Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rens M

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rens M

Hallo ik ben Rens Mali

Voorheen was ik altijd al gast op gummen maar moest o.e.a. manier opnieuw inloggen e.d.

De meeste kennen mij ook wel van diversen andere fora.

Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt zodoende Remola Autosport opgestart.

Groeten Rens.

wat rij je zelf Rens? Doe eens wat meer info!
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Hoi Dick.

Ik rijd race geen wedstrijden meer maar rij veelal bij de http://www.bmwdriversclub.nl
      trackday's met mijn bmw E30, deze ligt nu volledig uit elkaar en ben hem opnieuw aan het opbouwen, er komt een turbo motor in.

Ik ben in 1992 begonnen met autocross en via via in de racerij terecht gekomen en in 2003 mijn race licentie behaald, Autocross staat nog steeds in een hoog vaandel bij mij , jammer dat dit een mega ondergewaardeerde tak van autosport is, de mensen die ik spreek die het nooit eerder op NK nivo gezien hebben schrikken van de techniek en kennis, wat een lat hoger ligt dan de nationale rally en racerij.

Op straat rijden wij een gezinsauto heel saai een Citroën C5 2.0 16v Exclusive.

Zakelijk een Opel Movano 2.9 hdi

Groetjes Rens.

Comment

Welkom hier Rens.
        We zijn verhuisd met de website, daarom moest je opnieuw een user aanmaken en inloggen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hoi Harry bedankt.

Tja ik moet zeggen het ziet er beter uit, enkel mis ik niet een hele boel mensen hier?

Groeten Rens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rens M Bekijk bericht
            enkel mis ik niet een hele boel mensen hier?
            Wij missen niemand hoor :-)

Wie mis jij dan zoal?
            fka v164

Comment

We zijn opnieuw begonnen inderdaad. Dus we hebben wat minder gebruikers dan voorheen, maar dat komt vanzelf weer goed!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hallo ik ben Rens Mali

Voorheen was ik altijd al gast op gummen maar moest o.e.a. manier opnieuw inloggen e.d.

De meeste kennen mij ook wel van diversen andere fora.

Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt zodoende Remola Autosport opgestart.

Groeten Rens.
                Lachen, het nieuwe gummen lijkt weer zo op het oude, dat Rens het niet eens door had :-).

Comment

Hoi Rens, wederom welkom.

Autocross op hoog niveau wordt in Start 84 altijd redelijk wat aandacht aan geschonken (mooie foto's altijd, ook in de werkplaatsen). Maar bij de circuit- en rallyrijders een erg ondergewaardeerde tak van sport. Vroeger heb ik er weleens aan (niet al te serieus) over nagedacht om te gaan doen met één of ander sloophok, vooral om goedkoop te kunnen/leren rijden. Nu de NK in mijn ex-hometown Bunnik is geweest, heb ik wel zoiets van: toch maar eens kijken de volgende keer. Er zijn heel veel interessante klasses die meedoen. Gewoon een leuke gemoedelijke vorm van autosport, waarbij je denk ik lekker kan driften op onverhard, met een competitie element erbij.

Grt

Dennis

Comment

"waarbij je denk ik lekker kan driften op onverhard"

helaas.......tenzij je in de top meedraait en Sprint-klasse rijdt
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Hoi Harry bedankt.

Tja ik moet zeggen het ziet er beter uit, enkel mis ik niet een hele boel mensen hier?

Groeten Rens
                      Een hoop mensen hebben een andere nickname genomen.

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎