Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harold

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harold

af en toe postend op het oude forum en dus nu maar hier ingeschreven

Mijn auto is.....een Alfa Romeo 164 super.
    Een 3 liter V 6.

eigen baas:

Ohja, ik ben ook Smartwax-dealer voor Naarden en omgeving.
    Een nieuw veelbelovend merk op de Nederlandse markt.
    Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
    A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Heee, spammerd....

Golf is nog steeds netjes.
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Wel een schitterende 164 heb je, zeg!
      '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Hoi Harold!

Lees je nog wel eens je email? :)
        Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

zal ik eens in de spamfilter kijken? ;)

Comment

Hee Harold! Heb je dinsdag of woensdag nog een gaatje?? Dan kan de Spider even netjes worden voor de grote trip naar Italie. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Kocht van de week een blad voor jonge oude auto's, blijkt dat Harold geen distributieriem kan vervangen, ;-)
              fka v164

Comment

LOL

vervangen was het probleem niet, alles weer goed vastzetten wel ;)

Comment

Mag ik even? .....een vernieuwde website voor mijn bedrijf A1 Car Cleaning

Autopoetsen, detailing & glascoating met oog voor detail. Polijsten lak, lakverzegeling, interieurreiniging, ozonbehandeling en meer.

laat me via het contactformulier even weten wat je van de site vind
                  weet ik gelijk dat het ook werkt ;)

Comment

Netjes hoor. :)
                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Hi Harold. Ik heb ook even gekeken maar vind je juist heel erg rommelig. Uiteraard als opbouwende kritiek en omdat je er naar vraagt natuurlijk.

Comment

Hoi Harold,

heb even gekeken; het eerste wat mij opvalt is dat de knoppen bovenaan nogal in grootte verschillen. Dit zorgt voor een rommelig uiterlijk, en zou ik aanpassen. Ook vind ik het lettertype in de teksten wat te groot voor een overzichtelijk geheel; denk dat daar nog winst te halen valt.

Verder is de inhoud wel erg goed; mooie duidelijk uitleg over wat je doet en wat daar de voordelen van zijn.
                        '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Mij valt op dat de scrollende auto banners een paar foto's bevatten in het verkeerde formaat. Dat levert "zaagtanden" op bij lijnen op de foto. (Zoals kenteken platen.)
                          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Kleintje
                            dat de indeling rommelig wordt ervaren hoor ik echt voor het eerst, en ik heb echt veel reacties ontvangen na het vernieuwen van de site
                            ...kun je een beetje aangeven wat je precies stoort?

Toon van Driel
                            knoppen bovenin zijn helaas niet aan te passen of uit te lijnen, had ik ook graag gedaan maar heeft maken met het aantal letters in de button, en dat is verschillend.
                            lettertype in de teksten te groot? text size browsers display by default, lettergrootte van 16 pixels.
                            Kleiner kan wel maar dan is het bij 14 pixels op kleine schermen (mobiel) minder gemakkelijk te lezen, en bij 12 pixels alleen met een vergrootglas ;)

Q4Jan
                            heb ik bij sommige foto's ook gezien, het staat op de to-do list om aan te passen ;)

Comment

Voor een gloednieuwe site komt ie op mij wat 'ouderwets' over.
                              De informatie voorziening is heel goed, indeling ook, maar de uitstraling blijft daarbij achter imho.
                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Harold; misschien heb je het aan de verkeerde mensen gevraagd of niet zo eerlijk om je het te vertellen? Ik heb wel een adresje voor je die een mooie strakke, moderne én all devices vriendelijk site voor je kunnen bouwen.

Comment

verkeerde mensen? die ken ik niet, haha

maar altijd goed hoor een adresje.....laat maar horen
                                  kan niet beloven dat ik er ook iets mee ga doen maar informeren kan geen kwaad ;)

Comment

Grappig. Op mijn iPhone ziet de site er beter uit dan op de pc. Stuk beter zelf. Strakker maar ik zou iets aan de kleur doen.

Comment

Ik check zo nog ff op een Mac

Comment

Working...
                                      X