Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoi,ik ben Roman met mijn Audi 100 Avant of "The Black Bitch"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi,ik ben Roman met mijn Audi 100 Avant of "The Black Bitch"

Hallo,
    laatste keer op Zandvoort vroeg ik me af wie die gasten zijn die nu nog gaan racen terwijl vrij rijden afgelopen is en ik ook naar huis moet.Jullie dus.
    Ik ben al meerdere jaaren bezig mijn audi klaar te maken voor de circuit en laatste jaar september was het dan so ver ik kon eindelijk knallen met mijn nieuw gebouwde motor welke gelukkig ook heel bleef tot nu toe.Ik heb onwijs veel Lol gehad en hoop dat dit jaar ook nog en paar keer te kunnen doen en steeds weer wat dingen te verbeteren en de volgende keer met geele Kentekenplaten.Ik wens jullie ook heel veel plezier bij het racen en sleutelen.ATTACH=CONFIG]13819[/ATTACH]
    Attached Files

Black Bitch versus White Trash.

Interesting....

(er is een witte audi 100 ergens op dit forum te vinden, vandaar :-)

Maar gaaf ding en welkom hier !

edit: linkje http://www.gummen.org/forum/showthre...di-100-quattro
    Last edited by Minuteman; 26-01-13, 21:58.

Comment

Kenteken van Halle/Saale. Het moet niet gekker worden. In die regio hing ik tien jaar geleden bijna wekelijks rond.
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Tien jaar geleden leefte ik daar ook nog,Zit nu al 7 jaar in Den Haag en blijf zeker ook hier.Als jij onderdelen zoekt voor jou 100 of coupe heb ik mischien nog wat op zolder liggen of ik vind het op het internet.Ben al 6 jaar lang an het zoeken en vinden en da kom je echt na en tijd sites tegen,welke je veel erder had moeten hebben.Heb ik al gezegd dat ik ook automonteur ben?

Comment

Working...
        X