Hoi,
De naam was Roald en dat is hij nog steeds, ben 39 jaar, werk als proces operator en woon samen met mijn vriendin en onze dochter.
Qua auto's heb ik van alles gereden, onder andere:
* 2 maal Chevrolet Camaro (waaronder een Iroc-Z).
* 1 maal Chevrolet Malibu Coupe.
* Diverse Opel Corsa A GSI's (heerlijke ragbakkies).
* Subaru Impreza GT Turbo.
M'n huidige auto's:
1 x Suzuki Swift
2 x Renault GT Turbo (blauw en wit)
1 x Ducati
Foto van de blauwe GTT

Verdere info over de auto:
* Bouwjaar 1988.
* Auto heeft nu 160.500 km gedraait, blok is 45.000 km geleden gereviseerd en een nieuwe turbo gemonteerd.
* Grotere " Groep-A" carburateur.
* Turbodruk op max. 1.2 bar (cup-stand).
* Forge bleed-valve (turbo-druk vanuit de auto regelbaar).
* Forge dumpvalve.
* Forge aluminium intercooler.
* Veel siliconenslangen onder de motorkap.
* K-tec big-bore 2,25" uitlaat + downpipe + grote elbow.
* Ontsteking verplaatst naar de goede kant van het schutboard.
* Electrische ramen, centrale vergrendeling en schuifkantel-dak.
* 15" Speedline velgen (van een Clio Williams).
Verder wil ik de auto zo origineel mogelijk houden en in een zo goed mogelijke staat.
Groeten Roald.
De naam was Roald en dat is hij nog steeds, ben 39 jaar, werk als proces operator en woon samen met mijn vriendin en onze dochter.
Qua auto's heb ik van alles gereden, onder andere:
* 2 maal Chevrolet Camaro (waaronder een Iroc-Z).
* 1 maal Chevrolet Malibu Coupe.
* Diverse Opel Corsa A GSI's (heerlijke ragbakkies).
* Subaru Impreza GT Turbo.
M'n huidige auto's:
1 x Suzuki Swift
2 x Renault GT Turbo (blauw en wit)
1 x Ducati
Foto van de blauwe GTT

Verdere info over de auto:
* Bouwjaar 1988.
* Auto heeft nu 160.500 km gedraait, blok is 45.000 km geleden gereviseerd en een nieuwe turbo gemonteerd.
* Grotere " Groep-A" carburateur.
* Turbodruk op max. 1.2 bar (cup-stand).
* Forge bleed-valve (turbo-druk vanuit de auto regelbaar).
* Forge dumpvalve.
* Forge aluminium intercooler.
* Veel siliconenslangen onder de motorkap.
* K-tec big-bore 2,25" uitlaat + downpipe + grote elbow.
* Ontsteking verplaatst naar de goede kant van het schutboard.
* Electrische ramen, centrale vergrendeling en schuifkantel-dak.
* 15" Speedline velgen (van een Clio Williams).
Verder wil ik de auto zo origineel mogelijk houden en in een zo goed mogelijke staat.
Groeten Roald.
Comment