Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rob316 voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ha, die Scudetto;

Draadje is GVO, weet niet of Rob316 al aan zo'n grote stap toe is....
    Scherven brengen gelul.

Comment

oh ja! misschien wil Harry studentenkorting geven, want 50,- is best een investering.
      Forza!

Comment

[email protected]

318i lantaarnpaalgate moet Jasper maar vertellen.
        Ik heb sowieso geen ervaring in die buitencategorie auto's.

In die 320i heb ik leren rijden zeg maar. Was van een goede vriend van me (die met die D8 270RS ook eens op CPZ was) en hij had geen rijbewijs. Ik toen wel.
        Vele 'speciale' acties meegemaakt en mazzel dat we het allemaal kunnen na vertellen.

De eigenaar wilde zelf ook soms rijden natuurlijk en dat ging o.a. een keer fout op een landweggetje vlakbij Veendam. anderhalf keer over het dak gerold en toen op het dak een sloot in.
        Was geen feest, maar we hadden beide eigenlijk niks (blauwe plekken en pijnlijke schouder), ondanks dat we geen gordel droegen (stom idd)

Motor en uitlaat is nog verkocht, rest naar schroothoop.

@Rob316 : sorry voor het off-topic raken. Gebeurt normaal nooit op Gummen. ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nog zoeen uit 'Brach. Verschrikkelijk. ;)

Welkom Rob, zie je vast nog wel eens icm Jeroentje.
          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
            Nog zoeen uit 'Brach. Verschrikkelijk. ;)
            Je zult er maar mee moeten rollebollen... ;)

Gr Jeroen
            Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
              Vele 'speciale' acties meegemaakt en mazzel dat we het allemaal kunnen na vertellen.
              Nou, zeg dat wel inderdaad!
              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
                Je zult er maar mee moeten rollebollen... ;)

Gr Jeroen
                Been there, done that.

NEXT!
                ;)
                '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Welkom Rob! mooie BMW!
                  een dag niet gelachen is........een dag niet gelachen

Comment

Welkom Rob. Leuk ding, die E30. Staat net zo belachelijk hoog als mijn 320 uit 1984 stond. Stond, want die ging 60mm omlaag :)
                    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Stond idd, want die is inmiddels ook plat :-)
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ik ben toch wel benieuwd, kan de link helaas niet openen....

Mwoa Brach is toch niet zo erg :P of heb je er slechte ervaringen mee?? haha

De verlaging staat in de planning voor de zomer :)

Gr. Rob

Comment

Brach = Maasbracht?

Ja da's wel heel erg, zegt deze voormalige Maastrichtenaar. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Welkom Rob316. Wel even doorsparen voor een 8-cylinder, anders hoor je er hier echt niet bij, heb ik gehoord ;-)
                            Groeten,
                            Bats
                            wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                            *klopt zelf op schouder* --- TSM
                            Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                            Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                            Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                            de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                            Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                            Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Welkom 316.

Je weet het, met een witte blijf je zitten. Ik heb ar al 3... En, echt, wit heeft niet mijn voorkeur. Het kwam steeds zo uit.
                              M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                              Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                              Rally organisatie: Rally-Events
                              Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                Brach = Maasbracht?

Ja da's wel heel erg, zegt deze voormalige Maastrichtenaar. :)
                                Check. Van deze huidige Maastrichtenaar (met z'n voormalige TvDGF-uit-Brach (alhoewel, stiekem was ze best leuk ;))).

Comment

Wegens bedreiging 't fotootje maar weggehaald :P

Gr Jeroen
                                  Last edited by Baur; 02-02-11, 12:05.
                                  Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

O jee, nu gaat het helemaal ontsporen natuurlijk. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk bericht
                                      Welkom 316.

Je weet het, met een witte blijf je zitten. Ik heb ar al 3... En, echt, wit heeft niet mijn voorkeur. Het kwam steeds zo uit.
                                      Achja wit is toch een mooi kleurtje alleen snel vies...

enne TvDGF?? umh.. ja..

Gr. Rob

Comment

Ey! Jeroen krijgt nogal stoempen wanneer ik em weer zien. Vervelend manneke.

Comment

Working...
                                        X