Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

ben 62 jaar, fotograaf van beroep en als hobby Saab en specifiek het rijden van klassieke rally's met een Saab. Saab heeft voor mij sinds mijn 20e een aureooltje omdat ik in die tijd een behoorlijke klapper heb gemaakt met mijn, toen afgeschreven, Saab 96. Sindsdien was het bijna alleen maar Saab wat de klok heeft geslagen. 2x Saab 96, een 900 Combi Coupe, een 900 3 deurs EMS, toen heel even een BMX 2002 Bauer, maar dan in de ban geraakt van het klassieke spul. Eerst een 95 van 1976 die 13 jaar in mijn bezit is geweest en 420.000 km heeft gelopen zonder noemenswaardige problemen. Daarnaast voor mijn ega een Saab 96. Na het afscheid van de 95 hebben we een 900 NG gereden en nu een 9-3 hatchback. Zo'n 5 jaar geleden als een blind paard een 96 uit 1972 gekocht om mee te gaan rallyrijden. Het ding zag er wel leuk uit en hij had de goede kleur, rood dus. Natuurlijk stom als je zo met een waas voor de ogen een auto, al is het een Saab, koopt. Bijna twee jaar gesleuteld om het ding wat betrouwbaar te maken. Nu een hele leuke rallyauto voorzien van alle rallygemakken. Daarnaast ben ik team captain van de stichting Saab Historic Rally Team, een team wat nu bestaat uit 9 klassieke Saabs en die jaarlijks aan talrijke rally's deelnemen.
    Ad1607

Prima afwijking Ad!
    fka v164

Comment

Ha mooi Ad, allereerst natuurlijk welkom hier en gelukkig ook weer eens eentje die nog veeeeel ouder is dan ik:-)
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
        Prima afwijking Ad!
        Inderdaad, niks mis mee!

(Zo'n voorsteldraad vráágt natuurlijk om plaatjes.)
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl