Ook maar even een draadje aangemaakt; 'zat vooral vroegah veel op Gummen, tegenwoordig wat passiever (druk druk druk etc.)
Even m'n autogeschiedenis:
- Opel Kadett D 1.2 ('91-'93)
- Opel Kadett E 1.2 ('93-'99)
- Opel Corsa B 1.4i ('99-'01)
- Opel Astra B 1.4i ('01-'03)
- Seat Leon Topsport 1.8 20VT, zwart, xenon ('03-'07), lease, precies 3x zo veel pk als voorloper
- VW Jetta Comfortline Buisiness 1.4 TSI, zwart, bi-xenon, licht/zicht ('07-heden), lease
Je ziet: als ik het zelf moet betalen ben ik een redelijke krent en ga ik voor de Lidl-optie, als de baas het betaald pak ik beter uit
Fijnste auto tot op heden was toch de Leon; de VW is luxer en ruimer (wat echt erg fijn is i.v.m. modelvliegen) en ziet er mooi uit, maar stuurt minder spannend en de 1.4 TSI motor mist wat karakter.
Op zich is van 180 pk naar 140 pk geen ramp, maar het voelt allemaal wat kunstmatig in zo'n 1.4-tje.
Ik heb ook nog een motorlijstje:
- Suzuki TS 250 ER, 2-tact offroad ('90-'91)
- Kawasaki ZX-6 ('00-'03)
- Ducati M750ie ('03-heden)
Het behoeft geen betoog dat de Duc de fijnste fiets is. De eerste jaren dat ik 'm had keek ik wel eens voorzichtig naar een mogelijke opvolger die nog beter voor mij zou zijn, maar telkens kwam ik weer tot de conclusie dat dit gewoon helemaal mijn fiets is. Vandaar dat ik 'm nog steeds heb!
Met een kindje op komst liggen de financiele prioriteiten ook niet bij een andere motor, dus wat mij betreft blijft de Duc nog zo lang mogelijk.
Mocht door een of andere reden er toch een andere fiets moeten komen, dan lijkt een lichte offroad mij ook wel weer wat; snelwegjakkeren is nooit m'n hobby geweest
Even m'n autogeschiedenis:
- Opel Kadett D 1.2 ('91-'93)
- Opel Kadett E 1.2 ('93-'99)
- Opel Corsa B 1.4i ('99-'01)
- Opel Astra B 1.4i ('01-'03)
- Seat Leon Topsport 1.8 20VT, zwart, xenon ('03-'07), lease, precies 3x zo veel pk als voorloper
- VW Jetta Comfortline Buisiness 1.4 TSI, zwart, bi-xenon, licht/zicht ('07-heden), lease
Je ziet: als ik het zelf moet betalen ben ik een redelijke krent en ga ik voor de Lidl-optie, als de baas het betaald pak ik beter uit
Fijnste auto tot op heden was toch de Leon; de VW is luxer en ruimer (wat echt erg fijn is i.v.m. modelvliegen) en ziet er mooi uit, maar stuurt minder spannend en de 1.4 TSI motor mist wat karakter.
Op zich is van 180 pk naar 140 pk geen ramp, maar het voelt allemaal wat kunstmatig in zo'n 1.4-tje.
Ik heb ook nog een motorlijstje:
- Suzuki TS 250 ER, 2-tact offroad ('90-'91)
- Kawasaki ZX-6 ('00-'03)
- Ducati M750ie ('03-heden)
Het behoeft geen betoog dat de Duc de fijnste fiets is. De eerste jaren dat ik 'm had keek ik wel eens voorzichtig naar een mogelijke opvolger die nog beter voor mij zou zijn, maar telkens kwam ik weer tot de conclusie dat dit gewoon helemaal mijn fiets is. Vandaar dat ik 'm nog steeds heb!
Met een kindje op komst liggen de financiele prioriteiten ook niet bij een andere motor, dus wat mij betreft blijft de Duc nog zo lang mogelijk.
Mocht door een of andere reden er toch een andere fiets moeten komen, dan lijkt een lichte offroad mij ook wel weer wat; snelwegjakkeren is nooit m'n hobby geweest
Comment