Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen dan maar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Not too shabby, not too shabby.... :-)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Je hebt er een krantenwijk bijgenomen, zo te zien. Mooi spul allemaal.
      Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

De GT3 vind ik de gaafste van het kwartet. Veel plezier ermee.
        8.2 met supercharger?

Comment

• Gaaf stelletje vervangers!

Ik wist niet eens dat de FF een opvolger had (kun je nagaan hoe ‘goed’ ik op de hoogte ben), weer wat geleerd. Groot verschil met de FF, of valt dat mee?

G63 heb ik persoonlijk niet zoveel mee (als in; nooit mee gereden :-) ) maar zo te zien gebruik je die in een zuidelijker gelegen buitenland. Dan is het wel weer goedgekeurd ;-)

GT3 is natuurlijk altijd geweldig en veel hebberigmakender dan een C4S

JCW cabrio lijkt in dit rijtje aan de ene kant de underdog maar ik durf te wedden dat die ook een grote grijns op je gezicht kan toveren.

Veel plezier met al dat speelgoed!

Comment

• Gaaf! Heb je toevallig gereden in de 992 GTS? Ben wel benieuwd of dat nu echt de beste middenweg is als je een GT3 en C4S hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beestemans Bekijk bericht
              Gaaf! Heb je toevallig gereden in de 992 GTS? Ben wel benieuwd of dat nu echt de beste middenweg is als je een GT3 en C4S hebt.
              Nee, maar ik heb wel een 991 GTS gehad, zo'n 2 jaar lang. Dat was mijn 'daily'. Briljante auto - net even scherper dan een Carrera S, net even leuker aangekleed ook. Heeft wel meer weg van Carrera S dan GT3, maar is inderdaad de beste middenweg als je 'm echt dagelijks wilt gebruiken. In tegenstelling tot velen vind ik de GT3 - zeker in mijn uitvoering, clubsport, rolkooi, carbon stoelen - geen auto voor dagelijkse woon- werkverkeer ritjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                Gaaf stelletje vervangers!

Ik wist niet eens dat de FF een opvolger had (kun je nagaan hoe ‘goed’ ik op de hoogte ben), weer wat geleerd. Groot verschil met de FF, of valt dat mee?

G63 heb ik persoonlijk niet zoveel mee (als in; nooit mee gereden :-) ) maar zo te zien gebruik je die in een zuidelijker gelegen buitenland. Dan is het wel weer goedgekeurd ;-)

GT3 is natuurlijk altijd geweldig en veel hebberigmakender dan een C4S

JCW cabrio lijkt in dit rijtje aan de ene kant de underdog maar ik durf te wedden dat die ook een grote grijns op je gezicht kan toveren.

Veel plezier met al dat speelgoed!
                GTC4Lusso vs FF: De GTC is op alle fronten beter en qua interieur en techniek gewoon up-to-date (lees: gevoelsmatig 2 generaties nieuwer dan FF). Het is iets meer een grand tourer geworden maar aangezien dit mijn dagelijkse auto is, klaag ik daar niet over. Echt een waanzinnig goede auto.

G63: is de familie-mobiel. We hadden de Cayenne Coupe Turbo S en hoewel die sneller was, is deze gewoon leuker, lomper, gekker. Heerlijke auto - zelfs om 3.000km mee te rijden in 2 dagen tijd.

GT3: Fantastische auto, beter ook weer dan de 991 GT3 die ik had. Heb 'm nog niet ingereden (zit pas op 700km) dus heb nog niet echt kunnen stampen... maar wat een ding!

JCW: We wonen de komende 2 jaar in Spanje (alle auto's staan daarom ook hier). Mijn vrouw vind dat met de G63 alles doen een beetje onzinnig is, zeker als ze er alleen in zit. Heeft ze een punt. Bovendien kun je makkelijker parkeergarages e.d. in met een Mini dan met de G63... Zeker hier, van die fijne smalle parkeergarages met van die hoge betonranden om je velgen te slopen.

Daarnaast is de 430 Scuderia er overigens ook nog :-)

Comment

• Mooie wagens, geniet ervan!

Ik zag er al 1 langskomen via Autoblog, handig zo’n GT3! :-)

https://www.instagram.com/p/CU8UJe2A...dium=copy_link

Comment

• Gaaf zeg, die GT3 is echt geweldig in die kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht
                      Mooie wagens, geniet ervan!

Ik zag er al 1 langskomen via Autoblog, handig zo’n GT3! :-)

https://www.instagram.com/p/CU8UJe2A...dium=copy_link
                      Haha, dank! Dat is inderdaad mijn dochter :-)

Comment

• Grappig, volgens de reaguurders aldaar behandel je je Porsche niet met respect. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                          Grappig, volgens de reaguurders aldaar behandel je je Porsche niet met respect. :)
                          Tja…

E9C0D908-94F7-42CE-AF77-B9E22BB09E30.jpeg

Comment

• Voor de liefhebber: Absolute heeft een filmpje gemaakt over de PPF op mijn auto: https://youtu.be/0eC-xYvq0wo

Comment

• Vorig jaar heb ik een halve dag op Zandvoort mogen racen met een GT3. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een geweldig apparaat vind. Zwaar onder de indruk van wat ermee mogelijk was (op het circuit).
                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Gave GT3 in een hele gave kleur.

Ennuh, fantastische foto van je dochtertje op de achterkant, heerlijk !

*begint nu ook het nut van taartschepspoilers op oude Impreza┤s te bergrijpen, is speciaal voor de kleine Sjonnie┤s en Anita┤s*
                                Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Working...
                                X