Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo ik lees al een tijdje zo hier en daar op dit forum mee
    heb me nu maar eens aangemeld !
    ben raymond en kom uit de omgeving bergen op zoom
    ik ben 41 jaar en woon samen
    ik ben storingsmonteur bij de spoorwegen ( nedtrain )
    ik ben in het bezit van een replica ascona 400 en een replica manta 400 group B
    hobby,s treinen , rally,s kijken , uiteraard de manta en ascona en nog een rare tik is de italo disco die ik al jaren verzamel
    nou tot zo ver en ik zal hier regelmatig langs komen

Welkom op gummen!

Bekende naam, zelfde nick als op het merk-gerelateerde forum?

Toes kwam hier ook nog wel eens, maar dat is lang geleden, dat was waarschijnlijk op het oude forum.

EDIT: nee dus, ook 12 posts van Toes op het nieuwe forum.

Comment

Ha, Raymond, welkom

Ook bekend van een rallyforum ;-)

Comment

Welkom Ray!

Italo disco? Als het maar niet een disco volante betreft, want dan word ik jaloers :-).
        Heb je vast 'Just' ook wel, was wel een vaag italo disco nummertje midden jaren 80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
          Welkom op gummen!

Bekende naam, zelfde nick als op het merk-gerelateerde forum?

Toes kwam hier ook nog wel eens, maar dat is lang geleden, dat was waarschijnlijk op het oude forum.

EDIT: nee dus, ook 12 posts van Toes op het nieuwe forum.
          inderdaad zelfde nick ! alhoewel ik ook zat te denken aan asconaray ...
          maar mantaray klinkt toch lekkerderrrr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
            Welkom Ray!

Italo disco? Als het maar niet een disco volante betreft, want dan word ik jaloers :-).
            Heb je vast 'Just' ook wel, was wel een vaag italo disco nummertje midden jaren 80.
            ik heb hier zo,n beetje 500 gigabytes aan italo op de hardeschijf
            en volgens mijn dochter bakken vol met "zwarte " cd,s op zolder
            ( voor de leken maxisingels hahahaha)
            maar bedoel jij : "we just" van mozes ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
              Ha, Raymond, welkom

Ook bekend van een rallyforum ;-)
              hee ton ik dacht al wat bekende namen te zien hier !

Comment

VijfHONDERD gb ?!? Alles gewoon 1 op 1, neem ik dan aan ?

Ik heb 45 gb aan pop/rock en dat zijn al 9000+ mp3tjes.

En verder, welkom hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                  VijfHONDERD gb ?!? Alles gewoon 1 op 1, neem ik dan aan ?

Ik heb 45 gb aan pop/rock en dat zijn al 9000+ mp3tjes.

En verder, welkom hier.
                  mmmmmmmmm ja 500 gb maar daar zitten ook heel wat dvd,s bij met videoclips uit die tijd , moet zeggen dat er wel het een en ander dubbel bij zit

Comment

Nog meer oude meuk op gumen, heel goed!
                    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mantaray Bekijk bericht
                      ik heb hier zo,n beetje 500 gigabytes aan italo op de hardeschijf
                      en volgens mijn dochter bakken vol met "zwarte " cd,s op zolder
                      ( voor de leken maxisingels hahahaha)
                      maar bedoel jij : "we just" van mozes ???
                      Die bedoel ik inderdaad! Als je daar een MP3 van hebt, wil ik die wel hebben.

Comment

Komen er nog plaatjes, van de oude meuk dan natuurlijk.
                        fka v164

Comment

Welkom mantaray!
                          Buurt van BoZ, heb ik ook een aardig verleden liggen.
                          En afkomen met de foto's van die Manta en Ascona :-)
                          Italiaanse disco heb ik dan weer niks mee.
                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Welkom op Gummen Mantaray!
                            Ook ik ben benieuwd naar foto's van je auto's!

En rij je daar dagelijks in of heb je nog een auto?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

De Sabrina's toch wel, Hans ?

Comment

Ha, die Joshua;

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                De Sabrina's toch wel, Hans ?
                                Dat is geen Italiaanse disco. die zijn precies lekker Italiaans dik zo.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

eerst de manta , in nu eindelijk na een 7 jaren durende restauratie klaar
                                  ben alleen nog aan het sparen voor banden en het bestikkeren
                                  voor de kenners het is een replica van de nederlands rally kampioen van 1985

Comment

hier de ascona , ik zeg altijd de boodschappen auto hij wordt zeer regelmatig gebruikt , ook in de winter Dat laat wel zijn sporen na ben deze week weer bezig voor de naderende apk in april
                                    meer kan je lezen op mijn site www.manta400.nl

Comment

Ha, die Ray;

Een mooi setje zo samen. Opels knnen best leuk zijn, mits ouder & RWD. Zal je site ook eens gauw checken, ziet er goed uit.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Oei, ik heb niet veel met Opel, maar deze zijn dan wel weer lekker als in fout, maar dan goed fout, als je begrijpt wat ik bedoel. ;-))

Groet
                                        GJ

Comment

De link op de manta400 site naar "mijn manta" is koel om te volgen! Die extra set lampen voorop die manta is ook zeer stoer!

Erg gave auto's! *Helaas maakt Opel ze zo niet meer... Alhoewel de Corsa OPC wel gaaf is*
                                          Fhrst du quer - Siehst du mehr

Comment

Mooi werk!
                                            fka v164

Comment

7 jaar bezig al? Wordt wel mooi zo te zien!

http://www.manta400.nl/mijn_manta.htm

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Kijk, ik heb weinig met moderne opels.... maar dit is nou echt gaaf spul!!! Zeer coole waggi's, welkom hier :)

Comment

2 Hele gave wagens! Blijft geweldig, dat oude spul. Heeft toch veel meer charme als een moderne auto.

Comment

Ik passeerde Raymond vanochtend op de snelweg tussen Lepelstraat en Bergen op Zoom.

"Verrek, krijg nou wat. Daar gaat Jan van de Marel met z'n Leaseplan Manta 400" was mijn eerste gedachte.

Ziet er gaaf uit, Raymond

Comment

Hier staan de foto's:

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=126703

Comment

hahaha ton ik ging naar de APK had je ff moeten toeteren !!

Comment

hobby,s treinen , rally,s kijken , uiteraard de manta en ascona en nog een rare tik is de italo disco die ik al jaren verzamel
                                                          Je hebt gewoon gave hobby's en gave auto's. Ik kom heel af en toe wel eens bij een rally kijken en dan vind ik die Opels altijd n van de spectaculairsten. Ik vind niet gauw iets raar, en die Italo Disco is dan ook niet raar. Niet dat het mijn hobby is, maar het is gewoon niet raar.
                                                          Leuk trouwens dat je in de treinenbusiness zit. Ik ken niemand die dat doet en ik vind het fascinerend, en dan bedoel ik niet er in zitten of zo. Ik bedoel de zaken achter de gordijnen.
                                                          Groeten,
                                                          Bats
                                                          wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                                                          *klopt zelf op schouder* --- TSM
                                                          Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                                                          Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                                                          Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                                                          de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                                                          Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                                                          Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Wt een schitterende bak zeg!!
                                                            Mijn complimenten.

Wel afgekeurd begrijp ik? Volgend RDW is je APK nog steeds al bijna 8 jaar verlopen. :-) Vast niks ernstigs?
                                                            Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi slda. Suck.... | AX 1.1 RE modifi

Comment

hahaha ton ik ging naar de APK had je ff moeten toeteren !!
                                                              Niet aan gedacht. Ik keek alleen m'n ogen uit. Mooi apparaat geworden, man.
                                                              Morgen weer? Maakt mijn woon/werk verkeer wat aardiger. :-)

Comment

niks ernstigs alleen de voorwiellagers maakte teveel herrie
                                                                nieuw setje inmiddels hier binnen na het weekend ff monteren en dan herkeuren !

Comment

Working...
                                                                X