Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Real Racing 3 for tablet/smartphone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Real Racing 3 for tablet/smartphone

Sinds een paar weken ben ik hier mee aan de slag, érg leuk en vooral realistisch spel voor op je iPad of smartphone. Ik heb zelf geen écht spelcomputer, alleen een Wii en daar heb je geen fatsoenlijke racespelletjes op.
    Het leuke van RR3 is dat het steeds geüpdate wordt en ook aan de actualiteit wordt aangepast. Zo was er een paar weken terug een tournooi waarmee je op Le Mans kon rijden in de Porsche 919, Audi R18 E-tron en Toyota TS03. Deze week is de nieuwste update uit met de Ferrari F40 en F50, de Enzo zat er al in. Er zitten heel veel ander bekende auto's in, wat klassiekers tot straatauto's en full-race versies. Je speelt in carieremodus, dus je moet geld verdienen om nieuwe auto's te kopen en om ze te upgraden. Ook de circuits zijn allemaal bekende banen, van Silverstone en Spa-Francorchamps tot Suzuka, Dubai Autodrome en Brands Hatch.
    Via een aantal account kun je deze koppelen aan je RR3-spel, zo kun je ook tegen vrienden racen en zien hoe ver zij in hun carrieremodus zijn. Ik heb slechts 1 gummer tussen mijn RR3-vrienden staan (Boertje), die is zo te zien al aardig ver en ook redelijk snel. Wellicht meer Gummerts die dit spelletje doen of zo aan elkaar te linken?

Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Mooi en leuk spel inderdaad,

tijdje gespeeld op de ipad air, maar nu heb ik forza 5 op de xbox one..en tja, dan valt dit toch een beetje tegen :)
    Dit spel leeft natuurlijk ook van de microtransacties, maar het lukt aardig om auto's te blijven kopen/upgraden met de credits die je krijgt met het racen en hierdoor blijft het spel eigenlijk leuk om te blijven doen. Spel neemt trouwens aardig wat ruimte in, bij mij is t 1,8gb.

gr,
    Wouter

Comment

Op mijn tablet heb ik nog een oude versie staan, en een tijdje fanatiek geraced totdat ik bijna alle auto's (stuk of 40 was dat een jaar geleden) had. Erg vermakelijk inderdaad. De Koeningseggs van 2 miljoen, de Porsche 918 en een van die race-GTR's heb ik (nog) niet gekocht. Voor die laatste paar heb je zoveel geld nodig dat de lol er op een geven moment voor mij vanaf was. Laatst nog eens de Le Mans update proberen te installeren omdat het me wel leuk leek om als echte Simrace-GOD ;) over het Circuit de Sarthe te vlammen, maar dat lukte o de een of andere reden niet. Tablet/Android-versie zal wel te oud zijn. Dat linken heb ik nooit geprobeerd, kon dacht ik alleen via Facebook en daar had ik geen zin in.

Comment

Ik heb hier al veel teveel tijd aan besteed, maar het voordeel is dat ik nu perfect wagenbeheersing heb. Je loopt wel tegen een flink tekort aan munten aan als je alle auto's wil rijden....uiteraard want in-game purchase is het business model. Met een beetje handigheid vind je online wat omwegen om dat te voorkomen.

Leuk spel om 's avonds ff erbij te pakken. Geen eindeloos afstellen om de ultieme driving god te worden.

Comment

Sinds vandaag hebben ze wel een hele gave update! (de vorige was ook leuk met de LaFerrari en McL P1)
          3 Ferrari F1-auto's, de 375 F1, 412 T2 en F14T....en Monza als nieuw circuit.

Last edited by Veloce; 12-12-14, 10:51.
          Giulia 1600 Super '65
          Abarth 595 Competizione '15

Comment

In dezelfde categorie; gisteravond GT Racing 2 gedownload:

De circuits zijn iets minder: geen GP-circuits maar wel leuke straatraces. Laguna Seca zit in allebei en is in GT Racing smaller. Maar het autorijden zelf is veel leuker als je het mij vraagt. Ik ben pas net begonnen, dus ik weet niet of het ook voor de RWD-auto's geldt, maar met mijn Fiatje 500 is het heerlijk hoeken. Als je te hard gaat flink onderstuur, tikje op de rem en de rest van de bocht drift je lichtjes over vier wielen verder. Lift-off overstuur is ook op afroep beschikbaar.

Comment

Ik probeer nog steeds die C30 netjes over het circuit te sturen... ;)
              Veritatis simplex oratio est

Comment

In Real Racing 2 bedoel je? Of zit die Volvo ook ie ook in RR3 tegenwoordig?

Comment

RR3 speel ik ook al een tijdje.
                  Leuk spel, maar jammer dat sommige auto's onbereikbaar blijven en je daardoor niet verder komt.

Comment

Working...
                  X