Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ThomasGTT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • ThomasGTT
    replied
    Zelfde auto van de platen op de vorige pagina.

    Heb geen foto's van de dag behalve een slechte telefoonfoto.

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
    Dat hoor je toch wel MM?
    Ik ben zo gewend aan MP3 pk geluid dat ik de echte pk's niet meer herken ;-)

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Dat hoor je toch wel MM?

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Wat is dit nou voor auto ?

    edit:

    de witte M3 denk ik.
    Last edited by Minuteman; 19-05-14, 17:59.

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Sinds tijden weer een dagje op het circuit gereden. Ook wat bewegend beeld gemaakt, ging lekker:

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Erg fraaie platen inderdaad, mooi meegetrokken.

    Leave a comment:


  • 58_spyder
    replied
    Mooie presentatie van de BMW alsook van CPZ, prachtige plaatjes.

    succes met het rijden.

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    2013 nog even afgesloten met een mooie circuitdag. Heeft wat mooie platen opgeleverd:














    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    @ Harry: In het kort, 2.8 liter uit een e36, e36 m3 spruitstuk, elektrische fan, oliekoeler, intrax onderstel, vlasblom sperdiff, omp kooi, lexaan, race stoelen / gordels/ stuur.

    @Parohl, haha zeker!! Dat is ook de reden dat ik 'm erbij zet uiteraard

    @ Pakkie, Boertje heeft het al een beetje verklapt maar op de voorbumper liep op de oprijplaten, daarom maar achteruit gedaan. Gelukkig was de trailer groot genoeg om de auto zover door te rijden dat er alsnog een fatsoenlijke kogeldruk was.

    Leave a comment:


  • Boertje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Pakkie Bekijk bericht

    Wat is het idee achter het het achterstevoren op de aanhanger zetten van die e30 overigens?
    Ik zie 2 mogelijke redenen:
    - voorspoiler te laag
    - motorswap van voor naar achter.

    Ik gok op het eerste :-)

    Leave a comment:


  • Pakkie
    replied
    Gave e30! Heb er slechts kort eentje gereden, maar ik vond het geweldig sturen.

    Wat is het idee achter het het achterstevoren op de aanhanger zetten van die e30 overigens? Ondanks dat er banden achterin de V70 liggen en er nog wat extra gewicht voorop de aanhanger zit, lijkt me de gewichtsverdeling op deze wijze verre van ideaal maar wellicht zie ik het verkeerd :). Als je iets niet wilt dan is het veel gewicht achterop een aanhanger. Been there done that toen ik mijn 535 op ging halen. Flinke berg met velgen achterin de kofferbak van de 535 gestouwd en hij stond een tikkie te ver naar achter op de aanhanger. Bij 85 op de snelweg begon hij al heen en weer te bewegen. Gestopt, velgen in de X5 gelegd, losse lichtere slicks achterin de 535 en de 535 een tikkie naar voren maakten een wereld van verschil.
    Last edited by Pakkie; 19-12-13, 09:16.

    Leave a comment:


  • Parohl
    replied
    Leuke E30, veel plezier ermee.
    Vind je het erg als ik die Fulvia ook een heel mooi ding vind?

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Cool!
    E30's zijn gaaf idd. Wat zijn de specs van deze?

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Ha mooi,

    Tot nu toe alleen geconstateerd dat er 1 langzaam leeg loopt. Verder niet kunnen proberen wegens een te vochtige baan. Hopelijk 29 december een droge dag en dan kan ik het je vertellen.

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Mooie auto!

    En leuk om mn oude set wielen weer in actie te zien. Hoe houden de slicks zich?

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Nadat het gele touring hoofdstuk was afgesloten, begon het per maand meer te kriebelen. K*t, wat is dat circuit rijden toch verslavend..... Stiekem met een vriend naar een paar auto's gaan kijken met de instelling, we zien wel, kijken kan geen kwaad. Jezelf voor de gek houden 2.0 zeg maar :D ...Iedereen weet waar dat natuurlijk toe leidt. Na een paar maanden kwamen we bijna om de hoek een exemplaar tegen dat we niet konden laten staan. Buiten budget uiteraard, meer dan we eigenlijk zochten, etc. Met het ijzersterke argument, fuck it, dit moeten we gewoon doen stonden de neuzen dezelfde kant op. Bovendien werd hiermee de bmw/e30 liefde weer gekoesterd, iets dat waarschijnlijk ook heeft meegeholpen. Het beestje leeft al een tijdje alleen op de circuits en heeft ook vaak de ring gezien. Wellicht geen onbekende voor sommigen.

    Met een trackday in november heeft ie zn circuit doop gehad en dat is erg goed bevallen.











    Plan is als volgt:

    Veel rijden :)

    Leave a comment:


  • Berto
    replied
    Ik heb wel een adresje hier in de buurt, maar daar heb je dan niet zoveel aan, al kun je het ding natuurlijk op de aanhanger brengen.
    Er is ook nog een adresje wat ik ken in de buurt van Arnhem....

    In de buurt die jij aangeeft zou ik het zo niet weten.

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Berto Bekijk bericht
    Opknappen is wel te doen lijkt me.
    Motor en bak eruit, dan de auto op de rekstok en waar nodig een nieuw stuk in lassen.
    Voorscherm, motorkap, bumper etc. zijn zat in de sloop te vinden.
    Heeft de motor geen tik op de poelies gehad?

    Achterkant is alleen uitdeuken, of heeeeeeel veeeel plamuur.

    Moet toch voor een paar honderd euro weer klaar kunnen zijn, zonde om dan een andere auto aan te schaffen.

    In ieder geval: succes ermee
    Berto, als je het zo zeg lijkt het simpel ja. Heeft iemand misschien een adres in Noord / Zuid Holland (regio schiphol) die mij hierbij zou kunnen helpen? Kan een hoop zelf, maar een carrosserie richten en lassen is echt een brug te ver.

    De koets zonder motor en plaatwerk aanleveren is geen probleem.

    Motor heeft geen tik gehad en loop nog netjes.

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
    Die laatste zin is ook helemaal waar. Vond jouw rijden op het filmpje van het examen trouwens erg netjes!
    Bedankt Jeroen, had er ook erg veel schik in en ondanks het overhellen van de touring voelde ik me er aardig vertrouwd mee.

    Leave a comment:


  • Berto
    replied
    Opknappen is wel te doen lijkt me.
    Motor en bak eruit, dan de auto op de rekstok en waar nodig een nieuw stuk in lassen.
    Voorscherm, motorkap, bumper etc. zijn zat in de sloop te vinden.
    Heeft de motor geen tik op de poelies gehad?

    Achterkant is alleen uitdeuken, of heeeeeeel veeeel plamuur.

    Moet toch voor een paar honderd euro weer klaar kunnen zijn, zonde om dan een andere auto aan te schaffen.

    In ieder geval: succes ermee

    Leave a comment:


  • Jeroen
    replied
    Die laatste zin is ook helemaal waar. Vond jouw rijden op het filmpje van het examen trouwens erg netjes!

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
    Klote! Maar altijd bij het begin beginnen; eerst een driftcursusje of wat volgen, en dan pas hard rondjes gaan rijden op een circuit. 2e slip niet op kunnen vangen, en dus niet om kunnen gaan met overstuur gebeurt zo vaak. Terwijl er wel met een noodgang over een circuit gejakkerd word. Maar daar heb jij nu niks aan...
    Ja klopt, daar ben ik ook voorstander van. Zelf heb ik dan ook een driftcursus en een licentiecursus gedaan, helaas de bestuurder niet. Is natuurlijk geen garantie dat dit niet was gebeurd, maargoed.

    Achteraf kijk je een koe in de kont...

    Leave a comment:


  • gait156
    replied
    Flinke knal moet dat geweest zijn, op dat punt rij je meestal wel ~140 int uur...

    Die is goed krom, grote klus om dat weer goed te krijgen.

    Leave a comment:


  • Jeroen
    replied
    Klote! Maar altijd bij het begin beginnen; eerst een driftcursusje of wat volgen, en dan pas hard rondjes gaan rijden op een circuit. 2e slip niet op kunnen vangen, en dus niet om kunnen gaan met overstuur gebeurt zo vaak. Terwijl er wel met een noodgang over een circuit gejakkerd word. Maar daar heb jij nu niks aan...

    Leave a comment:


  • ThomasGTT
    replied
    Dat laatste is inderdaad het geval. Maargoed daarmee koop je bij lange na geen andere auto of kan je deze herstellen.

    Ben er inmiddels ook achter dat het overzetten van een rolkooi eigenlijk niet gedaan wordt. Dat streept weer een aantal opties van het lijstje.

    Leave a comment:


  • JC
    replied
    Oei dat is vervelend en helemaal als je het niet zelf doet. Maar hanteren jullie niet de regel slopen is kopen? Oftwel de gozer die m getotalled heeft moet je in ieder geval de helft vergoeden?

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Ai... Gelukkig is het maar blikschade, hoe verdomde jammer ook. Succes met de afhandeling.

    Leave a comment:


  • Beestemans
    replied
    So balen zeg! Je hoopt toch altijd zelf de stekker uit je hobby te kunnen trekken...

    Leave a comment:


  • Peterv
    replied
    Oeioei,zonde hoor.
    Dit lijkt me ook het grootste nadeel van het delen van zo`n speeltje.

    Leave a comment:


  • PACO
    replied
    Zonde. Ding ging aardig rond in de filmpjes.

    Leave a comment:


  • bats
    replied
    Oei, wat jammer. Spijtig, spijtig.
    Ik hoop dat je snel weer met iets anders op de baan kunt.
    Groeten,
    Bats

    Leave a comment:


  • scuderia
    replied
    Balen.

    Leave a comment:

Working...
X