In het kader van 'iedereen stelt zich weer voor dus ik dan ook maar'..
Mijn nick is JC aka het kleine broertje van afgunstsmurf RC. Ik kom ook alweer een aantal jaar op gummen maar sinds te tunnelrun eindelijk de portemonnee maar eens getrokken en donateur geworden. Ik ben 29 lentes jong, woon in het prachtige Leiden en werk op een groot Accountantskantoor.
Ik rij ik een Skoda Octavia Elegance combi 2.0TDI met (broodnodige) tjiptjoening van Abt en bijbehorende roetwolken. Bakken koppel maar dat genagel van die ouwe pompverstuiver VAG diesel gaat nooit echt wennen denk ik. Mede daarom rij ik in het weekend met mn Yanktank, een Buick Skylark Coupe uit 1970. Het is een 350 ci (5,7 liter) blok. Geen wagen voor de 1/4 mile maar met dubbele uitlaat zonder dempers klinkt ie in ieder geval helemaal top!
Ik wil ooit nogeens een Dodge Charger erbij of een Mustang GT500 maar voorlopig wordt dat nog even sparen helaas..
Heb nog wat fotootjes toegevoegd voor de beeldvorming. Groeten van JC.
De oliestoker (verstopt onder een boom):

De Buick:
Mijn nick is JC aka het kleine broertje van afgunstsmurf RC. Ik kom ook alweer een aantal jaar op gummen maar sinds te tunnelrun eindelijk de portemonnee maar eens getrokken en donateur geworden. Ik ben 29 lentes jong, woon in het prachtige Leiden en werk op een groot Accountantskantoor.
Ik rij ik een Skoda Octavia Elegance combi 2.0TDI met (broodnodige) tjiptjoening van Abt en bijbehorende roetwolken. Bakken koppel maar dat genagel van die ouwe pompverstuiver VAG diesel gaat nooit echt wennen denk ik. Mede daarom rij ik in het weekend met mn Yanktank, een Buick Skylark Coupe uit 1970. Het is een 350 ci (5,7 liter) blok. Geen wagen voor de 1/4 mile maar met dubbele uitlaat zonder dempers klinkt ie in ieder geval helemaal top!
Ik wil ooit nogeens een Dodge Charger erbij of een Mustang GT500 maar voorlopig wordt dat nog even sparen helaas..
Heb nog wat fotootjes toegevoegd voor de beeldvorming. Groeten van JC.
De oliestoker (verstopt onder een boom):

De Buick:

Comment