Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartwatches

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Smartwatches

Iemand tips? Ervaringen? Zijn er hier Gummerts met een smartwatch?
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Ik heb een Galaxy Watch. Doet het prima. Ik gebruik hem voor timers, alarmen, weer, notificaties, hartslag, zo nu en dan eens te kijken hoeveel te weinig ik weer geslapen heb en heel af en toe eens een belletje maar dat is dan meer per ongeluk.

Comment

Of het sec gezien een smartwatch is weet ik niet, maar ik draag sinds een half jaartje eeb FitBit Blaze.
      En die bevalt meer dan goed
      o.a.: tijd / timer / stopwatch / hartslag / slaap analyse / fitheids score / stappen / calorieverbruik / registratie per activiteit / melding inkomende gesprekken.
      + goed werkende app op m'n aifoon.
      Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

Hier ook een samsung galaxy watch, de 42mm versie. Prima ding, vooral voor het geld. De Apple versie is echt een stuk duurder maar die werkt dan wel ietsje beter met je iphone (vriendin heeft de nieuwste versie).
        de 43mm moet ik wel elke dag aan de lader leggen, maar ik heb dan ook veel verbruik door o.a. gps en display altijd aan. De 46mm versie accu is veel groter en houdt het een stuk langer uit.

Edit: ik heb hem hier gekocht:

https://www.superaankoop.co.nl/nl_NL...cht-zwart.html

Goedkope webshop met schimmige hongkong-UK-EU construktie (verdenk ik ze van), maar leveren gewoon goed, meestal binnen een week. Ik heb er al genoeg gekocht. In dit geval krijg je wel een aziatische stekker aan je opladertje, maar je krijgt er gratis een verloopje bijgestuurd. Maar elk usb-ladertje kan je ervoor gebruiken waar iedereen er tegenwoordig wel een stuk of wat van in de la heeft liggen.
        Last edited by Maik; 11-03-19, 08:18.

Comment

Ik had de Apple Watch 4 gekocht toen die net uit was. Wat een verschrikkelijk ding! Elke dag de batterij leeg. Veel te veel apps waar je niets aan hebt.
          Vanwege de nieuwwaarde ook oppassen met beschadigen. Maar verder zag ie er wel geinig uit met zo'n interessant display...

Ik heb 'm weggedaan en daarna een Xiamo MI Band 3 gekocht. Lekker simpel, doet alles wat het moet doen. Batterij gaat 8 dagen mee.
          En ik heb m'n eerste stootkras er al op zitten. Maar boeie, het ding kost 2 tientjes.

Comment

Vraag me serieus af wanneer ik ooit zo'n ding heb. Voor mij is een horloge een sieraad dat een tijdloze uitstraling moet hebben; hence de Seiko Kinetic. Elke keer dat ik zo'n smartwatch in overweging neem trek ik weer de conclusie dat ik er meer last dan gemak van zal hebben. Als ik ga hardlopen, gaat toch de iPhone mee voor de muziek, Strava en een noodgeval; die Polar of Garmin neemt niet al die taken over...
            “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Ik zie ook de aantrekkingskracht niet zo. Maar het zal wel iets zijn wat je niet meer kwijt wilt als je het hebt, wellicht.

Ben ook meer van de klassieke horloges
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik draag in het weekend ook mijn Oris nog wel hoor, het één sluit het ander niet uit he ;)
                Het is gewoon een leuke gadget, die ook nog eens erg handig is. Bv als afstandsbediening voor spotify, snelle check van weer/buien, het heel subtiel kunnen lezen van binnenkomende appjes/berichten tijdens een vergadering ;), enz. Hij kost een halve beurt van een knappe automaat, dus ik vond het wel leuk om zo'n ding eens te proberen.

Comment

Ik heb een Amazfit van Xiaomi.
                  ik gebruik hem eigenlijk alleen voor sporten en vrije tijd. GPS en ook de hartslagmeter zijn voor het fietsen ideaal
                  Batterij gaat een week of drie mee en hij kostte iets van 65 euro.

Comment

Horloges die slimmer zijn dan ik zijn aan mij niet besteed
                    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ZamBeZi Bekijk bericht
                      Vraag me serieus af wanneer ik ooit zo'n ding heb. Voor mij is een horloge een sieraad dat een tijdloze uitstraling moet hebben; hence de Seiko Kinetic. Elke keer dat ik zo'n smartwatch in overweging neem trek ik weer de conclusie dat ik er meer last dan gemak van zal hebben. Als ik ga hardlopen, gaat toch de iPhone mee voor de muziek, Strava en een noodgeval; die Polar of Garmin neemt niet al die taken over...
                      Muziek kan je via BT afspelen vanaf een smartwatch.

Ik ben juist weer niet heel veel met horloges als sieraad. Heb twee Hamiltons die ik geregeld draag. Ook dure horloges zitten 95% van de tijd onder je mouw en van de overige 5% zit je 80% van de tijd te hopen dat niet de verkeerde persoon het horloge gespot heeft.

Een smartwatch kan best veel en is heel goed instelbaar voor je persoonlijke gebruik. Je bepaalt zelf of je continue notificaties krijgt of alleen nog de voor jou belangrijke dingen. Ik kijk nu minder vaak op mijn telefoon.

Comment

Ha, die Cobraman;

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                        Horloges die slimmer zijn dan ik zijn aan mij niet besteed
                        Candyman_snoephorloge_Traktatiepret.nl.jpg
                        Scherven brengen gelul.

Comment

LOL Hansv

Ik heb zo'n Alibaba-ding van enkele tientjes en die bevalt best goed. Alleen moet je m wel elke dag opladen, dat zorgt er dus voor dat je m regelmatig laat liggen.
                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                          X