Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Maarten
    replied
    Welkom mazzel.

Ik kom uit de zuidoostelijke mijnstreek en woon nu 15 jaar in de Randstad. Het regelen van een visum was destijds best een probleem maar dat valt nu wel mee sinds Europa een is.

Leave a comment:

• Guest's Avatar
    Guest replied
    ff voorstellen... auteur: mazzel
    Hmmm wie zou zich daar voorstellen Lennart ?

Wel mee eens dat een naampje erbij handig(er) kan zijn :)

We kunnen natuurlijk ook zo'n template verplicht stellen waarbij je naam - grote woonplaats of provincie - automerk - model - type - bouwjaar moet vermelden zodat iedereen adh van topic al weer hoe de vork in de steel zit.

Anderzijds past dat niet bij het ongedwongen karakter dat Mazzel zo op prijs stelt, en gelijk heeft ie.

Leave a comment:

• Lennart
    replied
    Wel handig, iedereen die voorstel topics opent getiteld 'voorstellen' in plaats van je eigen naam. Lekker handig zoeken straks :-).

Anyway, welkom mazzel!

Mazzel.

Leave a comment:

• Lars Veenstra
    replied
    Welkom hier.

verder ben ik werkzaam in het zuiden, en wil eigenlijk zo vlug mogelijk gaan rentenieren, maar de noodzakelijke middelen ontbreken (nog).
    Aangezien bijna iedereen hier 3xmodaal verdient,zal je vast genoeg tips krijgen.

:-)

Leave a comment:

• mazzel
    started a topic ff voorstellen...

ff voorstellen...

Bij deze op verzoek..
    Naam:mazzel..(niet dat ik daar iets van merk...)
    toevallig op jullie site terecht gekomen, vraag me niet meer hoe, maar waarschijnlijk onder invloed....
    interesse in auto,s, maar niet overdreven.
    Huidige auto...een fiat cinqenogwa...gekocht voor 600 euro, en rijd als een tiet.....
    Het óngedwonge hier tyrekt me wel aan...
    verder ben ik werkzaam in het zuiden, en wil eigenlijk zo vlug mogelijk gaan rentenieren, maar de noodzakelijke middelen ontbreken (nog).
Working...
X