Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• iPhone 6

Nog niet officieel aangekondigd maar dit ziet er verdomd echt uit.

Je gaat het pas zien als je het door hebt

Lijkt wel een huawei

Comment

Als je em openschroeft is het ook een huawei inclusief de uitgebuitte chineesjes, maar laat die gutmensch hipstertjes de appletax maar betalen
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Graag zelfs. Des te goedkoper blijft het goede spul ;-)

Comment

Die 6+ is serieus groot...

image.jpg
          Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Voor mij is die 6+ te groot. Gewone 6 vind ik zelfs al aan de grote kant.

Comment

Of we lopen over een paar jaar allemaal met een Apple horloge om onze pols....
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

KITT, get me out of here!
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Gejat van Extaxi zijn FB...

BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Het zal allemaal wel maar ik vind dat Apple het wel altijd op een goede manier implementeerd. Het werkt allemaal zoals je verwacht en dat is bij de concurrentie wel eens anders.

Comment

*drol_met_apple_logo.jpg*
                      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Bekijk bericht
                        Het zal allemaal wel maar ik vind dat Apple het wel altijd op een goede manier implementeerd. Het werkt allemaal zoals je verwacht en dat is bij de concurrentie wel eens anders.
                        Bij Apple is het ook wel eens anders... Dat Jobs je instructies moeten geven hoe je je telefoon vast zou moeten houden voor betere ontvangst. Dat Tim Cook zijn excuses aanbiedt voor Apple maps en de klanten tot de problemen opgelost zijn aanraadt een app van een ander te gebruiken. En dat zijn maar 2 voorbeelden.

Er is niks mis met Apple producten an sich(al strijkt dat bijna religieuze mij zwaar tegen de haren), maar het is ook maar een fabrikant die ook fouten maakt. En zaken waar apple-fans zeggen 'it just works' is dat ook alleen maar omdat je jezelf een trucje aangeleerd hebt. Als je van Linux of Windows naar OSX gaat is heus niet alles meteen duidelijk. En van Android/WP/WM naar iOS óók niet.

En toch erg grappig dat de kleinste nieuwe iPhone nu in één klap net zo groot is als mijn One M8, die volgens de meeste iPhans huge was. Specs schelen ook niet veel, waar een aantal tastbare in het voordeel van de M8 uitvallen. Build quality zal ook niet veel schelen.
                        Every second of your life is a part of your song

Comment

Ik vond/vind die HTC One, Mk1 of M8 een mooi toestel. Ik vind dat Android alleen zo ruk.

Voor mij dus een iPhone 6. En btw, hoelang was je gewend aan Windows toen je overstapte naar OSX, denk dat het daar meer aan ligt dan aan dat de 1 logischer of makkelijker is dan de ander. Mensen die 'nieuw' zijn met een pc (zoals mijn moeder) werken makkelijker met OSX dan met Windows 8 iig.

Vind het (de launch) overigens een totaal non-event. Die Appleklok zou ik nog niet dragen als ik 'm voor niks kreeg.

Comment

Ja die smartwatches worden echt een flop denk ik. Tuurlijk zal er een doelgroep voor zijn maar ik verwacht dat deze doelgroep klein is.

Comment

Toch haalt Apple het nieuws met een nieuw toestel, Samsung bijvoorbeeld niet/nooit.
                              ----------------------------------------------------
                              F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
                              ----------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veejay Bekijk bericht
                                Toch haalt Apple het nieuws met een nieuw toestel, Samsung bijvoorbeeld niet/nooit.
                                So? Bieber ook vaker dan een gemiddelde artiest. En die heeft ook meer volgers dan <vul_je_favoriete_artiest_in_die_wel_wat_kan>.

Comment

Die smartwatch is hilarisch.
                                  Doet het alleen als je een iPhone op zak hebt, en de batterij gaat net niet een dag mee ;-)

Maar wel wereldnieuws...

Comment

Apple heeft haar marketing beter voor elkaar en Samsung verkoopt veel meer toestellen.
                                    Marketing kost geld, toestellen leveren geld op... you do the math
                                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                      Apple heeft haar marketing beter voor elkaar en Samsung verkoopt veel meer toestellen.
                                      Marketing kost geld, toestellen leveren geld op... you do the math
                                      Ware het niet dat Apple veul meer winst maakt. Maar ook daar geldt weer... Leuk voor de aandeelhouders en de continuïteit. Mij zal het worst zijn. Het gaat erom of het product MIJ ligt, wat de grootste groep anderen kiest of zelfs leuk vindt is totaal irrelevant. En in dit geval komt de telefoon noch van Apple, noch van Samsung. Samsungs schil om Android heb ik 2 weken mogen testen toen mijn oude HTC stuk ging(een knal die geen enkele telefoon overleefd had, en een Samsung of Apple al zeker niet). Nou.... Ben de eerste jaren genezen. En Ja, Samsung voelt heel goedkoop aan(en valt blijkbaar ook zo stuk). Vergeleken bij een HTC dan in elk geval.

Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                                      En btw, hoelang was je gewend aan Windows toen je overstapte naar OSX, denk dat het daar meer aan ligt dan aan dat de 1 logischer of makkelijker is dan de ander.
                                      alt155lle, ik heb al mijn verstand nog, dus het huis is nog steeds certified Apple-free. Bij mijn ouders helaas niet, en ook op werk heb ik er een aantal weken mee mogen spelen. En ik zeg nergens dat Windows logischer of makkelijker is, ik bestrijd alleen dat iOS of OSX dat is. Is ook gewoon een besturingssysteem met zijn eigen onhebbelijkheden. It's not a gift to mankind.

Comment

iPhone 6 is mij te groot. Volgens mij past dat nauwelijks in je broekzak. Ik denk dat ik een goed dealtje ga scoren op een 5s die ze hopelijk aan de straatstenen niet meer kwijtraken. :-)

Het horloge lijkt mij ok niets, maar ik ben nog een horlogedrager van de oude stempel natuurlijk. Een horloge moet ik gewoon mooi vinden en moet de tijd aangeven, ik hoef er mijn mail of whatsapp niet op te kunnen lezen. Ik denk echter dat veel jongeren heel anders tegen horloges aankijken en er vaak ook geen dragen omdat het "alleen maar" de tijd aan kan geven. Ik ben nog niet vergeten dat de eerste iPhone een opgevoerde iPod werd genoemd en ook om de eerste iPad werd hartelijk gelachen en werden er plaatjes rondgestuurd van een iPad bestaande uit twee aan elkaar geplakte iPhones. Wat moest je met een tablet als je ook een laptop of kleine notebook had die meer kon. Ook daar is men er in geslaagd een markt te creëren en ik sluit helemaal niet uit dat ze dat nu weer gaat lukken.De tijd zal het leren.

@ Paco, het lukt Apple in ieder geval ook vrij redelijk om veel geld te verdienen volgens mij. Wat dat betreft is er weinig verschil tussen Apple en Samsung en ik heb het idee dat Samsung inmiddels ook behoorlijk aan marketing doet (denk aan de Oscar-uitreiking). Feit blijft wel dat Samsung (en Microsoft en Google) zelf in een boel opzichten hun Apple-tegenhangers als de maatstaf zien waartegen zij gemeten willen worden, getuige de vele vergelijkingsreclames die mensen moeten overtuigen dat ze minimaal even goed zo niet beter zijn.

PS voor de goede orde de iPhone 5 was mijn eerste Apple smartphone. Daarvoor had ik altijd een heel simpele Blackberry via het werk die prima deed wat ik wilde (bellen en mailen).

Comment

Inmiddels is Samsung Apple ook voorbij gestreeft in winstgevendheid vwb. de verkoop van smartphones. Ze verkochten er al veel meer, maar maken sinds een jaar ook meer winst hier op. Dit even voor de goede orde. Daar moet wel aan toegevoegd worden dat Apple het slechts doet met 2 modellen en Samsung met een ware shitload aan verschillende modellen. Wat dat betreft is Apple dus koning in het opdringen van hun telefoons :)

Het maakt me allemaal niks uit. Ik heb zowel een iPhone als een Samsung en beide hebben hun (on)hebbelijkheden. Privé kies ik voor Android, omdat ik het gevoel heb dat die net even iets meer vrijheid aan de consument geven dan Apple die hun iTunes in de koppelverkoop opdringen. Wel komt iOS me iets stabieler over, maar dat is niet helemaal een goed vergelijk omdat mijn Android ook nog de bloatware van Samsung erop heeft.

Voor de rest word ik altijd een beetje kriegel van merken die een fanatieke fanbase hebben. Daar word ik opstandig van en dan wil ik het juist NIET hebben.
                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dave Bekijk bericht
                                            Ja die smartwatches worden echt een flop denk ik. Tuurlijk zal er een doelgroep voor zijn maar ik verwacht dat deze doelgroep klein is.
                                            hmmmm ik hoorde bij iPad ook geluiden als "who needs it?"
                                            It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

Ik denk dat die smartwatches ook een hit worden. Jongeren kijken heel anders naar horloges dan 'onze' generatie. Vroeger had je het alleen voor de tijd en als sieraad en eventueel als erfstuk als een een dure klok was. Jongeren van nu geven weinig om traditionele (dure) horlogemerken en lopen vooral met shiney oversized kermisklokkies rond; puur als fashion statement dus.

En aangezien je de tijd al op je smartphone kunt checken is er zeker wel markt voor een kek apparaatje waarbij je niet telkens je telefoon voor uit je zak hoeft te halen om je berichtjes te checken. I.c.m. de verbeterde voice commands zie ik dat wel een vlucht nemen.

Comment

Zo'n smartwatch lijkt mij idd handig. Vooral voor mannen waarbij de iPhone in de broekzak teveel tegen de tampeloeris aanschuurt :-)
                                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Nou ik blijf mooi bij mijn Seiko Kinetic, nooit opladen of batterijen wisselen en in één oogopslag een duidelijke weergave van tijd. Heerlijk zo'n ouderwets ding :D

Comment

Qua gebruiksvriendelijk is iphone en ipad gewoon toch het beste, vind ik. Zeker voor normale gebruikers (geen nerds dus).
                                                    Ik heb privé een iphone 5, voor mijn werk een Nokia windows phone en heb ook een Nexus tablet en ipad.
                                                    Die Nokia en die Nexus werken prima natuurlijk en zijn op papier net zo goed (of beter) dan iphone en ipad, maar toch werkt een ipad beter en fijner dan die Nexus-tablet.
                                                    Het gaat dan om allerlei kleine dingetjes hoor, maar toch.

Toch ga ik niet heel snel een iphone6 kopen. Is niet nodig en deze doet het nog prima. En ik vind 700/800 euro gewoon veel te duur.
                                                    Die Apple watch vind ik wel een coole gadget en het werkt vast erg mooi, maar ik heb een ouderwets horloge en ga niet 2 klokkies dragen. Niks voor mij dus.

Ik ben trouwens helemaal geen Apple-fanboy, maar ik hou wel van goed ontwikkelde/mooie spullen. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                      Qua gebruiksvriendelijk is iphone en ipad gewoon toch het beste, vind ik. Zeker voor normale gebruikers (geen nerds dus).
                                                      Oké nou ben ik toch eindelijk wel eens benieuwd wát er dan zoveel gebruiksvriendelijker is. Niemand met zo'n ding kan me ervan overtuigen en mijn eerste ervaring met een iPad ging minder vlekkenloos dan hetzelfde met een Android. Dus misschien ben ik raar of zo(disclaimer).

Zo hebben ze in iOS bedacht dat sommige instellingen van een specifiek app in de app zelf staan en een andere in een centrale settings app. Leuk als die setting dan altijd over meerdere apps gedeeld wordt, maar volgens mij is dat niet het geval(?). Ik heb liever dat ik in één menu in de app zelf zie dat de optie gewoon niet bestaat dan dat ik op 2 plekken moet kijken om het zeker te weten. Lijkt mij ook wel zo gebruikersvriendelijk.

Ik snap dat ik met deze vragen een tik tegen het wespennest geef maar ben nou toch wel heel benieuwd.

Comment

Apple liefhebbers maken zich over het algemeen niet zo druk over instellingen is mijn ervaring.

Verder heb ik hetzelfde als jij MN-power. Ik loop altijd met die Apple dingen te klooien omdat bijvoorbeeld de "terug"-knop ontbreekt of niet consequent werkt over apps. De ene app ga je een niveau hoger terug (zoals je zou verwachten), de andere app tieft je er helemaal uit naar het hoofdscherm.

Foto's die altijd anders draaien dan je verwacht. Klein kutschermpje, hoewel ze dat nu wel voor elkaar hebben, en batterylife schijnt nu beter te zijn.

En ik doe gewoon veel met bestanden en dat gaat niet of beperkter met een Apple.

Comment

Ik moet zeggen dat batterylife wel dik voor elkaar is met Apple-meuk. De Samsung is na een dag leeg en dan heb ik er weinig bijzonders mee gedaan. iPad gaat ook lang mee.

Comment

Ik heb een iPad mini en een Nexus tablet, en een Samsung smartphone. Werkt allemaal prima. De Nexus tablet geeft me veel meer vrijheid dan de iPad, maar laatstgenoemde heeft een mooier scherm en veel betere batterylife. Daarentegen weet ik nog steeds niet hoe ik op de iPad een bestand vanuit Dropbox aan een mail kan toevoegen. Aleen maar die filmrol. Snap er geen ruk van. Sowieso is bestandsuitwisseling lastig. En ik haat iTunes. Kutsoftware.

De smartphone op Android is prima. Af en toe wat glitches en een dramatische accuduur voor de veelbeller. Maar daar hebben de collega's met een iPhone ook last van.

Misschien maar gewoon weer eens een nieuwe blackberry proberen. Met fysiek toetsenbord. Stiekem toch wel fijn. :-)
                                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Als Mac gebruiker sinds 2004 klopt bovenstaande; Instellingen? Wat is da? Dit is (meestal) het echte Plug and Play. Bij Windows was het vaak Plug and Pray of... Fuck and Play... In 2004 had je nog Windows Vista geloof ik. Daarna ben ik dus afgehaakt.

Ik wordt niet heel warm van vormgeving iPhones maar het doet exact waarvoor ik het gebruik. Net zoals al mijn iPads. En die Apple Watch? Die gaat er wel een keer komen.

Vormgeving niet zoals de "Leaks" ons wilde doen laten geloven maar dat waren ze eigenlijk nooit. Vormgeving wel een beetje behouden. Zelfs retro.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                                                                Daarentegen weet ik nog steeds niet hoe ik op de iPad een bestand vanuit Dropbox aan een mail kan toevoegen. Aleen maar die filmrol. Snap er geen ruk van. Sowieso is bestandsuitwisseling lastig. En ik haat iTunes. Kutsoftware.
                                                                iTunes is alleen kut software op een PC met Windows. Windows Media Player dat is pas echt kut software. Gelukkig draait dat niet op een Mac :P

Een linkje mailen van een Dropbox bestand is erg eenvouding met de iPhone. Simpelweg in de Dropbox app op het bestand gaan staan en dan het optiemenu openen en Mail kiezen. Werkt dat op een iPad anders dan? :Z

Of wou je grote bestanden als bijlage in de mail zetten? Systeembeheerders vinden dat leuk, hehe.

Comment

Working...
                                                                X