Hallo allemaal,
Ben er ook weer, alleen nu met andere nickname.
De 205 1.3 rallye is de deur uit....is verkocht aan een èchte liefhebber die hem weer op gaat bouwen, dus 'MarvinRallye' kan dan niet meer:)
Nou, ik ben van BJ '74, woon in Poortugaal(bij Rotjeknor) met m'n vrouwtje en 3 katten, en we hebben momenteel 2 auto's.
Verders ben ik nu zo'n 10 jaar werkzaam bij een groot Rotterdams containeroverslagbedrijf, en bestuur ik een Terminaltrekker, Reachstacker, en een Straddlecarrier.
Onze auto's zijn een Peugeot 205 1.4 Generation '97, en een BMW e46 328i touring exec. '00
De BMW heeft volgens mij als extra's
-dakrails
-schuif/kanteldak
-armsteunen achter?
-hifi soundsystem (10 speakers + versterker)
-witte knippers, en rood/witte achterlichten
Zo was de BMW toen ik hem vorig jaar kocht

En zo issie nu

Heb de 18" AZEV velgen vervangen door M3 CSL replica's (8jx18" met 225/40/18, EN 9JX18" MET 255/35/18), en heb er een nieuwe CD business radio in gezet, want een cassettespeler in zo'n auto:(
Ook zit er onder de motorkap een alu veerpootbrug, en ben ik bezig de orginele speakers/versterker te vervangen door iets wat wèl goed klinkt...alle spullen heb ik al, ik moet het alleen nog ff inbouwen.
Wensen voor de auto...
Ik zou het liefst nog Xenon koplampen hebben, een m-tech 2 spoiler/bumperset, een Borla rvs uitlaatsysteem, een dubbel din nav/multimedia systeem, en een eibach/H&R verlagingssetje(-35/-20)...maar dat komt (misschien) wel met de tijd:)
Nog een paar foto's van mijn oude monstertje
Specs:
1294cc 8v 2 dubbele 40mm webers, 105pk(orgineel)
Gereviseerd/getuned blok met 304gr dr. Schrick nokkenas
4-2-1 Devil spaghettispruitstuk+ rvs magnex systeem(geschat vermogen [email protected])
OMP rolkooi, veerpootbrug
PTS(PeugeotTalbotSport) 6,75Jx15" LM velgen
KYB ultra SR schokbrekers+H&R veren
RVS accubak in kofferbakruimte
Polyurethaan motorsteun en draagarmbussen
polyesther kuipstoelen, enz....

Nou, dat was het dan wel:)
groeten
Marvin
Ben er ook weer, alleen nu met andere nickname.
De 205 1.3 rallye is de deur uit....is verkocht aan een èchte liefhebber die hem weer op gaat bouwen, dus 'MarvinRallye' kan dan niet meer:)
Nou, ik ben van BJ '74, woon in Poortugaal(bij Rotjeknor) met m'n vrouwtje en 3 katten, en we hebben momenteel 2 auto's.
Verders ben ik nu zo'n 10 jaar werkzaam bij een groot Rotterdams containeroverslagbedrijf, en bestuur ik een Terminaltrekker, Reachstacker, en een Straddlecarrier.
Onze auto's zijn een Peugeot 205 1.4 Generation '97, en een BMW e46 328i touring exec. '00
De BMW heeft volgens mij als extra's
-dakrails
-schuif/kanteldak
-armsteunen achter?
-hifi soundsystem (10 speakers + versterker)
-witte knippers, en rood/witte achterlichten
Zo was de BMW toen ik hem vorig jaar kocht

En zo issie nu

Heb de 18" AZEV velgen vervangen door M3 CSL replica's (8jx18" met 225/40/18, EN 9JX18" MET 255/35/18), en heb er een nieuwe CD business radio in gezet, want een cassettespeler in zo'n auto:(
Ook zit er onder de motorkap een alu veerpootbrug, en ben ik bezig de orginele speakers/versterker te vervangen door iets wat wèl goed klinkt...alle spullen heb ik al, ik moet het alleen nog ff inbouwen.
Wensen voor de auto...
Ik zou het liefst nog Xenon koplampen hebben, een m-tech 2 spoiler/bumperset, een Borla rvs uitlaatsysteem, een dubbel din nav/multimedia systeem, en een eibach/H&R verlagingssetje(-35/-20)...maar dat komt (misschien) wel met de tijd:)
Nog een paar foto's van mijn oude monstertje
Specs:
1294cc 8v 2 dubbele 40mm webers, 105pk(orgineel)
Gereviseerd/getuned blok met 304gr dr. Schrick nokkenas
4-2-1 Devil spaghettispruitstuk+ rvs magnex systeem(geschat vermogen [email protected])
OMP rolkooi, veerpootbrug
PTS(PeugeotTalbotSport) 6,75Jx15" LM velgen
KYB ultra SR schokbrekers+H&R veren
RVS accubak in kofferbakruimte
Polyurethaan motorsteun en draagarmbussen
polyesther kuipstoelen, enz....

Nou, dat was het dan wel:)
groeten
Marvin
Comment