Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sitechris

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• sitechris

Laat ik me ook even voorstellen, op skodaforum.nl was er een linkje naar dit forum, even blijven hangen en maar even aangemeld.

Ik rijd op dit moment een Octavia 2.0 TDI DPF met chip (Abt) en ben daar zeer tevreden over. De combinatie tuning/roetfilter gaat vooralsnog ook prima samen. Op de JD rollerbank toch 175 pk/390 nm eruit en nog nooit geklooi met het filter gehad. Uberhaupt niet met de Octavia, ruim 60.000 kilometers achter de rug zonder ook maar een probleem. Voor de rest ben ik natuurlijk een autoliefhebber en beroer ik graag het gaspedaal, vandaar mijn komst hier.
    Attached Files
    Last edited by sitechris; 18-07-08, 18:34.
    Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Welkom! Is dat trouwens niet besmettelijk zo'n licht interieur? M'n pa heeft lichtgrijs leer (ouwelullenleer) en je ziet al redelijk de gebruiks plekken waar je met je armen op steunt (ja, hij moet eens gaan poetsen :)).

Comment

Ah kijk, weer iemand die straks de flauwe grappen van JC, Veejay en ondergetekende op skodaforum.nl begrijpt. ;)
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
        Welkom! Is dat trouwens niet besmettelijk zo'n licht interieur? M'n pa heeft lichtgrijs leer (ouwelullenleer) en je ziet al redelijk de gebruiks plekken waar je met je armen op steunt (ja, hij moet eens gaan poetsen :)).
        Eea hangt ook af van de kwaliteit van het leer. Maar poetsen helpt sowieso. Ik poets eens in de 4 maanden en dat is meer dan afdoende.
        Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Welkom Chris!
          Mooi interieur inderdaad.

Verder ben ik niet zo'n fan van de nw Octavia, maar zeker met dik 170pk rijdt het vast meer dan goed!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sitechris Bekijk bericht
            ... en beroer ik graag het gaspedaal...
            Welkom. De echte incrowd heeft het meer op zwengelen aan het stuur ;)
            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

@Slibbe : je kunt ook sturen met het gaspedaal hoor. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Eerst Exciter en nu Sitechris, ik voel een overnamepoging door het skodaforum aankomen...
                Welkom Chris!
                BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Working...
                X