Ken gummen.org al langer en las het forum vroeger vrij veel en vaak, nooit zo'n poster geweest maar dat maakt niet uit ;)
Ik ben Gijs, 22 jaar en kom uit Hilversum. Studeer momenteel aan de HTS in Arnhem (autotechniek) en ben verslingerd aan, euh, alles waar een blok en wielen aan zitten... Ben begonnen met mijn motorrijbewijs en heb onderhand een aantal motors verzameld. Afgelopen half jaar ben ik in een raceteam terecht gekomen en kreeg eindelijk de kans om echt iets te doen wat ik leuk vind, auto's bouwen :P
Eentje heb ik zo goed als alleen opgebouwt, wegens de krappe deadline was de shakedown tijdens de race in de regen en sinds die dag heeft mijn auto zonder problemen gereden.
Daarnaast nog mee mogen bouwen aan een andere auto welke nu gebruikt wordt als test en ontwikkelauto en de laatste drie races ingezet is in het WEK (4 uurs races)
Oja, doordat ik in de autosport terecht ben gekomen werd het ook tijd voor een autorijbewijs en een auto natuurlijk. Rijbewijs was binnen no-time binnen (6 lessen gevolgt) en de auto zelf kostte ook weinig moeite om te kopen. Al had ik dat beter niet rechtstreeks na een raceweekend moeten doen.
Ik ben een hele grote Alfa liefhebber en was dus eigenlijk ook op zoek naar een Alfetta of 90, helaas kon ik niks vinden wat binnen mijn budget viel en niet al te krokant was. Ook nog bij een Datsun 280z wezen kijken maar dat was helemaal gekkenwerk.
Uiteindelijk bij een andere liefde uitgekomen, een Citroen BX... Daar ben ik in opgegroeid vandaar die liefde voor dit model, komt ook bij dat er weinig auto's aan kunnen tippen ;)
De standaard modellen heb ik zelf niet zoveel mee maar uiteindelijk een Rouge Florentin (donkerroodachtig) 1.9 GTi tegengekomen met het juiste blok (zonder kat). Hoefde alleen maar de automaat terug te wisselen voor een handbak... Dat heb ik geweten ook, drie maanden later zit de aanschafprijs er 5 keer in, was net zo krokant als de gemiddelde Alfa en ze is nog steeds niet klaar. Al is dat nu een kwestie van (vrije) dagen. Uiteindelijke wil ik haar zodanig opbouwen dat ze ook geschikt is voor het betere trackdaywerk, maar dat komt wel als ik van de halve restauratie bijgekomen ben.
Zow, dat was hem voor nu.
Ik ben Gijs, 22 jaar en kom uit Hilversum. Studeer momenteel aan de HTS in Arnhem (autotechniek) en ben verslingerd aan, euh, alles waar een blok en wielen aan zitten... Ben begonnen met mijn motorrijbewijs en heb onderhand een aantal motors verzameld. Afgelopen half jaar ben ik in een raceteam terecht gekomen en kreeg eindelijk de kans om echt iets te doen wat ik leuk vind, auto's bouwen :P
Eentje heb ik zo goed als alleen opgebouwt, wegens de krappe deadline was de shakedown tijdens de race in de regen en sinds die dag heeft mijn auto zonder problemen gereden.
Daarnaast nog mee mogen bouwen aan een andere auto welke nu gebruikt wordt als test en ontwikkelauto en de laatste drie races ingezet is in het WEK (4 uurs races)
Oja, doordat ik in de autosport terecht ben gekomen werd het ook tijd voor een autorijbewijs en een auto natuurlijk. Rijbewijs was binnen no-time binnen (6 lessen gevolgt) en de auto zelf kostte ook weinig moeite om te kopen. Al had ik dat beter niet rechtstreeks na een raceweekend moeten doen.
Ik ben een hele grote Alfa liefhebber en was dus eigenlijk ook op zoek naar een Alfetta of 90, helaas kon ik niks vinden wat binnen mijn budget viel en niet al te krokant was. Ook nog bij een Datsun 280z wezen kijken maar dat was helemaal gekkenwerk.
Uiteindelijk bij een andere liefde uitgekomen, een Citroen BX... Daar ben ik in opgegroeid vandaar die liefde voor dit model, komt ook bij dat er weinig auto's aan kunnen tippen ;)
De standaard modellen heb ik zelf niet zoveel mee maar uiteindelijk een Rouge Florentin (donkerroodachtig) 1.9 GTi tegengekomen met het juiste blok (zonder kat). Hoefde alleen maar de automaat terug te wisselen voor een handbak... Dat heb ik geweten ook, drie maanden later zit de aanschafprijs er 5 keer in, was net zo krokant als de gemiddelde Alfa en ze is nog steeds niet klaar. Al is dat nu een kwestie van (vrije) dagen. Uiteindelijke wil ik haar zodanig opbouwen dat ze ook geschikt is voor het betere trackdaywerk, maar dat komt wel als ik van de halve restauratie bijgekomen ben.
Zow, dat was hem voor nu.
Comment