Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Traag opstarten van laptop.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Traag opstarten van laptop.

De laptop van mijn moeder doet er tegenwoordig iets van 5 minuten over om op te starten,en verder is ie ook erg traag geworden. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
    Rij gezond, rij een kiwi.

SSD erin [email protected][email protected]!

Vraag Jasper maar.......
    E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Ja dat werkt geweldig! Schijnt. :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Scannen op rommel met malwarebytes, opstart lijst schoonmaken enzovoort. En daarna uiteraard een SSD erin, dat geeft het beste resultaat :)

Comment

Ssd lijkt me niet echt nodig, ding wordt alleen een beetje voor htk internet gebruikt en niet om mee te werken of zo.

Comment

Haha ;)

https://www.malwarebytes.org/mwb-download/

http://www.compucor-pcdokter.nl/Traa...erhelpen_3.htm

en eventueel nog CCleaner om het register te cleanen
            E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Haha ;) ???

malwarebytes er vrij recent nog over heen gegooid en die vond niks bijzonders. Net als cccleaner.

Comment

Geef is wat meer info. Basic specs van de laptop, welk OS?

Comment

Dat gaat ff duren. Heb de laptop niet voorhanden,en moeders is even een paar dagen opgetieft. :-)

Comment

Ga anders terug naar een herstelpunt van een paar weken terug als de laptop pas onlangs en ineens zo traag is geworden
                    De opstartlijst eens opschonen doet altijd wonderen

Als de laptop alleen voor internet word gebruikt zou ik dat windows eraf gooien en zorin os erop zetten is gratis linux met een windows grafische schil
                    Loopt als een tiet ook op oude computers
                    Last edited by motroosje; 09-08-14, 22:54.
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik hoor al een tijdje da klacht dat het ding steeds trager wordt, maar nu moest ik er zelf even wat mee doen en werd het vervelend. :-)

Zal wel eens beginnen met de opstart lijst op te schonen.

Windows laat ik er liever opstaan,want daar kan ik op afstand nog enigszins wat mee doen bij problemen. (de paniek telefoontjes komen altijd als ik ver weg ben,en eigenlijk helemaal geen tijd heb...)

Comment

Bij mijn vader was het AVG antivirus die de boel drastisch vertraagde.

Comment

Dat zit hier ook op. Is wel het proberen waard.

Comment

Dat AVG de boel traag maakt komt omdat er zoveel meuk op staat.

Comment

Zet trouwens automatische updates van Windows uit.
                              Ik gebruik bijvoorbeeld gewoon XP, maar die eikels blijven updates sturen terwijl ik er eindelijk vanaf hoopte te zijn. :) :) :)

Comment

Zeker traag geworden van alle LiveJasmin pop-ups ;-)
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Windows wordt na jarenlang gebruik traag vanwege een groeiend register. Als de pleisteracties met opschoontooltjes etc niet meer werken, stop dan met tijd steken in het oplappen van Windows. Het enige wat echt goed helpt, is een verse installatie. En dan een image maken van die verse installatie, zodat je de volgende keer in een uur alles er weer op hebt staan.

Oh ja, eigenlijk moet je Windows XP natuurlijk niet meer gebruiken. Ouwe zooi. ;-)
                                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ja dat is een goed idee Dennis, XP zonder updates :)

Comment

Werkt al jaren prima. Totdat ik ooit de updates weer aan had gezet. :)

Comment

Voor diegene die XP gebruiken en toch (security) updates willen blijven ontvangen

http://www.pcworld.com/article/23103...s-rolling.html
                                        Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

Hoorde net dat het ding nu helemaal niet meer opstart,en in windows blijft hangen. Vanmiddag maar eens voor Jasper gaan spelen,dus als de Texelse boot opeens achter het centraal station afmeert;ik weet van niks!

Comment

Probeer met f12 daarna in veilige modus op te starten
                                            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Beide boten varen nog,en de laptop doet het ook weer.(nog wel steeds traag)

Hij liep na een update vast in het opstart scherm,maar na een paar keer aan en uitzetten,en vervolgens uit nijd het ding een kwartier laten staan begon opeens de harde schijf weer te pruttelen en starte ie weer op.

Comment

Working...
                                              X