Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bozothenutter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bozothenutter

Hoi, er werd me verteld dat als je 98octaan bloed hebt je hier moest zijn....
    Tja...kom uit Den haag, rij nu al bijna 5 jaar Clio2 RS welke niet echt standaard is
    twee keer op zandvoort geweest, wil vaker maar moet nu ff op de kleintjes letten (3 en 5 jaar)
    sleutel alles aan mijn auto zelf

Welkom op Gummen!
    Clio RS is een hele fijne auto.

Wat is er allemaal niet meer standaard? Gaat dat om motor/onderstel of meer om spoilers etc?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom op Gummen, Bozo!
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Hi, de auto heeft een RS2 inlaatspruitstuk, een whiteline stabi achter, spax schroefset, remklauwen van een megane RS, 300mm schijven met alu schijfdrager, Milltek uitlaat.
        ik hou van kloten aan auto's..

Comment

Welkom, en plaatjes maken het verhaal altijd compleet.
          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bozothenutter Bekijk bericht
            Hi, de auto heeft een RS2 inlaatspruitstuk, een whiteline stabi achter, spax schroefset, remklauwen van een megane RS, 300mm schijven met alu schijfdrager, Milltek uitlaat.
            ik hou van kloten aan auto's..
            Dat klinkt prima.
            Dit zijn hele rappe auto's op circuits.

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

bij deze:

Comment

Welkom bozo, en lijkt me een fijne rijdersauto, zo'n Clio RS. Dat is 182 pk toch? en lekker licht.
                Forza!

Comment

Leuke auto, al is de herinnering aan die van mij niet louter positief (het parkeren van een Clio RS in de vangrail) ;-) Gelukkig was dat mijn eigen fout en niet die van de auto!

Comment

Gaaf apparaat! Echte Franse hot hatch met een los kontje, beter wordt het niet.
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Leuke pic's. Dank voor het plaatsen!

En een vraag voor de gummen-technici: waarom zijn deze foto's mooi groot en van de meesten (ook bij mij) van die priegelige kleine bijlages?
                      übernarcistische fappert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Infant Bekijk bericht
                        Leuke auto, al is de herinnering aan die van mij niet louter positief (het parkeren van een Clio RS in de vangrail) ;-) Gelukkig was dat mijn eigen fout en niet die van de auto!
                        Dat was op zo'n eenrichtingverkeer tolweg in Duitsland toch? :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Welkom! En da's een hele leuke Clio.

Ik had er tot vorig jaar eentje en heb die meermalen uitgelaten op Zandvoort (daarbuiten ook, trouwens). Weinig ellende mee gehad, wel heel veel fun. Alleen jammer dat de 5e versnelling wat te lang is voor Zandvoort. Het rechte stuk op kan vol in IV, dan ga je naar V en zak je best ver terug. Met hangen en wurgen 190 op het rechte eind voordat je de ankers uitgooit.

Die remupgrade doe je goed aan. Ik had alles nieuw en verbeterd, maar de voorste remklauwen waren wel wat krap bemeten. ;-)

Los kontje? Niet gemerkt.
                          Last edited by Eddieee; 04-02-16, 13:08.
                          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht

Dat was op zo'n eenrichtingverkeer tolweg in Duitsland toch? :-)
                            Een regenachtige eenrichtingverkeer tolweg en een bestuurder die dacht "die Toyota" nog wel even in te halen. Hetgeen lukte, overigens. Alleen dat einde he...

Comment

Wat een fantastische RS, welkom!

Comment

er is een foto niet meegekomen....m'n uitdraai van m'n remap.

169 aan de wielen, maar let vooral op het koppelverloop, de inlaat heeft er echt een andere auto van gemaakt

over de grootte van de foto's....misschien iets te maken met photobucket?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gaas! Bekijk bericht
                                  Leuke pic's. Dank voor het plaatsen!

En een vraag voor de gummen-technici: waarom zijn deze foto's mooi groot en van de meesten (ook bij mij) van die priegelige kleine bijlages?
                                  Je moet niet dat fototoestelletje linksboven gebruiken, maar Image in de Advanced Editor (A rechtsboven). Linken naar foto's op internet, bijvoorbeeld in Photobucket.

Welkom Bozo!
                                  VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Working...
                                  X