Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Inderdaad, paupers.

Maar ja, ook wel te verwachten als een lulijzer 800 euro moet kosten en door velen gezien wordt als hipsteraccessoire.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ik heb er vandaag eentje in mijn handen gehad.
      Best wel een mooi toestelletje. Erg dun, en verder als twee druppels water een willekeurige Samsung of andere Android.

De ROM ziet er wel mooier uit dan wat ik eerder van een iPhone heb gezien. Weet niet of dat nou ios8 was, maar zal wel.
      Die ROM ziet er bijna net zo mooi uit als miui 6 ROM.
      Snelheid van de iphone6 is vergelijkbaar met de xiaomi3. Xiaomi lijkt iets sneller en een mooier scherm in ieder geval.

Ik vond de cameralens op de iPhone opvallend uitsteken. Zal wel goede kwaliteit foto's opleveren. Lijkt me wel krasgevoelig.

Al met al een mooi toestel, maar weinig/niet speciaal.

Comment

I-phone-bend-main.jpg
        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

De oplossing Netraam:

Comment

Dure oplossing hoor. Je kan hem ook in een boek leggen en daar wat zwaars op zetten.
            Every second of your life is a part of your song

Comment

Gister in m'n handen gehad en ja dan maakt zo'n ding behoorlijk hebberig. Vond hem niet te groot, prachtige afwerking maar hij oogt wat fragiel. Dat laatste met name omdat je geen hoes wil om zo'n stukje kunst.
              I'm your worst nightmare squared, that's times two for those who aren't mathematically aware....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shakes Bekijk bericht
                zo'n stukje kunst.
                Kunst? Kerel, serieus??
                Ik begrijp niet hoe volwassen mensen zo kunnen geilen op zoiets sufs als een smartphone. En als ik die verhalen hoor van hersenlozen die 24 uur vantevoren voor de winkel gaan liggen om een stukje overpriced techniek te mogen kopen, dan vraag ik me echt af in welke maatschappij ik nu leef.

Nog erger: ik hoorde op de radio dat er iemand was die mensen VERHUURDE om voor deze hersenlozen in de rij te gaan staan. Die kregen daar 50 voor en "vonden dat een belevenis" FTOM!!
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Anders kan ik het niet noemen. Ik heb er een Android toestel naast gehouden en dat is me een stuk lompheid vergeleken met de 6. Iedereen zijn ding verder maar ik vind Apple produkten stuk voor stuk geweldig ogen.
                  I'm your worst nightmare squared, that's times two for those who aren't mathematically aware....

Comment

En de ironie is dat die nieuwe iphone6 dus nauwelijks te onderscheiden is van een aantal samsungs en andere merken Android phones qua uiterlijk.

Waarvan de apple-fan dus altijd beweerde dat ze lelijk zijn ;-)
                    Nu is het kunst.

Fascinerend hoe het werkt in de marketing.

Comment

Prima. Ik had nog nooit een android in m'n handen gehad en gister snapte ik weer waarom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shakes Bekijk bericht
                        Prima. Ik had nog nooit een android in m'n handen gehad en gister snapte ik weer waarom.
                        Wat staat hier nou...?

Ik nie snap nie

Comment

Dat Android kut is, jonguh! En Apple de gouden kloten van God himself en Jobs is zijn zoon en enige profeet GHZZ.

Mij maakt het allemaal geen zak uit, beide platforms hebben hun voors en tegens, Apple heeft best aardige spulletjes en fitties hierover zijn zooo 2010.
                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                            Kunst? Kerel, serieus??
                            Ik begrijp niet hoe volwassen mensen zo kunnen geilen op zoiets sufs als een smartphone. En als ik die verhalen hoor van hersenlozen die 24 uur vantevoren voor de winkel gaan liggen om een stukje overpriced techniek te mogen kopen, dan vraag ik me echt af in welke maatschappij ik nu leef.

Nog erger: ik hoorde op de radio dat er iemand was die mensen VERHUURDE om voor deze hersenlozen in de rij te gaan staan. Die kregen daar 50 voor en "vonden dat een belevenis" FTOM!!
                            Ik zag ergens dat de voorste plek in de rij bij een Apple store in NY 2500 dollar kan opleveren. App makers betalen mensen om maar bij interviews hun naam te roepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                              Mij maakt het allemaal geen zak uit, beide platforms hebben hun voors en tegens, Apple heeft best aardige spulletjes en fitties hierover zijn zooo 2010.
                              Yuh. Ik ben een jaar ofzo geleden van iPhone naar HTC gegaan, en eerlijk gezegd vind ik beide systemen even kut :-)

Comment

Gisteren ff de apple store in adam binnen gelopen. Ik vind het op dit moment dus drie keer niks. Misschien wennen, maar anders schaar ik me onder het is gewoon een android toestel groep. Bizar veel geld voor zo'n ding. Ik zie ook dat de prijzen van de 5s op dit moment boven de 6 uitsteken. Misschien gelooft apple er zelf ook niet in.
                                Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rupie Bekijk bericht
                                  Gisteren ff de apple store in adam binnen gelopen. Ik vind het op dit moment dus drie keer niks. Misschien wennen, maar anders schaar ik me onder het is gewoon een android toestel groep. Bizar veel geld voor zo'n ding. Ik zie ook dat de prijzen van de 5s op dit moment boven de 6 uitsteken. Misschien gelooft apple er zelf ook niet in.
                                  Ik weet niet waar jij heb zitten kijken, maar wat je zegt klopt natuurlijk niet. Ook al is het prijsverschil tussen de 5S en 6 is niet groot (officieel 100 euro, maar in de praktijk groter).

Verder lijkt het erop dat alle iPhone bashers hier nog nooit uitvoerig met een iPhone gewerkt hebben. Ja het systeem is beperkend (al wordt dat met iOS 8 een klein beetje los gelaten), ja alles moet op de Apple manier, maar qua "beleving" is iOS absoluut superieur aan Android. Overigens staat Windows Phone wat mij betreft op dezelfde hoogte als iOS, alleen jammer dat die toestellen nog steeds niet aanslaan.

Wat look-and-feel betreft zijn de iPhone's natuurlijk ook gewoon super. Hoewel ik de 6 nog niet in mijn handen heb gehad en het ronde design mij iets minder aanspreekt. Maar de 5 en vooral de 4 waren (zeker toen) prachtige apparaten. De enige Android telefoon die daar aan kan tippen is de HTC One M8.

Oh en mocht men het zich afvragen, ja ik heb een tijd een iPhone gehad maar alweer ruim 1,5 jaar terug bij Android met nu een LG G2. Goed betaalbaar, fijn scherm en snelle hardware. Maar ook erg plastic en ondanks toereikende hardware i.c.m. een custom ROM nog niet zo soepel als een iPhone 4S. Wel veel sneller.

Kortom de hele hype rondom de iPhone is natuurlijk achterlijk. De iPhone 6 heeft ook haast niets vernieuwends. Maar het bagatelliseren van een smartphone is ook suf. Iedereen gebruikt dat ding te pas en te onpas, dus dan gaat beleving uiteraard ook een rol spelen.
                                  Aprilia RSV Mille '01

Comment

Ondertussen in de applestore.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6619...pplestore.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
                                      ...qua "beleving" is iOS absoluut superieur aan Android...
                                      Bepaal jij dat? :-)

Comment

De gemoederen lopen weer hoog op, en op het Moederschip in Californie lachen ze zich de ballen weer uit de broek. Wat een briljant bedrijf. Of religie, moet ik misschien zeggen. :)

Heb verder nog geen niet te onderdrukken lusten naar een iPhone 6. Ik schraap met een BB van de baas, waarover we alleen maar kunnen zeggen dat je daarmee kunt bellen en mailen. En dat het over een jaar of 2 een collector's item is, wanneer RIM ten onder is.

De iPhone 4S van mijn vrouw voldoet nog steeds prima, en is inderdaad een heel fijne smartphone. Die nieuwe 6 lijkt me wel erg groot eigenlijk.
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Die nieuwe 6 lijkt me wel erg groot eigenlijk.
                                          Aanpassen.

Comment

Afgelopen weekend dus ontvangen, de 6, en ik kan niet anders zeggen dat het een erg fijn toestel is, en lekker snel werkt. De 5 was een goed ding, en hoewel de verschillen niet heel erg schokkend zijn is de nieuwe 6 wel beter. Ik was even 'bang' dat de grootte een issue zou zijn, maar hij past nu ook net als de 5 nog gewoon in mijn broekzak (en nee, daarbij buigt ie of knelt ie niet), en dat iets groter scherm went heel erg snel. Accuduur is verbeterd tov de 5, en gaat nu merkbaar langer mee. Een collega hier heeft een HTC ONE M8 en die hebben we even vergeleken, bottomline is dat ie spijt heeft geen iPhone te hebben gekocht, de bediening van met name het scherm gaat verfijnder op de iPhone, en ook is de afwerking rondom beter, geen naden of randjes en dat heeft de HTC wel, algehele kwaliteitsbeleving is hoger met de iPhone, punt.
                                            Verder vind ik de interface/iOS makkelijker werken, maar dat kan komen omdat ik de HTC software niet goed genoeg ken en Apple wel. Wel valt op dat als je een iPhone gewend bent, de mist ingaat op een HTC want het scherm 'pakt' niet wat je wilt, je moet net effe harder op het scherm drukken en net effe wat 'nauwkeuriger/gerichter' werken, de iPhone is daarin gewoon makkelijker en is ook sneller.

Nogmaals, ik ben geen Apple-fan, maar qua product en bediening vind ik Apple toch nog steeds boven de concurrentie uitsteken.

Minpunten?
                                            Tja, dat cameralensje op de achterkant zou 'flush-fit' moeten zijn, veel last heb je er overigens niet van, en het heeft net als de voorgaande modellen krasvast saffier, dus beschadigen zal het wel niet, ziet er alleen net-niet-af uit.
                                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Working...
                                            X