Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Robin stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Robin stelt zich voor

Hallo allemaal,

Ik ben via DF hier terecht gekomen (ipv andersom :D ) en leek me wel leuk om te registreren. :)

Ik ben dus Robin, 20 jaar en de auto waar ik nu in rij ga ik niet noemen. :D Ik wil eind van de zomer mezelf van een E36 318ti compact voorzien. Verder heb ik als grote hobby fotografie (www.flickr.com/rbhartog) :)

Nou, uh, dat was het wel geloof ik :D

Groetjes!

He, welkom op Gummen Robin!!

Compact is een leuk autootje. Ik reed gisteren toevallig achter een mooie zilveren 323ti!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom hier Robin.

En leuk man een BMW, daar zijn er hier nog niet zoveel van:-)
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

een Robin H die via D-F op gummen terecht is gekomen? :)

welkom!
        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
          Welkom hier Robin.

En leuk man een BMW, daar zijn er hier nog niet zoveel van:-)
          Ik wist gewoon dat zo'n reactie moest komen. ;-)

@Scudetto: En jij bent..? ;-)

Thnx jullie trouwens :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robin Bekijk bericht
            @Scudetto: En jij bent..? ;-)
            Ik heb nog wel ergens een voorsteldraadje volgens mij. Of dat is m'n defectsdraadje geworden.. :) Maar ik denk dat je de meeste wel kent van het meelezen.

Knappe foto's trouwens, op je flickr!
            Forza!

Comment

Welkom Robin! De E36 is 'n oude liefde van me en zo'n compact is gewoon een heel fijn autootje.

Mooie foto's!

Comment

[QUOTE=Robin;182799]en de auto waar ik nu in rij ga ik niet noemen. :D /QUOTE]

???

Zelfs een BX komt hier door de ballotage :-)
                fka v164

Comment

Ja precies, wij zijn hier niet zo streng hoor. Slibbe heeft al 10 jaar geen auto meer, en z'n laatste was een Berlingo.

Welkom op Gummen, Robin! Da'k dat nog ooit zou zeggen. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

hee ben je terug ?
                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

@Scudetto: Zal eens kijken :-)

@Ralf T: Thnx! En idd, veel mensen vinden de compact lelijk, ik vind hem gewoon mooi! :-)

@v164 en Jasper: Ik rijd momenteel een witte Suzuki Alto 5 deurs 1.0 Automaat... *duikt in een hoekje*

@TSM: Vandaag is de eerste dag dat ik Gummen bezoek, dus ik denk het niet ;-)

P.S.: What's with the smiley's?

Comment

Ha, die Robin;

Je hebt een illustere naamgenoot hier op gummen, vandaar die smiley's.
                        Welkom trouwens.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Haha, volgens mij word ik idd verward met iemand anders ;-)

Maar ik bedoel meer van; waarom zie je geen smiley's alsin; plaatjes :-)

Comment

Ha, die Robin;

Da's nou gummen.org ten voete uit: alles lekker basic. Het heeft al twaalf jaar geduurd voor een editfunctie kwam. 'Echte' smiley's wordt aan gewerkt, worden medio 2018 verwacht.

;-)
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Wij zijn meer van de low-tech, waarbij de inhoud van de post het vermaak moet verzorgen.

Op andere fora zijn ze weer meer van de embedded clipjes, animated smilies, avatars van 2 MB, multicolour signatures met plaatjes, en posts die in 95% van de gevallen bestaan uit "+1" en "ROFLOL". Of combinaties daarvan. :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                'Echte' smiley's wordt aan gewerkt, worden medio 2018 verwacht.

;-)
                                Voel je je wel goed Hans, dat halen we nooit:-)
                                2 x ouwe premium meuk
                                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die John;

En bedankt! Ik heb voorlopig weer een nieuwe klant voor acht jaar aan het lijntje weten te houden!
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Duidelijk! Haha.

Even wennen, dat wel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasper Bekijk bericht
                                      wij zijn meer van de low-tech, waarbij de inhoud van de post het vermaak moet verzorgen.

Op andere fora zijn ze weer meer van de embedded clipjes, animated smilies, avatars van 2 mb, multicolour signatures met plaatjes, en posts die in 95% van de gevallen bestaan uit "+1" en "roflol". Of combinaties daarvan. :)
                                      +1
                                      roflol!!

Comment

@v164 en Jasper: Ik rijd momenteel een witte Suzuki Alto 5 deurs 1.0 Automaat... *duikt in een hoekje*
                                        Denheer rijdt/reed ook een Alto, een Ferrari rode weliswaar, maar toch.
                                        Daar moeten ook nog wel foto's van zijn, een Alto dwars in Lelystad.
                                        fka v164

Comment

De Suzuki Enzo bedoel je. Leuke kar, met verbazingwekkend hoge bochtsnelheden, thanks to the transport-rubbers die DenHeer terug gemonteerd had :)

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Ja precies, wij zijn hier niet zo streng hoor. Slibbe heeft al 10 jaar geen auto meer, en z'n laatste was een Berlingo.

Welkom op Gummen, Robin! Da'k dat nog ooit zou zeggen. :)
                                          Bijna, Jasper. Die aanzien verhogende 205 GTI 1.9 heb je zeker verdrongen?

'n Compact. Ooit eens in de Compact 325i van tiPanda mogen rijden, en ik was niet echt impressed. Ik voelde de 192 pk die er schenen te zijn totaal niet.
                                          En toch kijk ik nu ook wel een naar een Compact. Voor een hernieuwde kennismaking wellicht ...

Enne welkom natuurlijk. Wel benieuwd wat je dan wel rijdt. Een Daewolet Nubira?
                                          Last edited by slibbe; 22-03-10, 21:11.
                                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Over smileys gesproken, ik heb onlangs de eerste sollicitatiebrief mét smileys ontvangen. En we spreken dan over smileys als in plaatjes.
                                            ....en nu maar wachten op de eerste digi-sollicitatie met embedded filmpjes.

Comment

Mooie kiekjes trouwens. Wilkommen aufs Propellor-fap-forum (PFF).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snipe Bekijk bericht
                                                Over smileys gesproken, ik heb onlangs de eerste sollicitatiebrief mét smileys ontvangen. En we spreken dan over smileys als in plaatjes.
                                                ....en nu maar wachten op de eerste digi-sollicitatie met embedded filmpjes.
                                                OMG

Wij kregen laatst een solli volledig in rijm. En nee, wij zijn geen suf (ver)taalkundig buro, maar een opwindende IT-club. Dat neem je toch niet serieus?
                                                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Als die chick van je avatar bij jullie werkt kom ik ook solliciteren met een youtube filmpje met rijm hoor ;)

Comment

@Snipe: Dat is echt bizar.

@Slibbe: E36 compact of E46 compact? :-)

@v164: Ja, ik kan ook wel beamen dat zo'n Alto dwars wilt. Ook donuts lukt best! (In de sneeuw...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                                      OMG
                                                      .......... wij zijn ...een opwindende IT-club. ....
                                                      Jullie zijn een wat?
                                                      ;-)

Oh ja, welkom Robin. :-)
                                                      Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Welkom Robin!

Ik heb zelf ook een tijdje naar een 318ti gekeken, maar puur voor de pats heb ik voor een 323ti gekozen :-) Ik heb er nog zeker geen spijt van!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                                                          Als die chick van je avatar bij jullie werkt kom ik ook solliciteren met een youtube filmpje met rijm hoor ;)
                                                          Dank je :)
                                                          Je weet het hè, hoe lekkerder de avatar, hoe lelijker de vent erachter :)

@Slibbe: E36 compact of E46 compact? :-)
                                                          E46 Compact??? tiPanda, wat voor één was het?
                                                          E36 denk. E46 Compact, is dat niet een Einser? :p

Ja, KMvrtr, die bestaan :) Dat jouw en mijn grootste ervaring met suffe verambtenaarde bureaucratische zich dynamisch noemende IT-clubs is, ten spijt.
                                                          Last edited by slibbe; 24-03-10, 20:03. Reden: meer op te reageren berichten

Comment

welkom RH! Is de compact uitgehomologeerd op DF?
                                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                              Welkom Robin!

Ik heb zelf ook een tijdje naar een 318ti gekeken, maar puur voor de pats heb ik voor een 323ti gekozen :-) Ik heb er nog zeker geen spijt van!
                                                              +5!
                                                              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Welkom Robin! Leuk dat je erbij komt.
                                                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                                                                X