Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben Luco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Heb je de beelden die toen op cpz gemaakt zijn nog teruggezien? Toen ik als instructeur naast je zat. Was wel een leuk oopsje in Audi-S toen :D

Comment

• Ben jij de nieuwe SKRD hahahahahaha
      Nee joh, is leuk een beetje met kontje gooien met de seat.
      Een onderschrift is zoooooooooooooooooo 2010

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luco Bekijk bericht
        Nee joh, is leuk een beetje met kontje gooien met de Celica.
        En dan noem je mij de nieuwe SKRD...

Maar de beelden niet meer gekregen dus?

Comment

• Jawel, als ik tijd heb zal ik eens kijken

Comment

• Waarom zit er een enorme dildo als versnellingspook in die wagen van dat filmpje ?
            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

• Dan kun je op het parkeerterrein de ster vast even oprekken, voor je bij De Beier binnenstapt voor je driemaandelijkse inruil. :)
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• lol jasper

Comment

• Die Adje kan toch wel rijden. Mooi filmpje.
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                    Dan kun je op het parkeerterrein de ster vast even oprekken, voor je bij De Beier binnenstapt voor je driemaandelijkse inruil. :)
                    Stom, ik had op zon antwoord kunnen rekenen ;-)
                    FF serieus het oogt erg onhandig , maar zal het vast niet zijn omdat men het anders zo niet heeft of gaan die race versnellingsbakken zo stroef dat er een forse hefboom nodig is?
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

• Is niet zo moeilijk.

Die pook moet zo dicht mogelijk bij het stuur zitten zodat de rechterhand zo kort mogelijk van het stuur is. In veel rallywagens zie je dit ook (of die lelijke halve hoepels achter het stuur).

Volgens mij zijn dit sequentiële bakken met automatische koppeling. Deze schakelt echt supersnel met mooi tussengas.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Dit is een gewone seq bak met ontstekingsonderbreker zodat je volgas kunt houden met opschakelen.
                        Terugschakelen moet wel met koppeling, andrs sloop je de bak.
                        Of bij deze tusengas automatisch gaat, weet ik niet, maar ik denk van niet, gewoon zelf tussengas vermoedelijk.
                        En je moet behoorlijk hard trekken aan de pook, en inderdaad zo dicht mogelijk bij het stuur om zo snel mogelijk je hand weer terug op het stuur te hebben.

Die halve hoepels zijn vaak seq bakken die pneumatisch geregeld worden, of een volledig electronisch systeem zoals dsg en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luco Bekijk bericht
                          Terugschakelen moet wel met koppeling, andrs sloop je de bak.
                          Dat vond ik al frappant om te zien in het filmpje. Opschakelen gewoon trekken aan die dildo, maar terugschakelen dus wel met koppeling.

Had ik het met mijn leken kennis toch goed gezien.

Comment

• Ja het hoeft niet hoor koppelen bij terugschakelen, alleen is dan het probleem dat je alle dogringen na elke wedstrijd moet vervangen en je bak een stuk korter meegaat.
                            Aangezien je na elk raceseizoen je de bak al moet laten reviseren zitten de meesten er niet op te wachten de bak na elke wedstrijd open te halen.

Sommige rijders in de cliocup rammen hem gewoon terug, maar ja zijn ook vaak niet hun eigen spullen.

Comment

• Contributie weer betaald bij de buren Luco? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                Contributie weer betaald bij de buren Luco? :-)
                                Nee hoor. RVV gepenetreerd en de ban op DF is gelijk weer opgeheven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                  Wie meldt deze optie even bij CM ????
                                  Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                                    Neuhh factuurtje betaald denk ik....

Succes dit jaar Luco (trouwens). Moet ik maar weer een regendans doen in Zolder? Ging twee jaar geleden prima.... !

Comment

• HAHA, Ik hoop nu op droog toch ook weer een beetje mee te kunnen doen (als die heel blijft).
                                      Na donderdag weten we meer betreffende het potentieel van dit jaar.
                                      Weet wel dat er op assen en zandvoort alweer hard gereden is door diverse concurrenten.

Comment

Working...
                                      X