Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Thom

Hallo,

Ook maar even voorstellen.
    Ik ben hier eerder geregistreerd geweest, onder de naam ThomH geloof ik. De laatste tijd las ik slechts af en toe mee.

Mijn naam is dus Thom, ik woon in Friesland en rij geen BMW maar een Civic Aerodeck. Hobbies: muziek en het zeilen van wedstrijden.

Zo, nu naar 't museum want ik heb een vraagje...

Welkom terug!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Aerodeck? Leuke wagen. Welk model? Is een een VTI wellicht? Die is geleverd in NL volgens mij...

Comment

Ik ken eigenlijk alleen de accord in die uitvoering. Plaatjes !

En welkom uiteraard.
        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

En ook welkom geheten.
          ---------------------------
          Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Welkom (terug)!

De Civic Aerodeck staat volgens mij ook wel bekend als de Civic station (o.i.d.).

Zoiets?

Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Welkom terug.

Er is een exotischer uitziende Aerodeck geweest dan die uit de link van Jasper.
              Was toen een concurrent, ondanks groter en beter gemotoriseerd, van de 480.

Bedoel je die uitvoering?
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Inderdaad de wagen uit de post van Jasper! Wel VTEC techniek maar niet de VTi helaas, het is de zuinige VTEC-E met 115pk. Niet echt een snelheidsmonster vanwege de ongelukkig lange versnellingen. Ik probeer wat foto's te plaatsen. Hij is trouwens groen op kenteken terwijl hij, zolang de zon niet schijnt, toch echt zwart is. In de felle zon zie je van heel dichtbij hier en daar een groen spikkeltje, maar echt groen wordt hij niet.

Slibbe, volgens mij bedoel jij de Accord Aerodeck uit de jaren '80. Dat was een sportievere uitvoering met 2 deuren en klapkoplampen. Het model Accord Aerodeck erna was een Amerikaanse station-versie met 4 deuren als ik het goed heb. Van de Civic is maar 1 model Aerodeck geweest.

Comment

Klopt.

Hmm, de Civic Aerodeck dus. Ik heb het model wel eens gezien maar dat de naam Aerodeck ook aan de Civic gekoppeld is, heb ik gemist.
                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

ik heb een '99 civic 3d gehad met het 1.5-vtec-e blok. 115pk, maar liep iets van 120kpu in de 2e versnelling, dikke pret bij het stoplicht dus :)

In die tijd erg netjes voor zo'n klein blok, mensen dachten bij een proefritje dat er een veel groter blok in lag.

Comment

He Thom, ook welkom om gummen.
                      Wanneer doen we weer een dagje ring?

Mark.

Comment

slibbe? geile tieten!
                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                          slibbe? geile tieten!
                          Ja Slibbe, aan welke dame zit dat bos hout op jouw avatar?
                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Tsja, zo kan een draadje over een Civic familie-editie zomaar overgaan in een draadje over tieten :-)

@Mark: Binnenkort de agenda's trekken! Moet een keer door de week, weekenden in september zitten allemaal vol.

On topic: De Aerodeck heeft zich tijdens de vakantie naar Bornholm, inclusief (waarschijnlijk te burgerlijke) dakbak, prima gehouden!

Comment

Nu we het er toch over hebben: Harry, van wie zijn die knoeperts die jouw avatar opsieren?
                              Wie dit leest is gek

Comment

Working...
                              X