn een '83 US Veloce en een iets recentere Aerodinamica als ik het me goed herinner.
        Last edited by chakotay; 23-02-09, 10:06. Reden: raak typen is moeilijk
        2008 VW Golf V 2.0 TDI (voorloophok, bak in de soep) | 2008 Suzuki GSX650F | 1993 Kawasaki ZZR-600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chakotay Bekijk bericht
          Prima, even afwachten tot ik mijn login voor leaseplan heb, zodat ik zeker weet wat de opties precies zijn.
          Joh echt? Sommige hier beginnen al een poll nog voordat ze de baan hebben :-)

Welkom hier. Naam gekozen om dat je een ST Voyager fan bent?
          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
            Joh echt? Sommige hier beginnen al een poll nog voordat ze de baan hebben :-)

Welkom hier. Naam gekozen om dat je een ST Voyager fan bent?
            Achja, beter even een paar dagen wachten dan achteraf allemaal zooi moeten schrappen omdat er toch flauwe restricties aan zitten :) (het nog niet helemaal duidelijk of ik nou wel of niet verplicht voor minimaal 4 deuren moet gaan bijvoorbeeld)

Klopt @ Voyager, maar dat is aardig wat jaren terug... Ik gebruik deze naam inmiddels ruim 10 jaar op internet, dus blijk ik er nu ook maar bij.

Comment

welkom chakotay! Je voorstelrondje doet vermoeden dat je hier prima zal passen!
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Working...
              X