Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pomtiedom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pomtiedom

Ik kom eens even meelezen hier, eens kijken of het torenhoge niveau van het AVLP en het Carros gastenboek nog gehaald wordt;-)
    Wat rijdt die Bugter eigenlijk tegenwoordig?

Knuffel,
    PÍt‚h

Morgen begint ie met een Xantia en eindigt met een Jaguar...
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Pehtah? Van Lars & Peter, het illustere duo??
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee, die andere;-)
        *...Denkt met weemoed aan Snars en Veter...*

Comment

Pfoeh, refresh my memory, vertel eens wat meer? Da's 10 jaar geleden man. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

QV?

Comment

QV = snars en veter = Lars en Peter. (Lars was een studiegenoot van QV dacht ik.)

We kunnen het nog even hebben over de ironie dat QV zich in die dagen met regelmaat van valse nicks bediende, tot en met bedreigende e-mails vanuit net aangemaakte Hotmail-accounts aan toe.

Maar laten we eerst maar eens uitvinden wie DEZE Peter ook al weer is. :)
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

LOL ja, straks gaan we nog herinneringen ophalen van die klasgenoot van Peter, hoe heette die ook alweer?;-)

Comment

Had Snars (of een typetje van hem) niet indertijd een Continental T, een Gold Leaf Elise en een 911 GT2 met gepopnagelde spatbordranden?
                  Of was dat al in de Carrostijd?;-)

Comment

Ha, die PÍht‚h;

Welkom en wees gerust, het AVLP- cq. Carrosniveau wordt hier niet alleen gehaald, maar ruimschoots overtroffen. Wat meligheid en Libellecontent betreft in elk geval. Maarreh, welke nick had je destijds dan, oh schim uit een duister verleden?
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Peter, waarom die nu uit een lade in mijn geheugen valt weet ik niet, maar de klasgenoot waar jij op doelt: Mark Vreuls. Ook aangehaald als typetje met een Fiat Uno, jaaaaaren voor SchnitzelStefan dat model ontdekte.

Peter, Peter... reed jij niet toevallig een Opel Astra Caravan, destijds?
                      Mini Cooper Clubman
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Nee, ik houd niet van kamperen.
                        Ik reed toentertijd nog niks hoor, net als (bijna) de rest van de clan;-)

Comment

Mark Vreuls....
                          Als ik me goed herinner introduceerden ze MV als typetje terwijl MV in werkelijkheid gewoon een klasgenoot was waar ze de boks voor volscheten;-)

Comment

Ik was gewoon "Peter".

Comment

Ja, MV was een van hun typetjes inderdaad. Lyrisch over zijn Uno, en snerend naar alles wat meer PK's had. Alles dus.

En ja, wie weet werkelijk wat die Vreuls voor figuur was, misschien pakte hij ze vroeger de knikkers wel af op de kleuterschool in Weert anno 1980 of zo. :)

Peter had toen nog geen auto, ja, waar zou ik je dan van moeten kennen? Je memorabele bijdragen op een relforum van 11 jaar terug? :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Lezers;

Verdomd ja, Mark Vreuls. Ben benieuwd hoeveel lui er achter die verloren gegane nicks inmiddels ergens anders op het web actief zijn. Frank 'Tuftufclub' Jacobs daarvan weten we wat hij doet, maar waar zou bijvoorbeeld zijn broer (RammelRover) uithangen? Het oude Carrosforum staat nog wel ergens in cache, maar AVLP is onlangs ook in zijn tweede incarnatie ter ziele gegaan. De vaste clan daarvan heeft wel een ander forum geopend, maar de namen zeggen mij niet veel.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Ik hoorde destijds op het pasgeboren gummen (2000?) zo vaak over die AVLP en Carros zooi gehoord, dat ik er wel eens in heb zitten lezen. Toen was het nog online terug te vinden.

De uitlaatklep oid? Ik zat toen maanden op de "bank" zonder ICT klus, dus je moet wat om de tijd te doden. Smakelijk gelachen om die heerlijke relletjes :)

Comment

Working...
                                  X