Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is Daruler/ Arjan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie is Daruler/ Arjan

Wie ben je : Arjan Nieuwhoff
    Wat ben je: ben een man
    Wat doe je: ik ben in dienst van een aannemersbedrijf en student
    Waar kom je vandaan: Echteld west
    Wat zijn je hobby’s: oude trekkers op knappen, auto’s tunen en vrouwen
    Hoe ben je met het tunen van auto’s in aanraking gekomen: eigenlijk in door mijn intresse in auto’s en de film the fast and the furios

Wat voor auto heb je: Opel C Kadett Coupe SR 1200 C1
    Exterior:
    • Ander spatborden voor
    • Andere motorkap
    • Engelmann spiegels
    • Antennegat verwijdert
    • Logos verwijderd
    • Boos kijkers in de motorkap(gaan der weer uit)

Interior:
    • Jamex vaste kuipstoelen met schuif kantelsledes
    • 4 punts gordels
    • Louisi 33 cm lederen sportstuur
    • Louisi alu sportpedalen
    • 4 SR meters op de midden console
    • C2 dashbord met ventielator roosters

I.C.E:
    • boss radio
    • Bossman speakers op de hoedenplank spl pro 700 watt
    • Harman en kardon cs470
    • Ground zero 5 Farad condensator
    • 12'' woofer 1500 rms monoblok van jbl
    • 27 MC bak

Wheels:
    • Standaart stalen SR velgen
    • Banden zijn zwart en rond (nog wel :P)
    Suspension:
    • Gele Koni

Engine:
    • 1200S CIH blok met 60 pk (voledig klaar gemaakt nieuwepakkingen en likje verf)
    • KN open lucht filter
    • 62 Hande made uitlaat met alleen eind demper (orgineel was 32mm)
    • 4 versnellings bak (ook klaar gemaakt)

Thanx to: Me Vader, Team Tuning United, en iedereen die geholpen heb

Plan’s to do:
    • 6 cm verlagen rondom
    • Ronde koplampen der in
    • Velgen verbreden naar 8 j achter en 7j voor
    • Restaureren
    • En nog veel meer

sorry motorkap is niet goed onvet met spuiten:p

uitlaatje

[oom agent] Hoe snel reden wij?

[Daruler] Twee-dèrtig!

Comment

zeker :p

voor het gevoel 230:p

(kan wel kloppen met 130)

Comment

Welkom Arjan! Enneuh, op zich een mooi klassiekertje, maar zou je niet eerst eens wat geld in nieuwe panelen, een spuitbeurt, en een laagje Dinitrol steken, in plaats van in booskijkers en uitlaten? :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
          Welkom Arjan! Enneuh, op zich een mooi klassiekertje, maar zou je niet eerst eens wat geld in nieuwe panelen, een spuitbeurt, en een laagje Dinitrol steken, in plaats van in booskijkers en uitlaten? :)
          ja da weet ik maar rij der nu eerst een jaar mee dan heb ik alle onderdelen verzameled (en genoeg vakantie dagen) om hem in 1 x klaar te maken

Comment

Welkom!

Ben het wel met Jasper eens :-)

Engelmanns en de blerpijp zijn dikke prima, die andere TFTF-shit kun je beter dumpen...
            (ik weet het: ieder zijn meug :-) )

Ohja, en beter een zwaardere CIH plaatsen.
            Last edited by Ruud; 16-03-09, 20:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daruler Bekijk bericht
              Hoe ben je met het tunen van auto’s in aanraking gekomen: eigenlijk in door mijn intresse in auto’s en de film the fast and the furios
              Nou dan zit je hier in 1 keer helemaal goed man, vele gelijk gestemden hier:-)

Maar serieus, Welcome to the Club zou ik zeggen.
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                Welkom!

Ben het wel met Jasper eens :-)

Engelmanns en de blerpijp zijn dikke prima, die andere TFTF-shit kun je beter dumpen...
                (ik weet het: ieder zijn meug :-) )

Ohja, en beter een zwaardere CIH plaatsen.

nee dees blij een een 1.2S ivm met een orginele SR betreft

en is dagelijkse auto en muziek vin ik ook belangrijk maar kom goed niet te veel want moet der teme wel de ring op kennen (en rotondes haaks ken nenemen)

maar de plannen zijn volgend jaar januarie ergens hem na binnen te halen en in 1 x klaar te maken en dan moet die zo worden da die af en toe het circuit op kan (hobby matig want moet heel blijven)q

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                  Nou dan zit je hier in 1 keer helemaal goed man, vele gelijk gestemden hier:-)

Maar serieus, Welcome to the Club zou ik zeggen.

waas al auto gek maar die film(was rond me 16de) dus ja

maar al die tupperware mogen ze houden van me:P

Comment

Ha, die Daruler;

Welkom! Enne....

"Plan’s to do:
                    • 6 cm verlagen rondom
                    • Ronde koplampen der in
                    • Velgen verbreden naar 8 j achter en 7j voor"

Spaar je de moeite en hou'm lekker zo origineel mogelijk. Mooie auto om voor klassieke rallyes te preparen. En die 'booskijkers' moeten natuurlijk weg. Of vroeg je dat niet? ;-)
                    Scherven brengen gelul.

Comment

ja die gaan der uit!!!!!!!!!!!!!!!!!

en snel!

en wrm niet om laag met die handel

en verbreed staal! das gewoon mooi voor de rest niks wat niet orgineel had kennen zijn (buiten dan he)

Comment

Ha, die Daruler;

7" en 8" is wel errug breed, hoor; de pest voor je lagers. En zes centimeter omlaag is ook gewoon veuls te veul; zeker met zo'n dikke uitlaat.
                        Goed dan: wielen naar 6" en de boel 25mm omlaag, maar verder ga ik niet in onderhandeling. ;-)
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                          Ha, die Daruler;

7" en 8" is wel errug breed, hoor; de pest voor je lagers. En zes centimeter omlaag is ook gewoon veuls te veul; zeker met zo'n dikke uitlaat.
                          Goed dan: wielen naar 6" en de boel 25mm omlaag, maar verder ga ik niet in onderhandeling. ;-)
                          oke me velgen zijn al 5.5j

en met de uitlaat gaat he! das al gebleken maat van me heb de city al rondom 8cm verlaagt (ja das te veel) en geen problemen met zijn simons pijp 62 mm

maar 7 en 8 da gaat net met 175 70 13 der onder en ik vin het vet staan dus doe het lekker toch:P

alleen verlagen daar wacht ik nog ff mee weet nog niet presies wat ik wil zit al geile koni's onder maar of verkorte koni's(geel) of bilstein of v maxx
                          kom wel:p

Comment

Ha, die Daruler;

Ik zou eerst eens kijken of die 5,5J velgen niet per ongeluk heel erg gewild zijn, daar staat me iets van bij. Verbreden kun je ook doen op basis van een setje 5J wielen doen, die zijn een stuk minder gezocht volgens mij. Ruud (vaste museumklant) weet hier vast & zekers meer over.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

ja maar ik ga die 5.5 niet uitlassen :P

nee echt niet (orginele SR velgen)

nee c1 5j velgen net die sleuf gaten ma ja me pa wil ze niet weg doen:p moet nog ff goede smoes hebben

heb nog een donor staan (sedan) met van die gaatjes velgen die gaan we uitlaten lassen voor een maat van me!

ja in vinkeveen schijn een goede te zitten die ze kan lassen!

Comment

Vd Mik te Vinkeveen, was iets van €25 per velg.
                                Mooi om te zien hoe die oude baas dat doet
                                fka v164

Comment

waar blijft Paul?
                                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                    waar blijft Paul?
                                    Ja, dat vroeg ik mij ook al af:-)
                                    2 x ouwe premium meuk
                                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die Daruler;

Dan is het goed....
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

om het helemaal af te maken neem je een iron maiden spijkerjack
                                        een grote bos sleutels aan je broek met vossestaart
                                        een knip in je konzak met kettinkje
                                        en vergeet het matje in de nek niet ;-)

maar wat jasper al zei eerst roest vrij maken en conserveren
                                        en natuurlijk gewoon standaard houden
                                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Welkom hier !!

Wil wel wat opmerken. Volgens mij heb je GEEN CIH, maar een OHV. ;-)

Zoals hier al aangegeven, probleer de auto zo origineel mogelijk te houden, dan heb je denk het meeste plezier. Wat betreft dikkere moter plaatsen ??
                                          Ga op zoek naar een andere koets, minimaal 1.6 ivm de bredere tunnel, meer ruimte voor een grotere radiateur enz enz. (en niet te vergeten de achteras)
                                          1200 koets ombouwen naar een dikkere moter is te doen, maar veel werk.

Al met al een superfijne auto als ie goed in orde is. Heb zo'n beetje alle kadetts al mogen rijden van 1.2 city/sedan t/m 2.4 CIH en 2.0CIH 16V!!

Nog een tipje, wat je ook doet, probeer de auto op 13 inch te houden. Is voor het weggedrag en de handling ver uit het beste. (nodige rally-ervaring in kadett c-coupe aanwezig)

grt,
                                          paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Goedenmorgen, Arjan. Welkom bij deze bijzondere club waar men dag en nacht er helemaal geen probleem in ziet om al dan niet tercht kritiek te spuien. Ook mijn idee zou overigens zijn de auto uiterlijk gewoon mooi strak maken en origineel houden. Liever geld stoppen in een 2.0 literblok.

Even voor mijn lekenverstand: houdt je bij die verbrede velgen dan nog die smalle banden, zodat het loopvlak dus smaller is dan de velg ?

GRMBUL: Paul schreef al op wat ik tussen het brood voor de kids ritueel moest typen..

Comment

Motroosje; er is niks mis met Iron Maiden !

Comment

Ik zou je nickname wijzigen in "Foneet" ;-)

Comment

Leuk, wel origineel maken die Kadett.

Verder welkom, maar ik haat je taalgebruik en schrijfwijze.
                                                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Welkom Arjan!
                                                    Die C-Kadett cpe kan best wel eens leuk worden. Er zit nog wat werk in, maar dat weet je zelf ook wel. :-)

Bij jou in de buurt (Rhenen) zie ik wel eens een geel/oranje C-Kadett cpe rijden in originele staat. Heel erg mooi ding. Kenteken is iets met 'EA' in het midden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                                      ...maar ik haat je taalgebruik en schrijfwijze.
                                                      Generatiekloof he...
                                                      Maar je hebt wel gelijk :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
                                                        Wil wel wat opmerken. Volgens mij heb je GEEN CIH, maar een OHV. ;-)
                                                        Inderdaad, helemaal overheen gelezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                          Ik zou eerst eens kijken of die 5,5J velgen niet per ongeluk heel erg gewild zijn, daar staat me iets van bij. Verbreden kun je ook doen op basis van een setje 5J wielen doen, die zijn een stuk minder gezocht volgens mij. Ruud (vaste museumklant) weet hier vast & zekers meer over.

Die stalen klaverblads van het tweede type (met 8 gaten) zijn op dit moment niet zo gewild, breedte maakt niet uit. Degene van het eerste type (met 4 sleuven) zijn moeilijk te vinden, maar ook maar in beperkte kring gewild.
                                                          En soms is het net een golfbeweging, die markt in dit soort spullen.
                                                          Wat je nu niet kunt vinden, daarvan heb je over een maand ineens meerdere aanbieders op MP.

Comment

Ha, die Ruud;

Net als verse vis dus; dagprijzen afhankelijk van de aanvoer....
                                                            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                                              Motroosje; er is niks mis met Iron Maiden !
                                                              niet in de verdediging ;-) is ook nix mis met iron maiden , die jasjes zijn niet echt modieus meer das alles ;-)
                                                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

<offtopic>
                                                                Iron Maiden is natuurlijk ook niet modern meer, hoewel er velen met nostalgie aan terugdenken waarschijnlijk.
                                                                </offtopic>

Maar... Welkom!
                                                                ---------------------------
                                                                Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Working...
                                                                X