Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

964aircooled

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 964aircooled

Zit al een tijdje mee te lezen hier op het forum ( had ook een andere inlognaam, maar was deze kwijt )
    maar even een nwe inlognaam aangemaakt. En zal me even voorstellen wel zo netjes.

Sven 34 jaar jong uit brabant.

Huidig wagenpark
    911 ( type 964 ) C2 coupe
    250 pk boxer met 5 bak zwart en zwart leer
    jaar 1991
    cup uitlaat ( vindt deze met standaard uitlaat te weinig geluid maken )

M5 e39 sedan
    jaar 2002 carbonzwart en zwart leer
    400 pk en 500 nm en vmax 300 ( heb de 270 nog maar gehaald, dus weet niet of ie echt 300 gaat )

deze 2 zijn voor prive km ( dit jaar 10k met de m5 en 6k met de 911 )

Natuurlijk willen jullie foto's zien maar dit doe ik volgend jaar wel een keer ( kan dus al mrg zijn, maar ook in de loop van het jaar )

daarnaast voor woon/werk km nog een 2010 lease peugot partner hdi met 900 pk ( grapje moet zijn 90 pk haha )
    90 pk zijn ruim voldoende voor woon/werk km en als het moet doet ie ook nog 173 gps km met windje mee.

favoriete rubrieken hier op het forum
    ik tief even op
    en panda wat wegen we vandaag ( heb ook een paar kg teveel )
    knap gebruikte bmw's ( altijd leuk als bmw liefhebber )

minder favoriete rubrieken
    e39 the defects thread ( maar wel handig voor de M5 )
    nsfw ( meen ik niks van natuurlijk, staat onder favorieten )

Ik heb hier via het forum wel eens een clio 16v gekocht en een rolkooi voor in mijn oude circuit e30 van cavallino.

Ps zit voor het werk ongeveer 2 dagen op kantoor in rotterdam en daar in de gezamelijke parkeergarage van een aantal bedrijven staat ook wel eens de auto van geelhoed .
    Nu vraag ik altijd even aan de receptioniste of ze mij even belt als geelhoed weg rijdt, daarna ga ik pas weg van kantoor ( anders sta ik weer op de camera bij geelhoed en hier op het forum haha )
    Last edited by 964AIRCOOLED; 31-12-11, 15:36.

Mooi verhaal :-)
    Welkom op Gummen! Als je om die grappen kunt lachen, dan pas je hier goed tussen. :-)
    Zeker met die auto's ook nog.
    964 is echt een hele mooie 911.
    En die foto's zien we morgen wel voorbij komen dus. Mooi :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Toevallig niet in de Otoweek gestaan met je pa die ook een Porsche heeft? Dat was ook een 964 met een cup uitlaat meen ik. Maar het kan ook zijn dat de champagne al heeft toegeslagen :-)
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
        Maar het kan ook zijn dat de champagne al heeft toegeslagen :-)
        champagne doet goed zijn werk, neem er nog een oliebol bij, misschien helpt dat.

mijn pa heeft geen 911 en de auto week heeft deze ook niet in gestaan
        maar er zijn wel meer 964 met cup uitlaat

Comment

Ha, die 964Aircooled;

Een M5 en een 964 als speelgoed: dat doe je goed. Welkom en gefeliciteerd met het feit dat je je hier thuis voelt; dat is niet iedereen gegeven....
          Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 964AIRCOOLED Bekijk bericht
            mijn pa heeft geen 911 en de auto week heeft deze ook niet in gestaan
            Dit snap ik dan weer wel, het feit dus dat de porsche van je pa niet in de Autoweek staat omdat hij dus geen porsche heeft.
            Nou ja, maakt niet uit. Welkom!
            Groeten,
            Bats
            wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
            *klopt zelf op schouder* --- TSM
            Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
            Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
            Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
            de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
            Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
            Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

hehehe!

Hoe is de koffie bij jullie?
              $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                hehehe!

Hoe is de koffie bij jullie?
                haha, geen woorden voor ( lees = niet te zuipen, ook niet met extra veel suiker )
                Daarom werk ik vandaag thuis, daar is de koffie wel lekker.

Comment

Ik zou je graag uitnodigen voor een bakje maar bij ons is het ook pet!
                  $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Welkom en leuk om weer een 964 erbij te hebben. Klinkt goed en ik ben benieuwd naar de foto's.

De Partner HDi is wel professioneel schrapen voor woon-werk, dat lijkt me lastig volhouden met die andere twee thuis. Je zit waarschijnlijk wel erg goed in de Peugeot, en flink wat bagageruimte is ook wel eens handig. :)
                    Forza!

Comment

Welkom op Gummen Sven, van Brabanders kun je er nooit genoeg hebben. :)

[email protected] die krampachtig vriendjes probeert te maken - je ziet toch dat-ie al langer meeleest?
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

zo hier maar even updaten qua wagenpark.

huidig wagenpark bestaat uit,

mb c63 station zwart 2008 ( love the sound )

nissan 350z roadstar 2005 donkergrijs

nissan 350z coupe 2005 zilvergrijs. ( rijdt net iets fijner als de cabrio )

motor Yamaha r6 zwart 2005, wordt nog maar zelden gebruikt, dus gaat weg.

Bovenstaande enkel voor prive gebruik.

voor het werk,
                        leasebak
                        peugot partner 90 pk hdi 2010 satan sap ( goed zat voor file rijden)

Comment

Die C63 lijkt me een heerlijk apparaat en nog handig ook :)

Waarom 2 350z's trouwens?
                          Wel fijne dingen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Thumbs up for the C63T, inderdaad! Maar waarom 2 Nissans en 0 964's?
                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Foto's graag! Vooral van die lekkere leaser ;)
                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Precies, doorkomen met de pics van die Peugeot, ik knoop de boks vast los! :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                  Thumbs up for the C63T, inderdaad! Maar waarom 2 Nissans en 0 964's?
                                  0 964's omdat deze 2 jaar terug verkocht is.

De nissan coupe is ook verkocht.
                                  Attached Files

Comment

Blijft nog over de 350z cabrio en de c63t

Mods komen er verder niet.
                                    Behalve dat ik de emblemen van de c63 en de nissan heb gehaald.
                                    Attached Files

Comment

Working...
                                    X