Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Listen up folks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Listen up folks

Hallo, mijn naam is Barry.
    Ik kom uit Rotterdam alwaar ik in mijn eigen kapsalon werk.

Ik bezit een Fiat 500L (voor het echte rijden!), een VW T3 16" Syncro (om Defenders uit de prut te trekken), een racing-green-maar-dan-iets-lichter Alfa Spider 3.0 (die binnenkort het veld gaat ruimen als ik een mooie originele SL R129 gevonden heb) en voor als ik ergens naartoe moet: een BMW 318i E90.

Welcome aboard! Maar goed dat je je Spider wegdoet, ik krijg al vaak genoeg te horen dat het een kappersauto is. ;)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Welkom Barry!
      Heb je foto's van die Fiat 500? Hele leuke auto's! Ik heb begin dit jaar bijna een 500 Giardiniera gekocht, maar uiteindelijk vind ik hem iets te slecht.

Jammer dat je je bella wegdoet, maar Jasper heeft gelijk dat het een kappersauto is natuurlijk. ;-)
      Zo'n SL is echter ook leuk en lekker degelijk (op papier ieg)!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

@ Barry,

Heb nog een hagelnieuwe SL R129 voor je als je interesse hebt. Het is de mooiste die ik ooit gezien heb, ja ik weet het dat zeggen de meesten maar deze oogt, ruikt en is nieuw!

mvg

Comment

Working...
        X