Alfa Romeo 75 3.0 Qv uit 1991
Vorige zomer gehaald uit Duitsland.
1240 kg i.p.v. 1285 volgens RDW weegschaal.Komt vooral door TS bumpers.
Originele elektrische schuif/kanteldak.
Elektrische rechter buitenspiegel. Lach maar maar dat was in1991 heel wat en het werkt ook nog net als alle andere elektrische dingen.
16 inch TSW EVO velgen met P Zero Nero 205/45/16.
Verlaagd ca. 2cm voor en 3 achter.
Zelf geimproviseerde hulpveren aan de voorkant.
RS verstelbare achterveren 70 kg.
PU centrale bus vd Dionas.
PU bussen in de Wattstangen.
28 mm voorstabi met uniballs.
Spaghetti spruitstuk.
35 cm houten stuurtje met zelfgemaakte naafverlenging.
Houten stickers of zo iets op een paar plekken. Wat lelijk.
To do:
Goodridge remslangen.
Hitteschild voor de HRC.
Mischien iets zachtere achterveren.
GAZ dempers ipv gele Koni's.
Accu naar de kofferbak of het liefst onder de achterbank.
Het schijnt dat je nog 40kg aan isolatie kan weghalen. Ik ga kijken hoe ver wil ik gaan.
Verrotte kat vervange door flexibele pijpen.
Vorige zomer gehaald uit Duitsland.
1240 kg i.p.v. 1285 volgens RDW weegschaal.Komt vooral door TS bumpers.
Originele elektrische schuif/kanteldak.
Elektrische rechter buitenspiegel. Lach maar maar dat was in1991 heel wat en het werkt ook nog net als alle andere elektrische dingen.
16 inch TSW EVO velgen met P Zero Nero 205/45/16.
Verlaagd ca. 2cm voor en 3 achter.
Zelf geimproviseerde hulpveren aan de voorkant.
RS verstelbare achterveren 70 kg.
PU centrale bus vd Dionas.
PU bussen in de Wattstangen.
28 mm voorstabi met uniballs.
Spaghetti spruitstuk.
35 cm houten stuurtje met zelfgemaakte naafverlenging.
Houten stickers of zo iets op een paar plekken. Wat lelijk.
To do:
Goodridge remslangen.
Hitteschild voor de HRC.
Mischien iets zachtere achterveren.
GAZ dempers ipv gele Koni's.
Accu naar de kofferbak of het liefst onder de achterbank.
Het schijnt dat je nog 40kg aan isolatie kan weghalen. Ik ga kijken hoe ver wil ik gaan.
Verrotte kat vervange door flexibele pijpen.
Comment