Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows mail

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• windows mail

Ben nog geen fan van windows 8, maar kom iedere keer een stapje verder. Echter met de mail lukt het nog niet helemaal, had in eerste instantie bij accounts 1tje voor outlook aangemaakt en een 1tje voor upcmail, nu blijkt dat er geen pop3 wordt ondersteund dus upc account verwijderd.

Er blijft echter e-mail binnen komen op deze computer voor upc, terwijl als ik bij accounts kijk er alleen outlook staat?
    Kijk ik dan bij primeair e-mail adres staan er ook weer 2 en kan niks verwijderen?

Heb nu live mail gedownload, maar wil het wel graag allemaal in 1 programma hebben, hoe doe ik dat?

Ik had minder geduld met de helse combinatie windows 8, windos mail en pop3 en heb Mozilla Thunderbird maar geďnstalleerd. Veel beter voor je bloeddruk. Of in ieder geval voor die van mij. :)

Comment

Thunderbird werkt dan weer niet met een exhange server, helaas. Verder inderdaad een prima programma.
      "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zoefie Bekijk bericht
        Heb nu live mail gedownload, maar wil het wel graag allemaal in 1 programma hebben, hoe doe ik dat?
        Een Gmail account aanmaken en daar al je andere mail laten ophalen (POP3/Imap, kan allemaal). Werkt op ieder apparaat, online/offline, realtime notifcatie en heeft ook nog een desktop applicatie.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

En, bijkomend voordeel: Google (en de NSA) heeft ál je e-mail! Super :-)
          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Bedankt voor het meedenken weer.

Heb Gmail erop gezet, maar krijg er upc nog niet bij :-( opgezocht op google en ik moet in de R.bovenhoek instellingen aanklikken. Maar ik heb R.b. niks??
            Er staat een blauw poppetje, als ik daarop klik krijg ik wel een knopje account toevoegen, maar daarbij moet je je gmail wachtwoord opgeven? en heb zover zitten rommelen dat er wel staat gmail primair en upc secundair, maar hij haalt niks op.

Ik geloof dat het probleem bij mij zit, dat ik niet alles gekoppeld wil hebben, die paar vriendjes die ik heb, staan niet op feestjesboek, maar ontmoet ik in het echte leven ;-)

Comment

En het maakt me niet zoveel uit welk programma ik gebruik, maar nu haal ik het op met bv windows live mail en ook al heb ik het bericht geopend en weggegooid,
              het bericht is pas uit de brievenbus als ik het met m'n xp computer met outlook heb geopend \ verwijderd.

Comment

Working...
              X