Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

slimenslecht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

@Ar: Nee, zoonlief is niet te verwend. Afstand is te groot voor snorscooter en OV is gezien de tijden en frequentie geen optie. Dus maar effe een klein jaartje aanpassen.
    Die deuren dat is wennen, maar heb tegenwoordig dubbele sleutels mee. Zal mij niet meer overkomen (hoop ik).

@Jeroen: Ik had nooit de voorkeur voor een Ford of Focus, was altijd benauwd voor roestvorming (deze oogt goed). Technisch zitten die dingen gewoon erg goed in elkaar en ze kunnen veel kilometers draaien. Maar ik ben al aardig gewent aan het onderstel, stuurt erg lekker, kwam paar dagen terug een ST-170 tegen, lijkt me ook leuk ;-))

Met het oog daarop ook gekocht, ook gezien de gezondheid. Kan nu nog niet zoveel sleutelen, herstel gaat goed maar echt stap voor stap. Ik moet mijn energie echt verdelen en merk dat ik sneller vermoeid ben dan vroeger. Maar alles ziet er wel positief uit, de ICD doet wat ie moet doen en heeft nog geen "klap" gegeven. Maar ik zal vermoedelijk eind deze maand weer beginnen met werken, op arbeidstherapeutische basis. Dus dan zal ook de rest weer opgebouwd worden qua inspanning, stressniveau en dergelijke. Dus nog even afwachten, maar het ziet er goed uit.
    Verder met regelmaat bewegen en inspannen om de conditie op te bouwen, maar het weer mag wel wat beter worden want dat werkt ook mee.
    Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
    Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Working...
    X