Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nas

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Een Amarok die leuker rijdt dan een GTI? Ook al hang je er een miljoenmiljard pk in, dan nog niet. Zo’’n hoog ding is per definitie kut. Niet 13-in een dozijn, ok, maar leuk? Neh.

Comment

• Altijd VW, en de Touareg mag, maar is enorm duur in de (loon)belasting. Heb ik geen zin in.

Amarok : Het gaat niet om het rijden, natuurlijk rijdt zo'n ding niet 10% zo goed als een GTI. Het gevoel dat ik krijg in dat ding, is echter iets wat ik tegenwoordig niet vaak meer meemaak. Het heeft karakter, is niet zo gepolijst. Daarom zit ik er met een glimlach in.

Comment

• Het is weer een tijdje geleden dat ik dit heb geupdate, so here we go.

Na de Passat was er een Tiguan DSG 150pk diesel in het wit. Competent, zag er goed uit voor een SUV, deed zijn werk. Ik werd er echter niet warm van, en DSG en ik zullen wel nooit vrienden worden.

Dus nu heb ik een volgeladen Tornado rode GTI Performance. Dakje, handbak, Dynaudio, DCC, Alcantara. Het voelt als thuiskomen. NAS-MdV rijdt nu in een T-Roc 1.6 TDI na 3 jaar een Golf 5 Trendline 1.4je te hebben gehad. Ziet er goed uit, verbruikt niks (4,nogwat liter per 100km) en (belangrijkste) zij is er enorm blij mee. De 5 wordt mobile/scout24 ready gemaakt, en dan gaat hij na 3 jaar zeer trouwe dienst vertrekken.

De 996 is er trouwens nog steeds. :)

IMG_20190613_162144.jpg
        Last edited by NAS; 14-06-19, 08:15. Reden: Fototje

Comment

• T-Roc met een wit dak heb ik hier nog nooit gezien. De GTi in het rood is (weer) een gave keuze. En cooler dan met WOB op je kenteken wordt het niet. Nog spannende dingen gedaan met de 996?
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Weinig. Dat ding staat te verstoffen in de garage de meeste tijd. Maar zo nu en dan heb ik 2 uurtjes vrij en draai ik mijn standaard rondje in de Spessart :)
            Attached Files

Comment

• Dat gaat daar vast een heel stuk beter dan NL. Ik pak met de 130i ook wel eens een half uurtje binnenwegen, maar NL is te druk en/of de auto te rap. En sowieso te zwaar. :-)

Comment

• Wat een tof ding die 911 man.
                Echt mooie kleur.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dit vind ik echt de coolste kleur voor een 996. Eigelijk moeten daar ook nog oranje knipperlichten op, zou hij helemaal af zijn.

Leuk kenteken ook.
                  Attached Files
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik begrijp de keuze voor oranje knippers (was ooit in bezit van een Dakar gele E36 M3 3.0 sedan met oranje knippers; een niet Sjonnie item op een Sjonniebak) maar ik vind de achterlichten zoals NAS ze heeft toch wat frisser en moderner.

Comment

Working...
                    X