Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Luco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben Luco

Hallo ik ben Luco.
    Er zullen hier best wat bekenden zitten :-)

Ik heb een aantal auto's in bezit waaronder:
    Renault 5 gt turbo
    Renault 5 GTE
    Renault 19 cabrio
    Renault 5 met een opgeboorde 1.8 16v met seq bak waarmee ik een paar jaar dnrt heb gereden.
    Seat Leon Supercopa waarmee ik nu in de dsc rij.
    Renault Alpine V6 turbo die momenteel in restauratie is

Ow ja en natuurlijk nog wat oninteressant spul :-)
    Als er interesse is in foto's dan komen die wel
    Attached Files
    Last edited by Luco; 19-09-10, 23:38.
    Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

Oorspronkelijk geplaatst door Luco Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk hier terechtgekomen doordat ik veel op df zat maar teveel weerwoord had tegen een zeker persoon daar en dus permanent gebanned ben :-)
    Leuke binnenkomer :-)))

Welkom!

PS
    Bannen doen we hier niet, als je het niet leuk vind ga je vanzelf wel weg....
    :-)

Comment

Ik ben eigenlijk hier terechtgekomen doordat ik veel op df zat maar teveel weerwoord had tegen een zeker persoon daar en dus permanent gebanned ben :-)
      Wat vreemd, helemaal niet des DFs toch? :-)
      Of heb je soms gezegd dat je BMW niet tof vond? :-)

Welkom Luco! Geinige Renault collectie heb je, dat zie je niet vaak.

Comment

HAHA Lennart, ik vind bmw inderdaad niet mijn merk.
        Maar had meer te maken met Napoleon en zijn............(censuur)

Comment

Welkom Luco!

Die 1e R5 vind ik gaaf!
          En die Seat is vast ook leuk om mee te sturen! Waar is die foto gemaakt? Coole Corvette ook namelijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gaaf die 5-jes! En die Alpine is ook cool.

Maarre, ik denk dat het aan je voorliefde voor 5-jes ligt dat je gebanned zijn. Die auto ligt daar wat moeilijk ;-)
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

De foto van de seat is gemaakt waar ik hem gekocht heb bij tachyon motorsport, doet heel veel aan historisch racen.
              De eerste 5 is de gtt (donkerblauw) is in bijna concoursstaat met wat kleine aanpassingen onder de kap waardoor die 122 wielpktjes heeft, niet schokkend maar je kan er tot de 100 menig ouder m3 tje mee plagen.

Seat is fantastisch om mee te rijden.

De GTE en de Cabrio moeten er eigenlijk uit, want de alpine komt een keer terug en dan kan niet alles meer binnenstaan :-(

Comment

Leuk wagenpark, welkom, en schroef gelijk die trekhaak onder die Alpine uit als je hem toch onder handen neemt. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ah, er staan nu foto's bij.
                  Gaaf spul die 5 jes!

En die Alpine met trekhaak, dakannie inderdaad...

Comment

HAHA die trekhaak is een officiele trekhaak voor de Alpine, zijn er ooit twee uitgeleverd door de fabriek, dus vrij uniek.
                    Ik heb ook een officiele imperial voor de Alpine :-)
                    Last edited by Luco; 19-09-10, 11:29.

Comment

Is er ook een bagagerekje voor op de kofferbak?

Dat zag ik gister ook op een spider 916 (@ Jasper), yuk...

Edit: kan natuurlijk niet... (nog niet helemaal wakker vanochtend)

Comment

Bagagerekje op de kofferbak kan misschien wel, alleen zie je dan niks meer.
                        Het is wel een langdurig project hoor.
                        De jongen die er het meeste aan doet heeft het ook druk, wel alles mooi gedocumenteerd met tot nu toe al bijna 200 foto's

Comment

Ja ga d'r ff serieus op in... :-)

Comment

Welkom.
                            Leuk wagenpark, die Renaultjes. En dat een GTT snel is, heb ik ook eens ondervonden toen ik dacht vlot weg te komen met mijn BMW. Als uit een katapult vloog dat ding me voorbij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                              Ja ga d'r ff serieus op in... :-)
                              Ja sorry geen smilies hier (wel jammer)

Comment

Help, ik geef nog eens een advies! ;)
                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ja sorry geen smilies hier (wel jammer)
                                  Wij maken de smilies nog the-old-fashioned-way:
                                  :-)
                                  ;-)
                                  etc

Wel zo prettig.

Comment

Welkom!

Comment

Aangezien Cobraman en Geelhoed inmiddels ingeburgerd zijn hier, zal Luco dat ook wel lukken.

Of is drie maal scheepsrecht?

Geen smiley's.
                                      Last edited by Dennis Cavallino; 19-09-10, 12:43. Reden: Laat iedereen gewoon op z'n hoede zijn. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Comment

is dat die kerel met die rode Seat die bij Ijsselstein niet onder de lat door kon op de Seat-Online meeting?
                                        hehehe
                                        welkom Luco
                                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                          is dat die kerel met die rode Seat die bij Ijsselstein niet onder de lat door kon op de Seat-Online meeting?
                                          hehehe
                                          welkom Luco
                                          Ja dat ben ik :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                            Aangezien Cobraman en Geelhoed inmiddels ingeburgerd zijn hier, zal Luco dat ook wel lukken.

Of is drie maal scheepsrecht?

Geen smiley's.
                                            Dennis, ik heb begrepen dat hier geen Dictators zitten die geen kritiek kunnen hebben en daarnaast ook nog eens grootheidswaanzin hebben
                                            Ook geen smileys

Comment

Het gaat sinds de BV driving fun is opgericht hard berg af daar, dat viel mij ook al op.
                                              Iets met euro's in plaats van idealen.
                                              Welkom hier Luco !
                                              Hier is eigenlijk voor elke gek wel een plaatsje haha.
                                              Indrukwekkend wagenpark heb je, die 5-jes, jemig man, dat is nostalgie man !!!
                                              E
                                              يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Dank jullie voor de reacties, wel stukken minder dan die van Elise ;-)

Comment

Laat je tieten ook maar zien dan ;-P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                                    Laat je tieten ook maar zien dan ;-P
                                                    alsjeblieft ;-)
                                                    Attached Files

Comment

Aiiiiiiii........

Comment

Oh ja Luco, dat onderschrift hoeft niet he.
                                                        Als je wilt zeggen dat je Rico een lul vindt dan kan dat hier gewoon.
                                                        E

Comment

Ik mag geen namen noemen he, dan gaat die juridische stappen nemen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat wordt ik bang, maar ben blij dat je gelijk weet wie ik bedoel met mijn onderschrift :-p

Lul is zachtjes uitgedrukt :-)

Comment

Het grote voordeel van DF is dat we de shitzooi die daar plaats heeft gevonden ook lekker daar kunnen laten.
                                                            2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

Het is wat vroeg voor de chips, maarre, vertel eens :)

Linkjes?
                                                              :)
                                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

punt is dat het verhaal twee kanten kent
                                                                ik ken ze geen van beide
                                                                maar wat ik wel weet is dat 1 iemand bij machte was op bepaalde knoppen te drukken
                                                                en daarmee enige vorm van democratie uit te schakelen

in het bewuste topic dat daarna geopend is om uitleg van de DF kant te geven en de gemoederen rustig te houden,
                                                                druipt het van de excusen en stennismakerijen in de vorm van het benoemen van totaal irrelevante zaken door RVV, om een bepaalde sfeer neer te zetten
                                                                de meute ziet dat niet zo duidelijk, maar die lezen niet goed
                                                                het staat zo geschreven alsof jij de schuldige bent en dat het voor RVV eigenlijk zielig is dat hij je heeft moeten bannen
                                                                nu ken ik rico al wat langer dan vandaag..........................

wat er eigenlijk staat is dat jullie een ferm discussiepunt hadden waarover jullie het niet eens werden
                                                                vervolgens heb jij zaken naar buiten gebracht
                                                                en heeft rico je geband
                                                                en monddood gemaakt

als het allemaal zo democratisch is als rico beweert, en het van rijders voor rijders is, dan zijn de zaken die eventueel naar buiten gebracht zijn niet zo belangrijk, en had rico moeten luisteren naar 9 van de 10 post in de nabeschouwing van je vertrek, ik heb van niemand mogen lezen dat ze zeiden "blij dat ie opgetieft is", sterker nog het tegendeel was waar...........

of het is allemaal niet zo democratisch daar, en het is niet van rijders voor rijders, maar meer zakkenvullen voor onze RVV en zijn selecte genootschap, en moet dat vooral onder de pet gehouden worden

rechtzaak, daar moest ik een beetje om lachen.
                                                                ik neem aan dat er geen geheimhoudingsclausules zijn getekend
                                                                dus wat valt er geheim te houden dan
                                                                en dan nog, als het allemaal zo democratisch liefde werk oud papier is, waar lullen ze dan over ?
                                                                zijn ze ergens bang voor ?
                                                                leuk hoor dat ze commercieel willen gaan
                                                                maar beginnerfout nummer 1 wat mij betreft, is een vrijheid blijheid forum knopen aan een BV.
                                                                en die fout is reeds bewaarheid dmv over modereren in de vorm van het verwijderen van posts die events aankondigen buiten DF om.............................

zet zaken weer in juiste perspectief, dat weer wel ja.

zo dat was em ik ga mn spatlappen eronder knutselen.

E

Comment

Working...
                                                                X