Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gummen browser issue?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gummen browser issue?

Probleempje wat ik alleen op Gummen heb, en nergens anders.

Bij het replyen in een draad of PM, of bij het starten van een nieuw onderwerp, verschijnt de tekstbox vaak niet. Ik moet dan een aantal keer op refresh duwen voordat hij wel verschijnt, en ik kan typen. Gewone reply of reply met quote, maakt niets uit.

Cache geleegd, cookies gedumpt, et cetera. Probleem blijft aan. Ik gebruik Google Chrome Versie 32.0.1700.76 m.

Komt dit anderen bekend voor, of ben ik de enige?
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Zal wel een reply quotum zijn ingesteld ;-)
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oh oh, moderator alert! :-)
      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Contributie niet betaald?
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Als er nog iemand even zegt dat het komt omdat ik met mijn vette worstevingers op het keyboard zit te rammen, hebben we geloof ik alle inkoppers gehad? :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Misschien mogen je nieuwe collega's je niet zo...?
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
              Als er nog iemand even zegt dat het komt omdat ik met mijn vette worstevingers op het keyboard zit te rammen, hebben we geloof ik alle inkoppers gehad? :)
              Nee hoor. Ik mis nog iets met 'Het heeft geen zin meer, Henk, één grote rookwolk boven de stad'.
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Kan iemand Schiphol effe bellen?
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Typisch dit klupje geitenwollen mueslibeffers weer he. Ze vallen over mekaar heen om een ander belachelijk te maken, zeker als die persoon net wat boven het maaiveld uitsteekt.

Die kinnesinne die ik dan weer proef he. Dat zure. Dat Nederlandse.

Gewoon omdat de één wat geslaagder is in het leven dan de ander. Geeft verder niks. Met een ouwe Seat of Mercedes kun je ook gelukkig zijn. Of althans, dat zegt men, ik zou het persoonlijk niet trekken.

Maar helpen, ho maar. Terwijl hier de autodiallers voor EUR 23 per minuut full duplex naar Tuvalu zitten te bellen, omdat mijn neefje wel eens de computer gebruikt hier op kantoor. Had-ie een keer naar LatinaBootay.com zitten surfen, de stiekemert, HAHAHAHHAA, hij heeft het van geen vreemde die goeie smaak, LOL.

:VMBO-smilies met animatie:

Maar door mijn euh neefje dus he. Daarom is mijn Gumbeleving ernstig verminderd. Omdat ik dus telkens moet F5'en, en niet omdat er een goeie rel is of zo.

Dus ja, dan word ik agressief, en ga ik me weer afreageren op het personeel, of mijn vrouw. En dat willen we toch ook niet.

Help dus gewoon eens even, verdomme. Stelletje laffe ritjesbietsers!
                  Mini Cooper Clubman
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

LOL
                    Is dit een compilatie-post van een aantal iconen? Een soort gummen-potpourrie zeg maar. Of zoiets ;)
                    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Op een laptop, tablet of de pc in je mancave ??

Probeer het eens zonder "nieuw incognitotabblad" .......
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Op de Windows 7 Aldi PC die hard aan een SSD toe is. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

zeker als die persoon net wat boven het maaiveld uitsteekt.
                          ...plat op je rug, met je puntbuik en je "moobs"

Maar ik kan je niet helpen. Geen Chrome hier. Merk wel dat gummen het slecht doet met Explorer 10 en ook 11. Ben weer terug naar 9.
                          Het zou misschien een algehele compatibilteitsissue van de forumsoftware met browsers kunnen zijn.

Comment

Probleempje wat ik alleen op Gummen heb, en nergens anders.

Bij het replyen in een draad of PM, of bij het starten van een nieuw onderwerp, verschijnt de tekstbox vaak niet. Ik moet dan een aantal keer op refresh duwen voordat hij wel verschijnt, en ik kan typen. Gewone reply of reply met quote, maakt niets uit.

Cache geleegd, cookies gedumpt, et cetera. Probleem blijft aan. Ik gebruik Google Chrome Versie 32.0.1700.76 m.

Komt dit anderen bekend voor, of ben ik de enige?
                            Grappig, ik heb dat alleen op woensdag.
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                              Merk wel dat gummen het slecht doet met Explorer 10 en ook 11. Ben weer terug naar 9.
                              .
                              Kun je nagaan hoe belangrijk gummen voor je is, als je er een downgrade van IE voor doet ;)
                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Werk hier ook met chrome en heb nergens last van, heb zelfs een aantal keer extra voor je gekeken...
                                Opnieuw installeren/update gemist?

Comment

Jasper, installeer een SSD; dan praten we verder.
                                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Jasper, behulpzame ik heeft het even bij de buren gevraagd, maar daar hebben ze er geen last van. Schijnt wel sneeuw te liggen in 't hoge Noorden, dus misschien hebben ze iets anders aan hun hoofd...

Comment

Working...
                                    X