Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De auto historie van kadius

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De auto historie van kadius

Voordat ik over ben gestapt op BMW heb ik diverse lease auto's gereden. In nam altijd auto's die bij ons in de pool stonden. Hierdoor hoefde ik geen eigen bijdrage te betalen, alleen schok ik ieder jaar van de 25% bijtelling.
    Ik zat tenminste niet 4 jaar vast aan dezelfde auto en kon snel (als de auto klaar was) een andere uitkiezen.

ik begon met een Opel astra, daarna een Renault megane cabrio vervolgens een Peugeot 306 daarna Skoda Octavia en als laatste een Audi A3.
    Vervolgens ging een vriend van mij naar amerika en kwam z'n BMW 325TDS uit 1996 in de verkoop. Na de proefrit kwam ik erachter dat deze vele malen sneller was en veel soepeler reed dan al de lease auto's die ik ervoor heb gehad.
    Gevolg ik kocht in 2003 m'n eerste BMW. Na 3 jaar kreeg ik allerlei problemen, met uiteindelijk een wit rook gordijn als ik wegreed.
    De auto heb ik ingeruild voor een 530d uit 2000. Ik heb 4 jaar zonder enige problemen in de 530d gereden. Ondanks dat de 530d een echte fijne auto is, wilde ik na een aantal jaren iets anders. Ik ben gaan sparen en heb vervolgens een 730d uit 2003 gekocht. Deze auto heb ik nu ongveer 2 jaar. Er staat nu 230K op de teller en wil hier nog wel een aantal jaren in rijden.
    Toch kijk ik regelmatg naar de prijzen van de BMW 630d in Duitsland en in Nederland. Want die staat als volgende op de lijst.

Jammer dat die nu nog onbetaalbaar is. Misschien 3 jaar in een smart rijden en sparen voor de 630
    Attached Files

Welkom op Gummen, Kadius.

Comment

Weer een 7 rijder. Wordt druk hier op Gummen.

Naast MX5 meet kunnen we al een volle 7 meeting gaan houden.

Welkom!

Comment

Ha, die Kadius;

Welkom. Spaar maar meteen wat langer door voor een 635d, want 630d's zul je niet snel aantreffen....
        Scherven brengen gelul.

Comment

Welkom op Gummen! Mooie 7-serie!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
            een volle 7 meeting
            Mag jij daar met die kale ook wel komen dan?
            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Hoeveel Gummerts kunnen er zeggen met 2 te komen? :-)

Comment

Working...
              X