Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kwub <=> kwub

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• kwub <=> kwub

Ik rij nog steeds in een 320i:

Zit momenteel een 60/40 H&R cup kit onder en ate powerdiscs + ds2500 aan de vooras.
    Verder staat op de planning:
    -een 325i gasklephuis (ca 25% grotere doorlaat tov 320i ) met aangepast inlaatspruitstuk
    -katvervanger en evt een spaghetti spruitstuk.
    -verstelbare stabi's van ac schnitzer
    -chipje (met begrenzer op 7000rpm)

Welkom terug! :-)

Klinkt dat een beetje met die pijpen?
    En de cats zijn weg? Gaat dat goed bij de APK?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

De e30 staat helaas alweer een jaar stil met een gebroken distributieriem. Maar gelukkig hebben we nog een filmpje ;)

Comment

Geen goed moment om er een M20b25 in te zetten? Blok plus bak plus uitlaat in zijn geheel overzetten is een dag werk, en dan heb je 170+ pk. Ik heb weleens een motorwissel op die manier laten doen voor 300 euro, waarbij ik van 125 naar 172pk ging. Goedkoopste tuning ooit :-)
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ik wil niet te kritisch zijn maarrrrr dat geluid is natuurlijk niet cool. Als je net je rijbewijs hebt is het wel gaaf om even de blitz te maken bij de buddies maar een ritje van meer dan een uur gaat je dus echt de kont uit hangen. Maar ja hij staat stil dus erg veel last heb je er niet van LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pauper Bekijk bericht
            ... dat geluid is natuurlijk niet cool.
            Welles. :)

Comment

LOL
              Die katvervangende pijpen zijn er nooit onder gekomen, paste niet erg lekker.
              Bij lage toeren/lage belasting is de uitlaat overigens erg stil, langere ritten zijn dan ook geen probleem.

Een m20b25 staat inderdaad op de planning. Plug en play, geloof dat je alleen een kortere cardanas nodig hebt vanwege de langere bak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pauper Bekijk bericht
                Ik wil niet te kritisch zijn maarrrrr dat geluid is natuurlijk niet cool. Als je net je rijbewijs hebt is het wel gaaf om even de blitz te maken bij de buddies maar een ritje van meer dan een uur gaat je dus echt de kont uit hangen. Maar ja hij staat stil dus erg veel last heb je er niet van LOL
                Voor je het weet is het zuur als je die herrie niet "gaaf" vindt;-)
                Ik heb nooit begrepen welk chromosoompje verantwoordelijk is voor het moedwillig opwekken van dat soort nekhaar opkrullende tyfusherrie
                Net zo iets als een hond die overal tegenaan pist om zn aanwezigheid te markeren
                Zelfs als je net je rijbewijs hebt is het al niet leuk ,laat staan als volwassen kerel
                Jammer want die 6 cilinder klinkt prachtig als ie beschaaft gedempt wordt zoals bedoeld
                Last edited by motroosje; 13-07-12, 22:04.
                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Langere bak op een B25? Waar is dat dan goed voor?

Gr Jeroen
                  Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Nergens voor. Een kortere cardanas is echt niet nodig. Is gewoon plug and play. Zeker als je motor, bak en uitlaat in zijn geheel overzet.

Zeg Baur, ik had je nog een pb'tje gestuurd ivm wat E30 spulletjes, maa wegens niet reageren, liggen ze inmiddels in de kliko!
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
                    X