Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nas

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Joep suggereer jij nu dat NAS een vrouwenauto heeft gekocht? ;)
    Mooie Porsche, over de jaren steeds een mooier exemplaar geworden. Al denk ik dat de oranje knipperlichten haar niet misstaan.

Comment

• Een 996 is verguisd, maar vind 'm zelf van buiten prima ogen. Wat ik wel minder mooi vind aan deze generatie is het interieur. Veel zwart kunststof en niet het mooiste ontwerp. Relatief gezien, he. Vergeleken met een Kia Pride is dit 100x beter. :-)
      "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." (Jack Nicholson)

Comment

• Mooi ding, fraaie uitvoering. Ik vind ze ook goed opgedroogd. Lekker clean ontwerp.

Comment

• Ik heb zelf ook een 996 en het rijdt gewoon een stuk beter dan een 993. Veel plezier ermee.
          Dax Cobra 7.0 6-bak

Comment

• Qua oranje knipperlichten : jullie hebben gelijk. Oranje is nu eenmaal veel en veel fraaier. Maar dit zijn litronics (Xenon), en die zijn altijd wit. De lichtopbrengst is *zo* goed (en ik ben nogal nachtblind) dat ik de lampen niet zal gaan wisselen.

Het interieur zal dit weekend nog wat liefde krijgen. Het is in een zeer goede staat (ook het leer op het dashboard etc.) en ik wil dat graag zo houden.

Comment

• Na een jaar :

Cabrio.jpg

Nu deze :

GTD 1.jpg

Cabrio 2.jpg

Facelift model GTD handbak. Alles erop behalve leer. Wat een verschil. De cabrio was erg fijn, maar nu merk ik toch echt wel hoe "oud" hij was. Fantastische kleur IRL ook.

Comment

• Niet overwogen om juist een diesel met DSG te nemen?
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Niet in een sportieve Golf. Wellicht later in een Tiguan of Passat oid. Dan past het beter qua karakter.

Daarbij komt nog dat ik de handbakken van VW best goed vind.

Comment

• Wat denk je; de zon komt er aan dus de cabrio kan eruit? :P

Kleurtje van die GTD is cool inderdaad. Ik vind een GTD eigenlijk nog net iets mooier uitgevoerd dan een GTI.
                    Last edited by Joep; 07-08-17, 15:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                      Wat denk je; de zon komt er aan dus de cabrio kan eruit? :P
                      Zoiets. :)

Comment

• Update : De zomer komt, en alle Italiaanse vervoermiddelen zijn verkocht. De Juul en Vespa hebben beide nieuwe eigenaren in Duitsland gevonden.

Nu dus "maar" 1 hobby auto en 1 motor, en dat wil ik eigenlijk wel zo houden. Alhoewel mobile.de toch wel vaak bekeken wordt, dus wie weet.... :)

Comment

• Welke kleur is dat op je GTD. Toffe kleur, nog nooit gezien
                          Forza!

Comment

• Lijkt op white silver. Zag laatst een nieuwe Golf in die kleur. Erg mooi!
                            Net als de naam zegt: wit zilver gekleurde metallic lak.
                            "My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch." (Jack Nicholson)

Comment

• Het lijkt op die plaatjes juist geen metallic, maar dezelfde kleur die je ook wel eens op een (snelle) Audi of Skoda Octavia RS ziet.

Comment

• White silver inderdaad. Staat (IMHO) alleen goed op modellen met min. 18in, sportonderstel en spoilers. Op 16-17in./zonder spoilers is het niet fraai.

De Golf heeft er trouwens 7.000km opzitten sinds mei. Verbruik : 6,3l/100km over 7.000km inclu -veel- stadsverkeer, en meerdere 160-180 pu. ritjes naar Wolfsburg of Basel. Erg netjes IMHO.

Comment

• Niet slecht voor een Golf met woeste dieselhuil. ;-)

Comment

• Inderdaad :P

Diesel was al voor 2015 niet mijn ding, maar je kan weinig zeggen over de efficientie van de moderne diesel motoren vind ik.

Comment

Working...
                                    X