Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niki met de Saxo

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Niki met de Saxo

Hallo allen,

Al eerder op gummen gepost (niet erg actief) onder de naam 'Kangootje' maar na de systeemcrash nu pas aangemeld. Ik ben Niki, 23 jaar oud en nog een paar maanden student in Tilburg. Ben ook bij de collega's actief op driving-fun.

Sinds een aantal maanden verplaats ik mij in een zilvergrijze Saxo uit 1999 die ik via een bekende voor een goede (studentvriendelijke) prijs heb kunnen krijgen.

Groet,
    Niki
    Last edited by Niki; 18-06-08, 18:32.

Welkom!

Saxo uit 1999 is niet verkeerd voor een student toch?
    Zijn best leuke auto's.
    Maar een beetje snelle motor zat er zeker niet in? :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

En op Le Mans geweest, dus vertel daar vooral meer over!

(Alles goed met je pa?)
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Harry, het is een 1.1 met een asfaltverschroeiend aantal van 60 trappelende paarden. Ach ja, op 780 kg valt het an sich best mee, tot en met 100 km/h voelt het vrij rap. Daarboven is het snel gedaan.

@Dutch: inderdaad op Le Mans geweest ondanks de stress met pa (hartaanval afgelopen donderdag), de verhalen volgen. Hij is dinsdagmiddag alweer thuisgekomen en het gaat wonderwel. Wandelt alweer rond en lijkt zich erg goed te voelen. Uiteraard moet hij rustig aan doen, maar dat is voor hem niet verkeerd (is een druk baasje! :-) ). Zijn been is alleen pimpelpaars van het dotteren...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎