Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik stel me ook ff voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik stel me ook ff voor

Hallo medegummers,

Ik ben al bijna 5 jaar denk ik niet meer op de gummen site geweest. Ik ken sommige namen nog wel en ben blij te zien dat die nog steeds op gummen actief zijn.
    Ik ben dus ninosins en de tijd dat ik veel op gummen zat bezat ik een Lexus IS200 een zeer mooie auto...daarnaast had ik ook een Legend kort daarna kwam ik niet meer op gummen en heb ik anderhalf jaar lang in een BMW E90 320D executive rondgereden (lease).

Op dit moment toer ik rond in een VW Polo en ene Seat Toledo (ben sinds dit jaar voor mezelf begonnen)

Verder tsja vraag maar als je wat te vragen hebt aan me....ik kwam vroeger ook wel eens naar de circuitdagen in lelystad houden jullie die nog?

Welkom terug!

Net voor jezelf begonnen? Hopelijk gaat dat allemaal goed in deze lastige periode!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zag de Legend ook al niet meer in de toren staan....
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ninosins Bekijk bericht
        ik kwam vroeger ook wel eens naar de circuitdagen in lelystad houden jullie die nog?
        Nope, we zijn ouder, wijzer en meer ervaren geworden, dus we doen het nu op Zandvoort:-)

Welcome Back iig.
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Zandvoort....kijk dat is het betere werk...ik ga het zeker in de gaten houden en zal er de volgende keer proberen bij te zijn.

Voormezelf beginnen was inderdaad een nogal grote stap ben sinds 1 januari ondernemer..in december de knoop doorgehakt....mijn vrouw was toen zwanger van ons 2e kindje....de hele wereld in een kredietcrisis....en ik zeg mijn vaste baan op (inclusief een hele geile BMW) om maar voor mezelf te beginnen : )
          Maar ik geloofde in mezelf en in me kunnen en ik ben blij dat ik het gedaan heb want zit nu al op de helft van het jaar maar het blijft een lastige tijd dat ben ik wel eens met je Harry dat merk je in alles op een gegeven moment had 54 afwijzingen dat was wel wat minder maar gelukkig ben ik alweer op een opdracht : )

Comment

Welkom terug. (je , en . doen het niet)
            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

inderdaad nu zie ik het ook

Comment

Hehehe :-) Welkom terug!

Comment

Working...
                X