Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dit ben ik

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dit ben ik

Ben Robert, kom uit Ridderkerk en ben automonteur.
    Heb een m535i, cbr1000rr en een 500 uit 1969....

Hoi Robert, pics or you'r ain't it ;-)
    Anyway, het eerste welkom van Gummens enige graafmachinist is yours.
    Veel plezier hier...
    Groeten,
    Bats
    wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
    *klopt zelf op schouder* --- TSM
    Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
    Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
    Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
    de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
    Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
    Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Welkom! Een M535i, cool.
      2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

Welkom! Een 500, cool!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert bos 81 Bekijk bericht
          zo beter?
          Veel beter, gave Fiat!. Kun je er wat meer over vertellen?
          Groeten,
          Bats
          wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
          *klopt zelf op schouder* --- TSM
          Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
          Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
          Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
          de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
          Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
          Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Welkom
            Veritatis simplex oratio est

Comment

Zeg, moeten we het met schaalmodellen doen, of zijn het gewoon kleine foto's?

:)

Welkom trouwens.

Comment

Welkom

Comment

Welkom! Leuke auto's.
                  ---------------------------
                  Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Eindelijk weer een E28!

Welkom bij de club!

Kleintje (die aan zijn 4de E28 bezig is).

Comment

Welkom op Gummen!!
                      M535i is gaaf man. Heb je de originele velgen?

Die Fiat 500 is gaaf omdat hij origineel NL is zo te zien. Zie je niet vaak.
                      Veel werk nog?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom!
                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Leuk project Robert, die 500.
                          M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                          Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                          Rally organisatie: Rally-Events
                          Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Welkom Robert! Een automonteur met een Fiat, wow! :-)

Comment

Welkom, leuk zo'n niet echt voor de hand liggende combinatie auto's...

Comment

ik zou zweren dat ik die 535i pas tegen ben gekomen op marktplaats. Mooie auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
                                  ik zou zweren dat ik die 535i pas tegen ben gekomen op marktplaats. Mooie auto.
                                  Net gekocht en nu er mee patsen hier. Gelijk heeft ie!
                                  ---------------------------
                                  Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Welkom, leuk wagen- en motorpark heb je!
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Zit nog veel werk aan de fiat, maar hij is voor z`n leeftijd erg goed. Lak is slecht, maar roest valt alles mee.
                                      Zelfs de bodemplaten zijn nog hard, kom je niet vaak meer tegen. Is idd origineel nl geleverd, wilde perse oude blauwe platen. En is ook nog het model met het ronde km tellertje, de latere hadden voerkante zwarte tellerbak.

Klopt dat de M535i op Marktplaats staat, heb hem nu bijna twee jaar en er is een hoop aan vervangen. Maar het word weer eens tijd voor iets anders. Vind zelf de e30 m3 geweldig, alleen schandalig duur. Of een mooie e36 m3 maar dan wel een sedan. Maar er is nog zoveel moois wat ik wil hebben:)

De motor staat ook op MP btw. We willen de voor en achtertuin laten doen dus er moet even wat geld in het laatje komen. Dus dan gaat de motor er maar uit....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert bos 81 Bekijk bericht
                                        Zit nog veel werk aan de fiat, maar hij is voor z`n leeftijd erg goed. Lak is slecht, maar roest valt alles mee.
                                        Zelfs de bodemplaten zijn nog hard, kom je niet vaak meer tegen. Is idd origineel nl geleverd, wilde perse oude blauwe platen. En is ook nog het model met het ronde km tellertje, de latere hadden voerkante zwarte tellerbak.
                                        Nou niet helemaal, tot en met de laatste 500tjes (de 500R) had je die kleine ronde tellers. Alleen de 500L had die rechthoekige tellerbak, zowaar met een heuse benzinemeter... Persoonlijk vind ik die ronde ook veel mooier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                          Welkom op Gummen!!
                                          M535i is gaaf man. Heb je de originele velgen?

Die Fiat 500 is gaaf omdat hij origineel NL is zo te zien. Zie je niet vaak.
                                          Veel werk nog?
                                          velgen heb ik nog liggen, op zolder met goede banden...

Comment

Working...
                                          X