Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Naughty's aka David en Jamie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • De Naughty's aka David en Jamie

    Subaru Impreza GTT 10/1999
    450pk en 500+nm
    Carcept bodykitje
    18 inch Rota's
    Brembo Big Brake Kit rondom (326x30 + 320x20)
    motor versterkt met gesmede zuigers drijfstangen etc.
    rev limit 8500 rpm
    Zelf afgesteld dmv autronic stand alone ecu
    Front mount intercooler
    HKS SSQV
    Apexi cat-back 3 inch
    GT3071R op 1.7bar
    Apexi AVC-R
    STI VI achterspoiler
    STI achterlichten
    AST onderstel - hardheid en hoogte instelbaar
    80-120 = 1.88 sec
    100-200 = 8.6sec
    0-100 = 4 sec
    ¼ mile = [email protected]/u




    Subaru Forester S-turbo 10/2000
    Voorzien van 3 inch uitlaat met 100cells race kat
    Turbo gewisseld voor een TD04 (WRX/GTT turbo)
    16inch GTT velgen met Falken FK452
    HKS SSQV
    GTT koppeling
    Ecutek kuurtje @1.2 bar
    Samco slangensetje
    260+pk en 380nm




    De Forester is van Jamie en tevens het werkpaard voor Fine Line imports.
    Wij zijn Fine Line imports gestart en onze hoofdmoot is Ferodo remblokken en Brembo remschijven, hiermee zijn we tevens de goedkoopste in Nederland en waarschijnlijk in Europa voor de consument.
    Tevens importeren we diverse a-merken uit japan en usa, zoals 5Zigen,HKS,Jun,Apexi enz.
    Kijk anders eens op www.fineline-imports.nl.
    Last edited by Naughty; 14-06-08, 11:47.
    Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
    Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
    Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
    http://www.fineline-imports

  • #2
    Oke, fijn om te weten dat jullie Brembo importeren voor lage prijzen.
    Misschien is er een leuke set schijven en blokken voor op mijn SZ, maar de huidige zijn nog (lang?) niet op, dus dat gaat nog niet binnenkort gebeuren.
    Ik mail tzt wel.


    450pk en 80-120 in 1.88 sec is natuurlijk super!! Bodykit vind ik zelf minder, maar dat hoort er een beetje bij he?

    Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)



    Comment


    • #3
      We wilden wat anders als waar de rest mee rijd zoals het standaard lipspoilertje achterspoiler enz.

      En dit was de beschaafste die we konden vinden en tevens een perfect koeloppervlak voor de intercooler. Maar over smaak valt niet te twisten ;)
      Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
      Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
      Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
      http://www.fineline-imports

      Comment


      • #4
        100-200 = 8.6sec
        0-100 = 4 sec
        Dus 0-200 in 12,6 seconden? Dat is asociaal rap :)
        Vroegah was 0-160 onder de 15 seconden de maat voor een 'echte' sportwagen.

        Met de ATR kon de Forester het Italiaanse geweld goed bijhouden trouwens.
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

        Comment


        • #5
          Filmpjes van het groene bosmonster?

          Comment


          • #6
            King of europe met 30 graden en een ruk afstelling (hier reden we nog niet met de Garret GT3071R, maar met een soort TD06-25G)
            http://www.2xceler8.nl/guests/Naughty/Jamie.wmv
            http://www.2xceler8.nl/guests/Naughty/koe1.wmv
            1e keer gebruik van launchcontrol
            http://www.2xceler8.nl/guests/Naughty/launch.MPG
            Drachten en achter een Corvette aan
            http://video.google.nl/videoplay?doc...32540132947205
            http://video.google.nl/videoplay?doc...85042412&hl=nl
            1e keer in de 11sec
            http://video.google.nl/videoplay?doc...85042412&hl=nl
            Achter een Porsche Turbo aan
            http://www.2xceler8.nl/guests/Naughty/kans1.mp4
            http://www.2xceler8.nl/guests/Naughty/kans2.mp4

            Helaas allemaal klote kwaliteit, maarja je moet het er maar mee doen

            En de Forester kan inderdaad lekker mee komen in het verkeer
            Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
            Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
            Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
            http://www.fineline-imports

            Comment


            • #7
              [email protected]

              "Dat zal die niet leuk vinden...."

              ;-))
              Veritatis simplex oratio est

              Comment


              • #8
                Helaas nog geen filmpjes van de GT30.
                Hij loopt dan nog even een stuk harder. Bovenstaande filmpjes is allemaal met 400-420pk. Met de GT30 meet ik gemiddeld 450 [email protected] bar.

                Echter gaan we straks na afstellen ook een 2.1-2.2bar mapping maken (met 10% methanol), en dat zal nog wel een boel extra koppel geven. We willen 11.5 op de ¼ mile met een eindsnelheid van 200km nog halen.
                En dat hopen we dit jaar nog te realiseren.

                En met een toerenbegrenzer op 8500 kan de auto 306 echte km's halen, maar dan wapperen de spoilers eraf gok ik
                Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                http://www.fineline-imports

                Comment


                • #9
                  Ik zie dat de Impreza met de uitlaat richting het huis staat. Blijven de ruiten van je huis wel heel, als je start? :-)

                  Comment


                  • #10
                    Het geluid valt reuze mee, de Forester is luider
                    Dit is de GTT op 30 cm afstand
                    http://nl.tinypic.com/player.php?v=msn3vm&s=3
                    Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                    Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                    Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                    http://www.fineline-imports

                    Comment


                    • #11
                      Hmm, ziet er weer allemaal goed uit.

                      En nou ik jullie toevallig toch aan de lijn heb, komen jullie misschien a.s. dinsdag rond 17.00 met de Forrester in de buurt van zandvoort?:-)
                      2 x ouwe premium meuk
                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

                      Comment


                      • #12
                        John,

                        ik neem aan dat je dat vraagt, om ons als eventuele sleepauto te gebruiken ?

                        Omdat jij het vraagt zullen we even kijken of we daar tijd voor kunnen maken ;)

                        Kunnen jullie wel zorgen voor een sleepkabel, wij hebben er namelijk geen.

                        groetjes Jamie

                        iemand nog remblokken nodig ;) ?
                        Last edited by Naughty; 27-06-08, 20:46. Reden: sleepkabel ;)
                        Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                        Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                        Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                        http://www.fineline-imports

                        Comment


                        • #13
                          GEWELDIG en HELEMAAL TOP natuurlijk.

                          Zie jullie daar dan, sleepkabel ga ik achteraan.
                          2 x ouwe premium meuk
                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

                          Comment


                          • #14
                            En ik zal ook nog op een niet mis te verstane wijze reclame voor jullie toko maken:-)
                            2 x ouwe premium meuk
                            BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                            Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

                            Comment


                            • #15
                              Nou nu kunnen we er niet meer onder vandaan he.
                              Maar we zullen present zijn John, en hoe meer reclame voor de toko hoe beter
                              Tevens zullen we morgen nog wat storten voor de donateurspot.
                              Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                              Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                              Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                              http://www.fineline-imports

                              Comment


                              • #16
                                Hahaha, tof luitjes, zie jullie morgen.
                                2 x ouwe premium meuk
                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

                                Comment


                                • #17
                                  Zojuist weer een klein rondje gedaan in de GTT om de accu bij te laden, en dan kom ik erachter dat ik er veels te weinig in rijd de laatste tijd.
                                  Na een Porscherijder die dacht die GTT af te drogen, had ik in een paar seconde klamme handen en uiteraard was de Porsche geen partij. Mijn hemel wat loopt dat hok toch hard. Zelfs de Porsche rijder gaf een dikke duim en grijns na zoveel bruut geweld
                                  De Apexi RSM liet in ieder geval pittige waardes zien, waar zelfs ik toch wel weer van onder de indruk ben.

                                  Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                  Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                  Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                  http://www.fineline-imports

                                  Comment


                                  • #18
                                    WTF
                                    durf je wel :-)
                                    schitterend natuurlijk
                                    E
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

                                    Comment


                                    • #19
                                      Wat zou 'ie doen op de Ring? Gaan jullie daar ooit nog rijden met deze auto? Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik denk dat je na één rondje je abonnement bij de sportschool op kan zeggen, want dat is een major workout. :)

                                      Comment


                                      • #20
                                        HANS verplicht anders is je nek gelijk afgeschreven
                                        Denk dat hij met goed onderstel minstens even snel zoniet (10 sec) sneller dan de GTR zou moeten zijn gezien gewichtsvoordeel.
                                        En dat is dus afschuwelijk snel
                                        :-)
                                        E
                                        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

                                        Comment


                                        • #21
                                          De Ring zal hij heus wel vlot afleggen, echter niet met ons achter het stuur.
                                          Ik heb me al menig maal verbaasd wat de auto kan als ik Andre de Vries een stukje ermee liet sturen. Zelf ben ik toch wat voorzichtiger omdat ik de auto niet wil afschrijven voor leuke cijfertjes. Daarom is de ¼ mile voor ons een perfecte graadmeter

                                          Misschien dat de auto mee gaat doen volgend jaar met time attack.
                                          Rondje Zandvoort zou wel rond de 2:00 moeten lukken.
                                          De auto is ook niet gebouwd als circuitracer, het is nog steeds gewoon een boodschappen auto waar heel normaal mee te rijden is, en voldoende vermogen om vrijwel alles en iedereen voor te blijven.

                                          Voor dit jaar staan er nog wat onderstel modificatie's op de planning evenals het goed aansturen van het DCCD
                                          Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                          Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                          Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                          http://www.fineline-imports

                                          Comment


                                          • #22
                                            Ik heb eindelijk na een boel bloed, zweet en tranen van Fred/Frevo de Foto's gekregen die hij van onze GTT heeft gemaakt.
                                            http://www.autofotografie.nl/



















                                            Protech en bewerking van Fred is zeker de moeite waard.
                                            Laat er binnenkort wel een paar afdrukken, want vind hem zo wel erg strak
                                            Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                            Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                            Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                            http://www.fineline-imports

                                            Comment


                                            • #23
                                              supermooie fotos
                                              van een supermooie GTT

                                              ding glimt als een natte tiet

                                              :-)

                                              E
                                              يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

                                              Comment


                                              • #24
                                                Deze is gaaf:

                                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

                                                Comment


                                                • #25
                                                  David, die "ouwe bak" ([email protected]) ziet er echt uit als een juweeltje en is dus nu ook nog serieus supercar snel, prachtig.

                                                  Comment


                                                  • #26
                                                    Rene, TSM en Dutch bedankt voor de complimentjes :)

                                                    Vandaag hebben we een vervanger voor de huidige Forester gekocht (welke nog gewoon te koop staat).









                                                    Vandaag een nieuwe Subaru Forester 2.5 xt awd Executive gekocht 2008 voor de zaak zodat we er voorlopig weer tegenaan kunnen ;)

                                                    Opties
                                                    ABS, airbags voor, automatic climate control, centrale deurvergrendeling afstandbediend, cruise control, deelbare achterbank (ongelijke delen), elektrisch bedienbare ramen, lederen bekleding, lichtmetalen velgen, metallic lak, mistlampen voor, navigatiesysteem, open dak elektrisch, startonderbreker, stoelverwarming voor, stuurbekrachtiging, in hoogte verstelbaar stuur, zij airbags voor, xenon verlichting, CD wisselaar

                                                    Toekomstige mod's:
                                                    Nieuwe Banden (en velgen?), die Geolander zijn echt waardeloos
                                                    Remmen worden ge-upgrade naar 4 pots met Brembo schijven en ferodo blokken.
                                                    Openuitlaatsysteem (Apexi)
                                                    Ecutek/standalone management
                                                    Swaybar 22mm en endlinks
                                                    Stalen remleidingen met ferodo 5.1 remvloeistof
                                                    Reclame stickers Fine Line Imports
                                                    HKS SSQV

                                                    Standaard heeft deze auto al 230pk zoals de 2.5 WRX-en maar hij is echter een stuk comfortabeler, en na wat extra goodies hopen we rond de 280-320pk uit te komen met een koppel van 450-500nm
                                                    Nog even gaan bedenken welke turbo hier beter tot zijn recht komt als de huidige TD04. Maargoed eerst maar eens netjes inrijden
                                                    Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                                    Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                                    Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                                    http://www.fineline-imports

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      Leuk ding! Ziet er nog uit als nieuw. :-)
                                                      Mooie kleur en interieur.

                                                      Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                      BMW 320Ci (van GF)



                                                      Comment


                                                      • #28
                                                        Blijft een kicken ding zo een Forester !
                                                        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          Vliegt die luchthapper op de motorkap niet af op autobahn snelheden?

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                            Leuk ding! Ziet er nog uit als nieuw. :-)
                                                            Mooie kleur en interieur.

                                                            Dat is wel zo fijn als je een nieuwe koopt he :)
                                                            Auto is nieuw, slechts in maart op kenteken gezet om de slurptax te omzeilen ;-)
                                                            Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                                            Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                                            Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                                            http://www.fineline-imports

                                                            Comment


                                                            • #31
                                                              Wacht even, dat boswachtershok waar jullie op de ATR mee rond roffelde gaat er dus uit? Waarom eigenlijk?

                                                              Groet
                                                              GJ

                                                              Comment


                                                              • #32
                                                                Omdat dit een hagelnieuwe auto is met meer comfort, en een 2,5L.
                                                                Dan is de keus denk ik snel gemaakt. (de mooie prijs was de doorslag)

                                                                De ouwe boswachter staat te koop, als we die nog een jaar moeten rijden is dat ook geen straf. Zijn maar weinig mensen op zoek naar een forester turbo, moet je toch echt een liefhebber treffen, vooral met die roffel ;)
                                                                Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
                                                                Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
                                                                Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
                                                                http://www.fineline-imports

                                                                Comment

                                                                Working...
                                                                X