Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bobSTI stelt zich voor.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ha di Bob.
    Mooi nieuws van je aankomende tweede vaderschap !!!!!
    Maar mag ik heel eerlijk zeggen dat een M135i niet de meest logische keuze is.
    Nou ja. Voor ons wel. Met 5 kids erin zal ik dat nog aan MdV proberen te verkopen.
    Maar in de realiteit ;)
    Last edited by TSM; 28-07-14, 22:22.
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Ja da's net zoiets als een fantastische AllRad autobahncruiser zoeken, en dan 563 Audi A8's aan de kant duwen en met een M5 thuiskomen. :)

Proficiat Bob!
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
        Ha di Bon.
        Mooi nieuws van je aankomende tweede vaderschap !!!!!
        Maar mag ik heel eerlijk zeggen dat een M135i niet de meest logische keuze is.
        Nou ja. Voor ons wel. Met 5 kids erin zal ik dat nog aan MdV proberen te verkopen.
        Maar in de realiteit ;)
        De m135 heeft een achterbank en plaats voor 2 kinderstoeltjes. Praktischer hoeft niet ;)
        Een M3/5 was natuurlijk nog mooier geweest, maar dat lag niet binnen budget.
        een voordeel van de m135 is dat de auto redelijk incognito is (zal niet iedereen als een voordeel zien).
        De kenner zal het wel herkennen, maar de gemiddelde Nederlander ziet een leuk aangeklede 1 serie.
        Met de Z4 regelmatig bij klanten commentaar gekregen, waardoor ik meestal de Toyota pakte voor klantbezoeken als mdv die niet nodig had.
        Last edited by BobTheFish; 28-07-14, 21:13.

Comment

Gefeliciteerd en zo'n 135i lijkt me superleuk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Is een afgrijselijk snel en lekker sturend ding !
            Maar de mannen hier gaan commentaar geven op de sound generator over de boxen hoor ;)
            Heb je de automaat of de handbak ?
            En wat voor kleur is ie ?
            Grtz
            Erik

Comment

@TSM: Het is een witte uit 2012 met automaat en behalve stuurwiel verwarming, full options..echt alles heeft de vorige eigenaar aangevinkt. Komt met premium selection, dus de komende 2 jaar geen zorgen. Zal vrijdag wel wat foto's plaatsen. Vergeleken met de Z4 viel het geluid, ondanks de sound composer, tegen. Een m performance uitlaat staat op de planning :)

@jasper en @harry: bedankt mannen!
              Last edited by BobTheFish; 29-07-14, 06:39.

Comment

Dusseldorp heeft er nog 1 liggen geloof ik.
                Jouw Z4 had ook een sound composer, ware het niet dat die analoog was, rechtstreeks van je aanzuigtraject van je motor.
                ;)

Comment

BMW Z4 Sdrive35is -> BMW M135i

Gisteren was het dan zo ver, de Z4 is ingeruild.

De M135i werd naast dat die bijna full options is, op de stuurwiel verwarming na, voorzien van een paar extra (te dure) opties.
                  IPhone Snap in adapter, M performance stuurwiel (met display), zwarte blades (striping op de side skirts, welke zeker niet door iedereen gewaardeerd zullen worden, maar ik vind het mooi :) ), de M performance pedalen en natuurlijk de belangrijkste optie: de BMW junior kinderstoel met isofix :)

De eerste KM's zitten er inmiddels op en ik moet zeggen dat het echt een lekker gooi en smijt bakkie is, waarbij het stuur echt fenomenaal is. De meeste toeters en bellen die erop zitten heb je nooit nodig, maar de olie en water temp display is voor mij een must.

Begrijp nog steeds niet waarom de Olie/Water display er niet standaard op zit, in alle voorgaande BMW modellen die ik gehad heb (335i, Z4 E85, Z4 E89) zat dit er standaard en prominent in beeld op.
                  Er is wel een geheim menu waar je met veel moeite bij kan komen voor deze informatie, maar dat is echt een crime en doe je niet even snel.

Foto's zeggen meer dan woorden, dus hierbij wat foto's geschoten met de iphone

Weet iemand trouwens hoe ik de titel van mijn topic kan aanpassen?

De BMW optielijst voor de M135i: Wagenkaart_BMW_M135i.txt
                  Last edited by BobTheFish; 02-08-14, 08:59.

Comment

Dat is een hele fraaie Bob ! Gefeliciteerd.

Comment

ik blijf het een lelijke auto vinden (sorry) maar wat zal dit een feest zijn met die 135i motor er in........gefeliciteerd!!
                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Mooi ding !!!
                        En in de praktijk zeer snel zelfs !!!
                        Dat stuur....wat een ding ;)

Comment

@Minuteman: Thanks!

@ExTaxi: Stoor me niet aan het uiterlijk, maar ben het wel een beetje met je eens, de F2x zal nooit een schoonheidsprijs krijgen. Maar hoe vaak kijk je nou naar je auto...Ik zit er iig meer in dan dat ik er naar kijk :)
                          Persoonlijk vind ik het interieur echt een klap beter dan de Z4!
                          Toen ik de STI Hatchback kocht werd dat model door de hele wereld uitgekotst qua looks, maar naar een proefrit was ik verkocht...veel beter interieur en ik trok de auto als het ware aan..veel belangrijker dan de looks. Met de M135 was dit hetzelfde geval.

@TSM: Snel is ie zeker, denk toch wel een fractie langzamer dan de Z4, maar voelt gewoon veel lichter, speelser aan. Meer gevoel hebben ze er in gekregen.
                          Tja....dat stuur is echt bizar..wel heel gaaf, maar veul en veuls te duur.....ach soms mag je toch een beetje gek doen.....of niet?

Comment

Wow bizonder stuur!!! gefeliciteerd! me het kindje en de 4 wieler.... moet super lekker rijden....

Comment

Leuk bakkie hoor, gefeliciteerd!
                              Wel veel "M" wat de klok slaat zo te zien, op de skirts, de remmen en het dash. Weten ze in ieder geval wat het is. :)
                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Vandaag een set 19" 405 M-perfomance velgen eronder laten monteren.

Comment

Nice Bob!

Comment

Welkom op gummen
                                    Porsche Cayman R - Check mijn Porsche Video's! --> http://www.youtube.com/CaymanSKRD

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKeijmel Bekijk bericht
                                      Welkom op gummen

Daar zal ie blij mee zijn.

Na 4 jaar......
                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SKeijmel Bekijk bericht
                                        Welkom op gummen
                                        Who are you kidding?
                                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

beter laat dan nooit ;)
                                          Porsche Cayman R - Check mijn Porsche Video's! --> http://www.youtube.com/CaymanSKRD

Comment

Working...
                                          X