Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo ik lees al een tijdje zo hier en daar op dit forum mee
    heb me nu maar eens aangemeld !
    ben raymond en kom uit de omgeving bergen op zoom
    ik ben 41 jaar en woon samen
    ik ben storingsmonteur bij de spoorwegen ( nedtrain )
    ik ben in het bezit van een replica ascona 400 en een replica manta 400 group B
    hobby,s treinen , rally,s kijken , uiteraard de manta en ascona en nog een rare tik is de italo disco die ik al jaren verzamel
    nou tot zo ver en ik zal hier regelmatig langs komen

Welkom op gummen!

Bekende naam, zelfde nick als op het merk-gerelateerde forum?

Toes kwam hier ook nog wel eens, maar dat is lang geleden, dat was waarschijnlijk op het oude forum.

EDIT: nee dus, ook 12 posts van Toes op het nieuwe forum.

Comment

Ha, Raymond, welkom

Ook bekend van een rallyforum ;-)

Comment

Welkom Ray!

Italo disco? Als het maar niet een disco volante betreft, want dan word ik jaloers :-).
        Heb je vast 'Just' ook wel, was wel een vaag italo disco nummertje midden jaren 80.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
          Welkom op gummen!

Bekende naam, zelfde nick als op het merk-gerelateerde forum?

Toes kwam hier ook nog wel eens, maar dat is lang geleden, dat was waarschijnlijk op het oude forum.

EDIT: nee dus, ook 12 posts van Toes op het nieuwe forum.
          inderdaad zelfde nick ! alhoewel ik ook zat te denken aan asconaray ...
          maar mantaray klinkt toch lekkerderrrr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
            Welkom Ray!

Italo disco? Als het maar niet een disco volante betreft, want dan word ik jaloers :-).
            Heb je vast 'Just' ook wel, was wel een vaag italo disco nummertje midden jaren 80.
            ik heb hier zo,n beetje 500 gigabytes aan italo op de hardeschijf