Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oh, nee. Niet bij jou. Da's helder...
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee bij jou al helemaal niet das helder
      Die observatie van mij waar het mee begon die "kon " natuurlijk helemaal niet ,dat moest natuurlijk door de groepsgewoontepolitie berispt worden met een grapje
      Jij als vrijwillige moderatiefeldwebel kreeg jeukende vingers ;-)

Last edited by motroosje; 21-07-13, 00:18.
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Lol. Denk je een beetje aan je hart motroosje. Ik dacht bij je eerste post: 'daar heb je hem weer, met z'n eeuwige verbazing over het feit dat mensen ook wel eens een auto inruilen ipv oprijden'. Het mooie is dat we vanaf nu kunnen volstaan met het posten van 'the only gay in the village'-inruilpliesie.jpg. ;)

Anyway. Niet te verstandig, grote benzinemotor. Ik zeg: Nissan 350Z.

Comment

• Oei zeg, je zou voortaan hier nog vermelden welke auto je nu rijdt, verkoopt, inruilt, of weg doet. Want als je dat 'te snel doet' staat de inruilpolitie klaar met de stalkfiles in de hand vingertje wijzend.

Meningen of andere zienswijzen mag je niet veranderen of op terug komen natuurlijk. Want tja, autos/autorijden is geen emotie, dat lezen we wel bij DF :-)

Comment

• Dit wil ik er over kwijt : verandering van spijs doet eten. Het leven is al zo kort.

En dit was trouwens auto no.20 (?) die ik in 14 jaar heb gehad. Al het niet meer is. Auto's zoeken is leuk, kopen ook, rijden ook en guess what -> het is een hobby. Ik ben er graag mee bezig. Ik probeer graag dingen uit, zo ervaar nog je eens wat.

:-)

Comment

• Waarom wordt het nou zo gedraaid dat het van mij niet schijnt te "mogen"?
              Ik zou het minder gek hebben gevonden als ie een auto had gekocht die tegen zou vallen kwa rijden en ie weer wat anders zou willen of van mijn part een lijstje auto's dat afgewerkt moet worden ook goed , dat een 730i v8 zou "zuipen" daar hoef je niet voor proef te rijden natuurlijk net als de volgende grote benzinemotor met "fahrspass" weer gaat "zuipen" Dat verandert niet met een half jaartje diesel tussendoor ;-)
              En uiteraard moet iemand iets zelf weten, net zo goed dat ik het opmerkelijk vindt schijnbaar als enige , als iemand het vreemd vindt dat ik 10 jaar in een auto rond rijdt ,kan ik me zelfs wel iets bij voorstellen wordt ik niet "boos" om
              Jullie willen praten over auto's maar sommige observaties/meningen liever niet en al helemaal niet uit mijn mond .
              Jammer ;-)
              Last edited by motroosje; 21-07-13, 17:44.
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

• Ha, die Gummers;

Man, man, man....
                Scherven brengen gelul.

Comment

• Update ->

Rij tegenwoordig een Tiguan TDI met 170pk totdat ik mjn vandaag bestelde GTI Performance aankomt.

Heb ook de Tuono verkocht. Morgen wordt hij opgehaald als het goed is. Ga dan snel weer op zoek naar iets anders. Wil iets lichters, wellicht een mono. KTM Duke oid.

Comment

• Vw maakt nog geen brommers he? :)
                    Wat voor gti krijg je?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik vermoed dat het een GTI Performance wordt.

Wat dat dan ook moge zijn...
                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                        Ik vermoed dat het een GTI Performance wordt.

Wat dat dan ook moge zijn...
                        Een Golf 7. http://www.volkswagen.de/de/models/g...rformance.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                          Vw maakt nog geen brommers he? :)
                          Mwoa. Ducati is onderdeel van Audi. ;-)

Comment

• Wow, 250km/h in een Golfje! En dat voor nog geen 30K...
                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Fijne auto denk ik!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Lijkt mij ook een gaaf ding.
                                Sperdiff ook, zie ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                                  Lijkt mij ook een gaaf ding.
                                  Sperdiff ook, zie ik.
                                  En grotere remmen vs. STD. Heb hem met het instelbare onderstel besteld, dakje en nog wat andere leuke spullen. Kan niet wachten :-)

Comment

• Na bijna 3 maanden wachten stond hij er dan eindelijk.

Heb hem nu bijna 3 weken en er staat nu 2600km op. Ben er al 2 keer mee naar Wolfsburg geweest wat toch weer 400km enkele reis is.

Het is echt een heerlijke auto die me helemaal perfect past. Vlot, leuk, compact, ruim van binnen, zuinig (9,4 liter per 100km over die 2600km, en ik rij of in de stad, of met 200+ over de autobahn).

Heb er bijna alles (behalve Dynaudio, wat ik had moeten nemen) opzitten. En ik zou niks willen missen. De grote navi is erg goed, het dakje staat elke dag open, de 5 deuren zijn praktisch, het instelbare onderstelbare onderstel wordt ook vaak gebruikt en ik ben blij dat ik voor de alcantara versies van de stofstoelen met het ruitjesprint gegaan ben.

Foto-tje.

IMG-20140630-WA0008 by nastorteboom, on Flickr

Aanrader.

Comment

• Stof is altijd goed in een sportieve auto. En zeker het kenmerkende ruitjesstof van de GTi. Kenteken WOB is extrasubzerocool. :-)
                                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Helemaal de juiste uitvoering, mooi!
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die NAS;

Fraai. Welke versnellingsbak heb je?
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik heb de handbak genomen. Ook in de Golf VII komt die met een Golfbal-pook :-)

Comment

• Ha, die NAS:

Goeie keuze; in zo'n pretmobiel wil je zoveel mogelijk zelf de touwtjes in handen hebben lijkt me.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

• 8100 km en 8 weken later : alles nog OK. Hij past me beter en beter met de dag. Ik zou liefst nog iets lager zitten en iets meer beenruimte hebben (zoals in een CLA bijv.) maar voor de rest heb ik weinig te mekkeren.

In de ECO stand 1100km door Frankrijk rijden levert een gemiddeld verbruik van 7,3 op 100km op. Niet slecht voor zo'n ding IMHO.

Comment

• Tijd voor een GTD met dit tempo :-)
                                                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ik heb ooit een proefritje gemaakt in zo een Golf bij VW in Amsterdam, toevallig ook een witte 5-deurs performance. Echt een snel een leuk bakkie, voelt zeker sneller dan de 230pk die ze opgeven. Afwerking op bijna Audi niveau en ook heel goed rustig te rijden. Nadeel vond ik FWD, de beperkte binnenruimte (zat met m'n linkerschouder tegen de B-stijl) en ik vind de looks een beetje te bescheiden voor een GTI. Het mag wel wat dikker allemaal IMHO.
                                                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Uiterlijk vind ik juist best wel gaaf en met de R (en straks R 400) erboven snap ik dat ze nog wat lucht naar boven moeten hebben.

Het FWD blijft jammer, dat klopt helemaal. Ondanks het diff en de erg goede wegligging. Ik mis mijn oude E30 elke dag.

Comment

• RS15194_Golf_Sport2-lpr by nastorteboom, on Flickr

<work mode on>

Trouwens JC,

Als je een dikkere Golf wilt kan VW je daar ook bij helpen.... ;-)

Comment

• Heb eigenlijk nooit meer wat met Golfjes gehad vanaf de type3, maar tegenwoordig vind ik de nieuwe Golfjes super dik! :-)
                                                          Mooie wagen! Lijkt me geen straf!

Comment

• Mooi ding voor een volkswagen.

P.s. Sta nu in het Allerpark in Wolfsburg met een vrachtje tent voor de vw beurs eerdaags.
                                                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                                              Mooi ding voor een volkswagen.

P.s. Sta nu in het Allerpark in Wolfsburg met een vrachtje tent voor de vw beurs eerdaags.
                                                              Het altijd bruisende Wolfsburg..... ;-)

Comment

• Ja dolle boel daar. ....
                                                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Ondertussen is het hele wagenpark omgestructureerd.

Het bestaat nu uit:
                                                                  - Een nieuwe GTI (nu in het donkergrijs)
                                                                  - Een 83er Vespa PX80 (om van ijscowinkel naar ijscowinkel te rijden : langzamer als een moderne 50er, maar dat doet er niet toe....)
                                                                  - Een 2002er Honda VTR 1000 SP-1 die volgende week voor het eerst Hockenheim zal zien

en zaterdag haal ik een Juultje op.

Samen met de Golf 7 TDI van NAS-GF zijn dat *net* genoeg voertuigen voor twee midden in de stad wonende mensen :-)

Comment

Working...
                                                                  X