Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MarvinRallye=Marvin 328i (touring)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MarvinRallye=Marvin 328i (touring)

Hallo allemaal,

Ben er ook weer, alleen nu met andere nickname.
    De 205 1.3 rallye is de deur uit....is verkocht aan een èchte liefhebber die hem weer op gaat bouwen, dus 'MarvinRallye' kan dan niet meer:)

Nou, ik ben van BJ '74, woon in Poortugaal(bij Rotjeknor) met m'n vrouwtje en 3 katten, en we hebben momenteel 2 auto's.
    Verders ben ik nu zo'n 10 jaar werkzaam bij een groot Rotterdams containeroverslagbedrijf, en bestuur ik een Terminaltrekker, Reachstacker, en een Straddlecarrier.

Onze auto's zijn een Peugeot 205 1.4 Generation '97, en een BMW e46 328i touring exec. '00
    De BMW heeft volgens mij als extra's
    -dakrails
    -schuif/kanteldak
    -armsteunen achter?
    -hifi soundsystem (10 speakers + versterker)
    -witte knippers, en rood/witte achterlichten

Zo was de BMW toen ik hem vorig jaar kocht

En zo issie nu

Heb de 18" AZEV velgen vervangen door M3 CSL replica's (8jx18" met 225/40/18, EN 9JX18" MET 255/35/18), en heb er een nieuwe CD business radio in gezet, want een cassettespeler in zo'n auto:(
    Ook zit er onder de motorkap een alu veerpootbrug, en ben ik bezig de orginele speakers/versterker te vervangen door iets wat wèl goed klinkt...alle spullen heb ik al, ik moet het alleen nog ff inbouwen.

Wensen voor de auto...
    Ik zou het liefst nog Xenon koplampen hebben, een m-tech 2 spoiler/bumperset, een Borla rvs uitlaatsysteem, een dubbel din nav/multimedia systeem, en een eibach/H&R verlagingssetje(-35/-20)...maar dat komt (misschien) wel met de tijd:)

Nog een paar foto's van mijn oude monstertje
    Specs:
    1294cc 8v 2 dubbele 40mm webers, 105pk(orgineel)
    Gereviseerd/getuned blok met 304gr dr. Schrick nokkenas
    4-2-1 Devil spaghettispruitstuk+ rvs magnex systeem(geschat vermogen [email protected])
    OMP rolkooi, veerpootbrug
    PTS(PeugeotTalbotSport) 6,75Jx15" LM velgen
    KYB ultra SR schokbrekers+H&R veren
    RVS accubak in kofferbakruimte
    Polyurethaan motorsteun en draagarmbussen
    polyesther kuipstoelen, enz....

Nou, dat was het dan wel:)

groeten
    Marvin
    Last edited by Marvin 328i; 27-06-08, 00:35.

Welkom terug Marvin!
    Leuk ding die BMW. Fijne motor en behoorlijk rap nog.

Die laatste foto is ook leuk. De Peugeot mist wel wat plaatwerk volgens mij. ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Na een tijdje afwezig te zijn geweest weer terug...

Heb na de 328i touring een Toyota Auris gehad (wilde goedkoper gaan rijden, en ook nieuwer...maar spijt!!)
      Het was "voor een Auris" wel een flitsende uitvoering, met dikke wielen, getint glas, en een origineel TTE pakket.

Deze Auris is na 3 jaar weer verkocht, want achteraf was zo'n Auris toch niet mijn ding.
      Dus weer op zoek naar een andere auto, en toen kwam deze op mijn pad.

Het is een E90 325i High exec. handgeschakeld uit 2006(uit Luxemburg) met 78K geworden.
      Vorige eigenaar heeft er ook een mooie installatie in laten bouwen.
      Er zit een Gladen/Mosconi installatie in...de speakers zijn van Gladen, en worden aangestuurd door een mosconi versterker(zit onder dat luik in de kofferbak)
      Ik ga nu weer voor de lol een stukje om in de auto:)

En MdV heeft ook een nieuw karretje...we hebben haar Yaris verkocht, en deze ervoor terug gekocht.

Last edited by Marvin 328i; 27-05-16, 20:08.

Comment

Beide switches lijken me qua rijplezier en hele verbetering! Proficiat en welkom terug. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Inderdaad. Dit is een veel leuker en knapper setje dan die verstandige Toyota's.

Comment

Working...
          X